3e feest dat ik draai 15-1-05 hurwenen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Nvie
    • Dec 2004
    • 161

citaat:Licht

1x Showtec light desk pro
    <s>1x showtec scanmaster 1</s>
    1x controller voor de parren weet niet hoe die heet
    waarom de parren niet op de light desk pro? net zo makkelijk!
    Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• DjFlo
      • Jun 2003
      • 332

citaat:Geplaatst door Dj Nvie

citaat:Licht

<s>1x showtec scanmaster 1</s>
      Volgens mij zitten de parren niet op dmx

groeten

floris

Comment

• erik_gj
        • Jan 2004
        • 129

citaat:en zit je truss niet verkeer in elkaar getimmerd
        /\/\/\/\/\ \/\/\/\ (alsjebegrijpt wat ik bedoel)
        is dat serieus zo....? k snap niet helemaal hoe je een stuk truss verkeerd in elkaar kan timmeren?
        zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Het is toch *** geklaaagd altijd hetzelfde
          Inversteer nu even in geluid in plaats van lampjes
          Ik krijg daar de r*p van [xx(]
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dj Nvie
            • Dec 2004
            • 161

citaat:citaat:
            --------------------------------------------------------------------------------
            Geplaatst door Dj Nvie

citaat:
            --------------------------------------------------------------------------------
            Licht

1x showtec scanmaster 1

Volgens mij zitten de parren niet op dmx

groeten

floris
            de "pro" heeft ook midi in [)]

Comment

• jorritje
              • Sep 2003
              • 143

citaat:En wanneer ik heel erg moeilijk ga doen kan ik het grootste deel (via de rechter) afdwingen de naam te laten wijzigen. Dat doe ik vooralsnog niet, maar het voelt wel ff kut (vooral omdat wij door heel NL draaien!)
              Nou ik wil niet veel zeggen Niek maar jouw naam Schrijf je heel anders of niet.

citaat:Het is toch *** geklaaagd altijd hetzelfde
              Inversteer nu even in geluid in plaats van lampjes
              Ik krijg daar de r*p van
              sis
              Als je er comentaar op geef wil ik graag weten wat er mis mee is?

citaat:Zeg mag ik eens nieuwschierig zijn?
              In de titel staat: 3e feest dat ik draai.

Hoe ben je dan begonnen? heb je deze spullen overgekocht?
              Nee heb alles nieuw gekocht Ben niet zo voorstander van 2de hands.

citaat:k zie ook dat je je foto's en filmpjes met een telefoon hebt gemaakt ... ik gok een nokia: welke?
              Nee de samsung D 500 ik weet het slecht filmpje.

Comment

• Niek...
                • Nov 2001
                • 1094

Ik wil hier niet verder op ingaan; wil alleen nog kwijt dat het blijkbaar erg moeilijk voor jullie is om te kijken welke namen al bezet zijn. Al is het alleen maar om jezelf kosten te besparen achteraf!
                <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

Ik wil er nog wel even op in gaan:
                  Niek: jij hebt deze naam niet geregistreerd, daarmee is deze dus vrijelijk te gebrujiken door derden (in dit geval deze jongens)

Mocht je een sneu gezicht willen trekken dan is de spiegel de juiste plaats, je bent immers al een poosje bezig en hebt ruimschoots de tijd gehad om deze merknamen te laten registreren, zo je ze al had willen gebruiken.
                  Kortom: niet zo sip, tis je eigen stommiteit als je deze naam graag voor jezelf had willen hebben!

Over die truss waarvan het vakwerk niet doorloopt: het is lastig om je lichtshow symmetrisch in te hangen als het vakwerk niet netjes doorloopt, en bij sommige truss soorten maakt het uit voor de stevigheid...

gezien de opbouw van deze truss maakt het geen flaus aus voor de stevigheid in dit geval

Nettre show verders, investeer ff in een paar safeteykabels, zeker wanneer je een stroboscoop zo bevestigd is het fijn om de behuizing van die strobo van een secundaire veiligheid te voorzien.

Comment

• DjFx
                    • May 2004
                    • 307

citaat:Geplaatst door ralph

Niek: jij hebt deze naam niet geregistreerd, daarmee is deze dus vrijelijk te gebrujiken door derden (in dit geval deze jongens)

Mocht je een sneu gezicht willen trekken dan is de spiegel de juiste plaats, je bent immers al een poosje bezig en hebt ruimschoots de tijd gehad om deze merknamen te laten registreren, zo je ze al had willen gebruiken.
                    Kortom: niet zo sip, tis je eigen stommiteit als je deze naam graag voor jezelf had willen hebben!
                    Kost het geld om je merknaam te registeren?

Comment

• Niek...
                      • Nov 2001
                      • 1094

citaat:Geplaatst door ralph

In dat geval zul jij je nog eens beter moeten verdiepen in de regelgeving aangaande het gebruik maken van een anderman zijn naam; onregistreerd wel te verstaan!

Nogmaals @ Joriit: wees een vent en geef toe dat je naam erg veel op de onze lijkt, en daarmee schade kan berokkenen. Ongeacht of dit toeval is of niet.
                      <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

Sorry Niek, maar dat heb ik reeds gedaan.....en je bent kansloos, spijtig, maar waar!
                        Tenzij je natuurlijk zo verstandig bent geweest om deze naam ook te laten gregistrene, maar dan had je ongetwijfeld a; actie laten ondernemen door de advocatenfirma die jouw rechten beheert, voor een simpele ondernemer zijn die regels namelijk niet te overzien.

Kortom: niet je spierballen rollen als je geen musclepower hebt!
                        Geneuzel over sportiviteit: wees zelf niet zo'n berioerde verliezer, had je die naam maar moeten laten registreren!

mocht je je vervelen:
                        Op Dropcatch.nl kun je bieden op .nl quarantaine domeinen. Voor de winnaar van de veiling gaan we proberen de domeinnaam te registreren zodra deze vrij valt. Je betaalt uiteraard alleen als dat gelukt is.

heb geen zin om verder te gaan googlen...maar hoop dat je snapt dat je opmerking kansloos is!

in reactie op Dj Fx: ja het kost geld om je naam te laten registreren.
                        en ja, bij misbruik zal het ook geld gaan kosten om je gelijk te gaan halen bij de rechter...
                        Kortom: het is een kwestie van fatsoen om niet exact dezelfde naam te gebruiken, het is een kwestie van slim ondernemerschap om een naam te kiezen die past bij je product, kan lijken op een andere naam, maar net even

Comment

• Dj Nvie
                          • Dec 2004
                          • 161

daar is maar 1 oplossing voor; verzin een originele naam! ik weet zeker dat er voor Niek ook al mensen met "extreme" waren, het hele universum stikt ervan! wat maakt het ook eigenlijk uit? als je maar ver van elkaar woont heb je zeker geen last van elkaar!

Comment

• Dropsen
                            • Jan 2004
                            • 375

citaat:Geplaatst door Dj Nvie

daar is maar 1 oplossing voor; verzin een originele naam! ik weet zeker dat er voor Niek ook al mensen met "extreme" waren, het hele universum stikt ervan! wat maakt het ook eigenlijk uit? als je maar ver van elkaar woont heb je zeker geen last van elkaar!
                            Je hebt idd geen last van elkaar als je alleen op buurtfeestjes enzo blijft draaien. Maar zodra je het hele land door draait, kan je problemen krijgen. Maar omdat dit nergens heen gaat stel ik voor om verder te gaan met het feest van de op.
                            Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• jorritje
                              • Sep 2003
                              • 143

Ok Laten we Stoppen over de naam en rechten dit en dat. daar heb ik dit forum niet voor open gesteld. Meer voor Commentaar hoe het eruit ziet. En niek ik zit in de omgeving Den bosch Dus we zullen zeker geen last van elkaar hebben. Ik geloof neit dat je hier in de buurt wel eens kom of wel. Ik ga in ieder geval niet naar overijsel toe veel te ver weg.

Groetjes

Jorrit

Comment

• jorritje
                                • Sep 2003
                                • 143

En over die Safety's die heb ik maar was het vergeten. Zag het toen ik ging Opruimen

Comment

Working...