BST SP geluids-set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

reclame maken ?? ben gewoon benieuwd of er iemand ervaringen heeft met deze speakers.

Zoals ik had verwacht zijn er weinig mensen hier die er iets vanaf weten.

Comment

• LodeS
      • Jan 2005
      • 45

Hey die lui maken ook Soundmate setjes, exact hetzelfde als DAP, en zie ook al namaak ev'tjes..
      Mischien die SP218 en SP212 ook zelfde als dap?

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

citaat:Geplaatst door mephisto

Merk speakers weet ik niet. Maar ik denk ( omdat het uit het oosten komt ) dat het ZOMAX speakers zijn ( de enige speakerfabrikant in china geloof ik ) En die maken geen slechte speakers ....... Ze maken bv speakers voor EAW en JBL
        Ben je daar zeker van of is het een gok ?
        sissie
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• LodeS
          • Jan 2005
          • 45

Ja zou het eerst even zeker weten

Want als ik zo hun website bekijk is mijn conclusie dat ze de franse dap zijn, ander logotje derop.. Meer niet
          Lode

Comment

• Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

Zomax maakt tot zover ik heb horen zeggen onderdelen en/of speakers voor oa EAW en JBL.

Maar heb al vernomen dat er in Boost GEEN Zomax zit.

De site is www.zomax-audio.com

Comment

• jerre
              • Jun 2003
              • 286

'k ben 'ns benieuwd, heb 'r me 2 besteld, 'k hoop dat ze snel genoeg binnen zijn, dan kan 'k ze 'ns op de rooster leggen op 'n volgend fuifke
              nu gij en dan ikke weer

Comment

• Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

to Jerre : Ben benieuwd hoe je reactie is ......................

Wil nl ook 2 subs met 2 tops ( dubbel 12 ) bestellen.

Comment

• jerre
                  • Jun 2003
                  • 286

'k heb nu 2x maal die sp212 besteld via prosound, als ze voor de 15e feb binnen zijn kunnen ze degelijk getest worden, later zal ff wachten worden. De bedoeling is dat ze als topjes gaan werken op 2x15" reflex (die 'k al wel'ns it vernoemd heb), vallen ze tegen mss 'ns met de configuratie proberen zoals 'n x12 (de oorspronklijke die 'k wilde proberen)
                  Dus in afwachting ...
                  nu gij en dan ikke weer

Comment

• jerre
                    • Jun 2003
                    • 286

ofwel heb 'k geen geduld, ofwel is het te snel op, maar heeft mss nog iemand ervaring met de mannen van prowebshop? ze zijn blijkbaar maar karig met informatie naar kopers (geen response op mails totdat je 'ns een wat zwaardere mail zend).
                    Dus in iets zenuwachtigere afwachting ... (had toch wel ns graag geweten wanneer 'k iets zie van waar 'k voor betaald heb)
                    nu gij en dan ikke weer

Comment

• Banned
                      Banned
                      • Dec 2003
                      • 951

heb je ze al betaald ?

Ik kan ze ook bestellen 238,50 ( sp212 ) in BTW met vooruitbetaling en heb er ongeveer 2 weken levertijd op.

Hoe lang wacht jij al ?

Anders wil ik ze ook wel bestellen voor je ......

Comment

• jerre
                        • Jun 2003
                        • 286

'k heb ze al betaald ja, maar 'k ga precies m'n woorden moeten terugtrekken, de post heeft zo te zien vanmorgend voor m'n deur gestaan (en 'k was 'r natuurlijk niet) dus 'k moet ze morgen op de pos tgaan halen ('k denk toch dat ze 't zijn), maar kwa communicatie is 'r dus wel wat verbetering mogelijk, zeker voor 'n webshop.
                        Goed, morgen dus direct uit de plastiek, eerste test (ben 'ns benieuwd, nu ga 'k 'r direct niet teveel van verwachten, maar van n cheapo top kan je dan ook nit anders, kan dan natuurlijk alleen nog maar meevallen he)
                        nu gij en dan ikke weer

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3148

citaat:Geplaatst door jerre
                          ofwel heb 'k geen geduld, ofwel is het te snel op, maar heeft mss nog iemand ervaring met de mannen van prowebshop?
                          Ik moet ook soms een tijdje wachten, maar volgens mij is dat een probleempje met de exporteurs in o.a. Duitsland... Na een tijdje hebben die Duitsers het zo vaak de verzending verziekt, dat ze uiteindelijk zelf maar mijn spullen daar zijn wezen ophalen (kijk, das pas service). [8D]

Wat betreft de communicatie: ze zitten er momenteel met 3 man en het klantenbestand is gigantisch gegroeid de laatste tijd. Volgens mij hebben ze te weinig mankracht op dit moment.

Comment

• jerre
                            • Jun 2003
                            • 286

en dan loopt 'r zoiemand te zeuren als ik natuurlijk [:I] , nuja, een eigen zaak opstarten kan soms hard zijn en van fouten kan je leren he
                            nu gij en dan ikke weer

Comment

• jerre
                              • Jun 2003
                              • 286

ok, geen geluk dus ('k zag de postbeambte in z'n bakje grabbelen en wist al meteen hoe laat 't was), maw, geen test van die topjes vanavond en ik kan hals over kop nog toppen gaan zoeken voor deze avond ...
                              nu gij en dan ikke weer

Comment

• Banned
                                Banned
                                • Dec 2003
                                • 951

weet niet wat je zoekt en in de b uurt bij mij zit ......

Ik heb nog 2 toppen voor je met dubbel 10" en driver 1" ........

Het is weliswaar zelfbouw met P-Audio speakers naar tekening van Rog Mogale ( www.speakerplans.com ) speaker is de X10

Nu wil ik de X12 gaan maken maar voor die prijs van BST zit ik te twijfelen ......

Heb mijn leverancier gebeld en die beweert dat ze gewoon op voorraad zijn dus leveren zal geen probleem zijn.

Moet eerst de betaling doen en bij ontvangst sturen ze ze op ( er komen nogwel verzendkosten bij )

Comment

Working...