Personeelsfeest Ter Heide (Genk, 400personen)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

Personeelsfeest Ter Heide (Genk, 400personen)

Hier wat foto's van een wat uitgebreider feestje dan dat setje dat ik 2 weken geleden had gepost.

8par64 raylight
    2 futurelight dj scan 200 (250msd/2)
    1 strobo geni fl1800dmx
    spiegelbol 50cm
    5m truss op SP1-ta windups

geluidsset 3700wrms:
    4*baskast beyma SM115-k (of kappa 15LF)
    2* hoorngeladen 10/1 topkast beyma 10m250 +cp380m
    versterkerrack: ultradrive + tamp2400 + boost PX2400 (=TA3200)
    qsc rmx 2450 + audiophony 2*15/1 (niet te zien op foto) voor geluid in 2de zaal
    denon 1800f
    ecler mac 40

MVG,
    Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light
  • djlaakie
    • Sep 2004
    • 130

Hallo,

Op deze foto:

Zie ik 2 kabels op de grond liggen. Niet afgeplakt of ietsdergelijke. gewoon los. Mensen kunnen er zo over vallen. Plak het voortaan dus af. Ook zie ik witte kabels, probeer altijd zwarte kabels te gebruiken.

Op deze foto:

Zie ik in je Truss, kabels los hangen. Als je dat probeer door je Truss heen te leggen ziet het er netter uit.

Op deze foto:

Zie ik weer losse kabels liggen, tape ze voortaan af, is netter en veiliger.

Op de foto:

Zet het reclame bord er voor. Dan valt het op, dat is toch de bedoeling van het bord?

Op deze foto:

Hier heb je wel een klein stukje tape geplakt. Hoezo hier wel en bij je publiek niet?

Je moet het allemaal zien als opbouwende kritiek.
    Voor de rest ziet het er allemaal goed uit.
    Zo te zien was het ook gezellig en was je publiek tevreden.

Groetjes,

DJ Laakie

Comment

• Pulse
      • Oct 2001
      • 666

Heel simpel antwoord hierop:

Die spreekstoel inclusief witte kabel is geplaatst door het personeel van daar en deze moest snel wegkunnen na de speech. De kabels konden ook niet getaped worden omdat de microfoon voor andere doeleindes rondgedragen moest kunnen worden.

Kabels in de truss, bwa ik zie er vrijwel geen behalve de kabels die van de 4barren naar de parren lopen, maar het kan uiteraard altijd nog iets netter.

En het bord vond ik vanvoor niet zo net staan. Ik had ook zojuist de belettering beschadigd bij het uitladen [V] (kijk maar goed naar het telefoonnummer)
      Normaal staat dit (of een ander bord) wel vanvoor ja.
      MVG,

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Pulse, neem niet de mopeite je te verdedigen tegen zit gezever van mensen met een vergrootglas...

Ken genoeg sporthallen waar het personeel je de nek omdraait als je met Nichiban over hun sportvloer gaat....

Comment

• DjFlo
          • Jun 2003
          • 332

citaat:Geplaatst door ralph

Pulse, neem niet de mopeite je te verdedigen tegen zit gezever van mensen met een vergrootglas...

Ken genoeg sporthallen waar het personeel je de nek omdraait als je met Nichiban over hun sportvloer gaat....
          Wat is een Nichiban[:I]

groeten

floris

Comment

• dj_lucv
            • Aug 2001
            • 616

Gaffa van fatsoenlijke kwaliteit...

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

echte gaffa ... 'ducktape' voor leken
              Vitality Show

Comment

• Mark-LED
                • May 2004
                • 822

Netjes gedaan Pulse!

Over het tapen van kabels, alleen als het nodig is. En net zoals Ralph zegt, de meeste beheerders laten je zelf de vloer schoonmaken als er 1 lijmrestje achterblijft van de gaffa.

Over het wegwerken van de kabels in de truss, het is donker, niemand (behalve de techies) letten erop, dus wie maalt erom dat er een paar kabeltje los hangen? Ik niet in ieder geval.

Reclame bord, tja ieder z'n voorkeur toch? Dit is in ieder geval beter dan op elke flightcase de naam + logo zoals ik ook wel eens bij een drive-in gezien heb.

Over de witte kabels, stroom = stroom toch? Ik ben dat gezever over witte kabels wel zo zat. Heb je zwarte kabels bij je, mooi, gebruiken die hap. Heb je ze niet of heb je niet genoeg, gewoon witte pakken. Heb nog nooit gasten horen klagen daarover en het feest werd er ook niet minder om.

Specifiek voor djlaakie: probeer de manier van schrijven iets anders te formuleren. Toen ik het voor de eerste keer las vond ik het vrij vijandig bedoeld. Hou er ook rekening mee dat anderen langer in het vak kunnen zitten als jij, van die personen had je nog kunnen leren.

Comment

• Pulse
                  • Oct 2001
                  • 666

bwa commentaar van dj laakie lijkt me echt wel goed bedoeld hoor, daarom dat ik even de redenen erbij zet waarom ik het zo heb gedaan.
                  Ik ben ook echt niet vies van wat commentaar, dan let ik daar wel de volgende keer op indien mogelijk.
                  MVG,

Comment

• KoenB
                    • Mar 2003
                    • 453

citaat:Geplaatst door djlaakie

Op deze foto:

Zie ik in je Truss, kabels los hangen. Als je dat probeer door je Truss heen te leggen ziet het er netter uit.

Groetjes,

DJ Laakie
                    waarom zou je daar mee gaan beginnen? heb je enkel stukken meer werk mee bij afbreken, ziet er niet persé mooier uit, kan je ze beter mooi tegen achterkant van de truss bevestigen, overal net één maal tape rond, staat veel properder, en is bij afbreken in seconde eraf gehaald. Ik krijg het persoonlijk van stagehands die kabels door trussen beginnen te trekken :s... Kan serieus tijd schillen als je op job zit. Okay dit is wel een discobar/drive-in. Maar na een lange avond wilt iedereen toch snel ingeladen zijn niet? Tenzij je natuurlijk een grondige reden hebt om ze door te truss te gaan trekken. Dan hoor ik het graag.
                    Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

Remon, kijk eens goed naar die kabels... Die kunnen volgens mij gewoon niet beter.

De kabels achter de parren zijn gewoon een fractie te lang, want ze gaan direct in de t-bar. Als het het zo laat zitten, kun je na een klus meteen die t-bar met de parren eraan meteen in de wagen zetten. Of wilde je zowel bij op- als afbouwen die stekker (als het al shucko's zijn en de kabel dus niet direct in de t-bar gaat) los trekken, door de truss halen en wederom terug prikken?

De kabel van de stroboscoop moet in de t-bar erbij worden geprikt. Helaas is de kabel te kort om 1x door de truss te halen.

Verder zie ik geen andere losse kabels onder de truss hangen.

Of-te-wel: je reactie is dus volkomen zinloos!

Comment

• djlaakie
                        • Sep 2004
                        • 130

citaat:Geplaatst door Pulse

bwa commentaar van dj laakie lijkt me echt wel goed bedoeld hoor, daarom dat ik even de redenen erbij zet waarom ik het zo heb gedaan.
                        Ik ben ook echt niet vies van wat commentaar, dan let ik daar wel de volgende keer op indien mogelijk.

Het is enkel wat dingen waar ik op zou letten. Het is inderdaad opbouwende kritiek. Zeker NIET om het af te kraken.

Comment

• luc2366
                          • Jul 2002
                          • 1161

@Pulse: is de Boost 2400 dan niet gelijk aan de T-2400?

Comment

• Pulse
                            • Oct 2001
                            • 666

Nee, ding heeft meer weg van de tamp3200: 30kg,3Units,20A zekering.
                            Ik heb hem even tegen de tamp 2400 getest en die px2400 geeft toch net wat meer. Tegen de tamp3200 heb ik niet getest want deze heb ik zelf niet.
                            Opgegeven vermogens:
                            2*800w 8 ohm rms
                            2*1200 w 4ohm rms
                            2400 w brug 8ohm rms
                            2*2200 w 4ohm piek
                            MVG,

Comment

• luc2366
                              • Jul 2002
                              • 1161

citaat:Geplaatst door Pulse