Personeelsfeest Ter Heide (Genk, 400personen)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

t.amp 2400: 2*650 8ohm 2*1200watt 4ohm 2000watt 8ohm brug +/- 22kg 15A afgezekerd

boost px2400: 2*800 8ohm 2*1200watt 4ohm 2400watt 8ohm brug +/- 30kg
    20A afgezekerd

Persoonlijk denk ik dat het vermogen van de t.amp zo'n 2*1000watt gaat zijn op 4ohm ipv 2*1200watt. Waarom ? Omdat van 650 naar 1200 bijna een verdubbeling van vermogen is bij halvering van impedantie en dat lukt vrijwel geen enkele versterker,
    en omdat het vermogen bij 8ohm brug 2kw is, en dat is normaal het opgetelde vermogen van de 2 chans in 4ohm belast bijeen.

De waardes van die Px-2400 acht ik realistischer, ofwel heeft deze gewoon wat meer headroom, ging op een korte luistertest ietsje harder op de subs bij lichte clip dan de TA2400...

Bij dit soort amps moet je uiteraard het gegeven vermogen met een korreltje zout nemen maar beide versterkers zijn naar mijn bescheiden mening bakken met een ongelofelijke prijs-kwaliteit verhouding die menig merkversterkers bijhouden of overtreffen.

MVG,
    Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

ta-3200 levert 2x 1600w bij 4 ohm

Comment

• Pulse
        • Oct 2001
        • 666

levert 1600watt.... zou moeten leveren dus

Ik spreek me er niet overuit welke versterker nu feitelijk welk vermogen levert, dat zeggen de testbank en de hoortest. De opgegeven cijfers en hun meetmehodes neem ik met een korrel zout

Ik heb die PX-2400 nog niet tegen de TA-3200 getest(omdat ik deze niet heb), kan goed zijn dat die TA-3200 meer vermogen geeft, ik zeg gewoon dat die PX-2400 op de TA-3200 lijkt kwa uiterlijk en kwa gewicht.
        Het was misschien inderdaad wat ongepast om in m'n posting =TA3200 te zetten.

Die PX-2400 geeft wat meer als de TA 2400 naar mijn gevoel, waarschijnlijk zal de prestatie tussen ergens tussen de TA2400 en de TA3200 liggen.

MVG,

Comment

• DJMysterie
          • Dec 2004
          • 80

Ff reactie op je flightcases -> Heb je je controll-cases (licht/geluid) zelf gemaakt? Ziet er goed uit namelijk!
          Let the beat control your body

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

1 dingetje over je rigging, Ik mag aannemen dat je de juiste veiligheidsfactor hebt aangehouden voor het vliegen van mensen?? [:P]

Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Pulse
              • Oct 2001
              • 666

citaat:Ff reactie op je flightcases -> Heb je je controll-cases (licht/geluid) zelf gemaakt? Ziet er goed uit namelijk!
              En van sommigen kreeg ik reactie dat het ter niet uitzag

Die 2 kisten zijn m'n oudste kisten, inderdaad zelf gemaakt, alles wat na die periode is bijgekomen is echte flightcase, maar deze voldoen nog prima en ze doen tenslotte waar ze voor dienen, de spullen beschermen.
              Lichtkist is ook zelf gemaakt, 16A in voor de LM400, 16A voor de switchpack en dan de 16polige multi in zodat er 8 kanalen naar bovengaan en ik dus de 4 vrije voor vaste spanning of als switchpack kan gebruiken.

De poppen zijn van een decoratiebedrijfje, was wel werk ingestoken en hing toch leuk op, en isomopoppen zijn gelukkig wat lichter als mensen dus VF10 lukt wel als iemand maar 5kg weegt
              MVG,

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Gelukkig, ik schrok al
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• scouzy
                  • Aug 2001
                  • 39

Ziet er weer strak uit !

een runner-up als je het mij vraagt

groetjes lode
                  computergame's don't effect kid's, i mean, if pac-man affected us as kid's, we would all be running round in darkened rooms, munching magic mushrooms and listening to repetitive electronic music ...

Comment

• Jasper-Lichtbron
                    • Jun 2001
                    • 2155

citaat:Geplaatst door djlaakie

Op deze foto:

Zie ik in je Truss, kabels los hangen. Als je dat probeer door je Truss heen te leggen ziet het er netter uit.
                    Als jij in mijn aanwezigheid kabels door een stuk truss begint te halen krijg je een knal met bijbehorende (koperen) hamer! Als je kabels kwijt moet gebruik je daar een stel S- of dubbele G-haken voor, maar ze gaan nooit door de truss heen. Kost je uren opruimen namelijk. Oftewel: niet zeveren als je niet weet waar je over lult.

Comment

Working...