standaard feestje afgelopen zaterdag (15/01/2005)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

standaard feestje afgelopen zaterdag (15/01/2005)

MVG,
    Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

Dit was een standaard feestje, met zo'n 140 personen aanwezig.

materiaal:

ecler mac 40 + denon 1800f
    sm58 mic
    rmx 2450 + cx 3400 (monorack)
    2* dubbel 15 /1 kasten audiophony, (beyma speakertjes in)
    2* 15 inch sub, beyma Sm115-k
    2* 4bar par56
    geni fl1800dmx strobo
    z1000 rook
    behringer lichttafel

Normaal zet ik bij dit soort discobars een trussje maar dat liet de zaal en het budget niet toe dit keer.
    MVG,

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

yeah yeah yeah!
      Idd standaard feestje ... De Foute CD volume 3 maakt het helemaal standaard
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2139

yup standaard feestje ziet er leuk uit.

Leuker vind ik dat ik men vroegere kastjes(audiophony dingen) nog eens trugzie

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Pulse
          • Oct 2001
          • 666

Ja ik wou deze setup eens testen. Ook kwa warmte ontwikkelingen van de rmx2450 omdat 1 kanaal op 2ohm moet draaien (het kanaal waar die 2* dubbel 15/1 aanhangen).
          Blijkt met normale volumes geen probleem. Op vol vermogen heb ik het nog niet kunnen testen want dat laat dit soort feesten niet toe

Setje valt wel mee zo, zeker kwa basweergave maar voor het deftige werk verkies ik toch m'n set met 2*15inch + 10/1 hoorn per kant, kwa geluidskwaliteit kan deze set daar niet aan tippen.

De man die op de foto's aan het draaien is is m'n pa, hij wou eens een halfuurtje overnemen en ondertussen ben ik gaan foto's nemen. Misschien binnenkort een dj erbij, kan ik hem naar de feesten met wat oudere mensen sturen
          Zelf ben ik op de 3de foto in het vaag achter de discobar te zien
          MVG,

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Ziet er netjes uit Dieter!

Niet overdreven groot, wel gezellig!

Comment

• daantje
              • Aug 2004
              • 265

ff over die lichttafel ik heb laatst voor iemand deze tafel gekocht maar steeds was het eerste kanaal kapot van preset A heb jij deze problemen ook gehad??

verder ziet er leuk
              grtz daniël
              can you feel the light [:)]

Comment

• Dropsen
                • Jan 2004
                • 375

Lkkr feestje geen groot commentaar. Misschien de volgende keer de kabels om je statief draaien en ipv er langshangen maar das ook niet echt een groot probleem ...

Geen last gehad van die versterker tussen je voeten? (Of die van je pa...)
                Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• FiëstaLj
                  • Oct 2000
                  • 2068

citaat:Geplaatst door daantje

ff over die lichttafel ik heb laatst voor iemand deze tafel gekocht maar steeds was het eerste kanaal kapot van preset A heb jij deze problemen ook gehad??

verder ziet er leuk
                  grtz daniël
                  Ik heb deze tafel ook, en behalve het feit dat ie vaak vastloopt als je snel tikt werkt ie prima...
                  Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Pulse
                    • Oct 2001
                    • 666

Ik heb die lichttafel zelf nog maar 2 keer gebruikt, ik haal er momemteel echt enkel heel basic dingen mee uit dus vastlopen of andere fouten heb ik niet ontdekt.
                    MVG,

Comment

• LuPuS
                      • Dec 2002
                      • 457

Ziet er inderdaad netjes uit, niets op aan te werken. Budget moet wel heel laag liggen .

Vindt het iets te standaard. Nuja, wij doen soms ook zo'n klusjes waar het niet goedkoop genoeg kan...
                      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Pulse
                        • Oct 2001
                        • 666

Ja wees maar eens origineel als degene die het feest geeft expliciet vraagt om zo weinig mogelijk plaats in te nemen, en licht moest niet eens, maar zonder ga ik geen discobar doen. Heb ik zelf een hekel aan zo discobars zonder licht met als geluig dan 1 topkastje per kant.

Gelukkig is het niet altijd van dat, kwestie van wat afwisseling, op de link hieronder wat foto's van een kaliber groter []

Denk wel dat deze al eens een keertje voorbij zijn gekomen op het forum.
                        Over enkele weken staan er terug een stel wat grotere feestjes op het programma en dan zal ik terug wat foto's plaatsen als ik er heb genomen tenminste.

MVG,

Comment

Working...