standaard feestje afgelopen zaterdag (15/01/2005)
Collapse
X
-
Dit was een standaard feestje, met zo'n 140 personen aanwezig.
materiaal:
ecler mac 40 + denon 1800f
sm58 mic
rmx 2450 + cx 3400 (monorack)
2* dubbel 15 /1 kasten audiophony, (beyma speakertjes in)
2* 15 inch sub, beyma Sm115-k
2* 4bar par56
geni fl1800dmx strobo
z1000 rook
behringer lichttafel
Normaal zet ik bij dit soort discobars een trussje maar dat liet de zaal en het budget niet toe dit keer.
MVG,
Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light -
Ja ik wou deze setup eens testen. Ook kwa warmte ontwikkelingen van de rmx2450 omdat 1 kanaal op 2ohm moet draaien (het kanaal waar die 2* dubbel 15/1 aanhangen).
Blijkt met normale volumes geen probleem. Op vol vermogen heb ik het nog niet kunnen testen want dat laat dit soort feesten niet toe
Setje valt wel mee zo, zeker kwa basweergave maar voor het deftige werk verkies ik toch m'n set met 2*15inch + 10/1 hoorn per kant, kwa geluidskwaliteit kan deze set daar niet aan tippen.
De man die op de foto's aan het draaien is is m'n pa, hij wou eens een halfuurtje overnemen en ondertussen ben ik gaan foto's nemen. Misschien binnenkort een dj erbij, kan ik hem naar de feesten met wat oudere mensen sturen
Zelf ben ik op de 3de foto in het vaag achter de discobar te zienMVG,
Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & LightComment
-
Lkkr feestje geen groot commentaar. Misschien de volgende keer de kabels om je statief draaien en ipv er langshangen maar das ook niet echt een groot probleem ...
Geen last gehad van die versterker tussen je voeten? (Of die van je pa...)Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...Comment
-
citaat:Geplaatst door daantje
ff over die lichttafel ik heb laatst voor iemand deze tafel gekocht maar steeds was het eerste kanaal kapot van preset A heb jij deze problemen ook gehad??
verder ziet er leuk
grtz daniëlHockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!Comment
-
Ja wees maar eens origineel als degene die het feest geeft expliciet vraagt om zo weinig mogelijk plaats in te nemen, en licht moest niet eens, maar zonder ga ik geen discobar doen. Heb ik zelf een hekel aan zo discobars zonder licht met als geluig dan 1 topkastje per kant.
Gelukkig is het niet altijd van dat, kwestie van wat afwisseling, op de link hieronder wat foto's van een kaliber groter []
Denk wel dat deze al eens een keertje voorbij zijn gekomen op het forum.
Over enkele weken staan er terug een stel wat grotere feestjes op het programma en dan zal ik terug wat foto's plaatsen als ik er heb genomen tenminste.
MVG,
Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & LightComment
Comment