Nieujaarszwemmen De Wilder Haaksbergen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Crazy Sound
    • Jan 2005
    • 63

Nieujaarszwemmen De Wilder Haaksbergen

Hallo,
    Ik heb samen met een kameraad van mij een drive in en we hebben zaterdag 8 januari 2005 in zwembad De Wilder gedraaid.

We hebben gedraait met:

Geluid
    2x Dap mc-15
    1x Dap css-8s
    5x hifi boxen
    2x akai versterker
    1x tec250
    1x philips cd speler
    1x sony Cd/Mp3 speler
    1x Laptop
    1x microfoon (was een goedkoop merk de nieuwe was nog niet verzonden)

Licht
    8x par 56
    1x triple derby
    1x mushroom
    1x golden strobe met controller
    2x lichtbakken
    1x lichtsturing voor parren.
    1x switch pack
    1x 700 watt rookmachine
    1x lichtbrug

Graag zou ik wat tips horen e.d.

met vriendelijke groet
    Derk
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Pluspunt dat je Basisverlichting gebruikt, dat zie je niet vaak .

Maar raad je welaan een fatsoenlijke Camera te kopen, want met name de foto's van de show zijn erg onduidelijk, waardoor je de foto's niet goed kan zien.

Zou trouwens die HiFi boxen gewoon lekker thuis laten, voegen niet veel toe, en staan alleen maar onproffesioneler, En dan zou ik die Dap boxen wél op Statief zetten!

Comment

• Controller
      • Apr 2002
      • 745

heb je nog stappen ondernomen om je apparatuur te laten wennen aan de hoge luchtvochtigheid daarbinnen? Of gewoon op goed geluk?

Comment

• Dropsen
        • Jan 2004
        • 375

Echt een voorbeeld van een drive-in die is begonnen met huiskamerzooi en nu aan het verderbouwen is naar professioneel spul. Je hebt je basisspul al, ik zou zeggen, ga zo door! Denk eens aan een fatsoenlijk mengpaneel, weg met die hifitroep, toploaders...
        Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• arie
          • Feb 2003
          • 550

Haha kon je uberhaubt aan de andere kant van het zwembad de muziek nog wel horen?Ik weet hoe groot dat bad is, kom zelden in nederland zo'n groot subtropisch bad tegen.Maar hier had ik toch minimaal wel een 10kw aan geluid in gezet (voor degene die het bad niet kennen de hal van het bad is zeker 65/70meter lang op het langste punt breete is tussen de 40/45 meter!Dit is overgens geen negatief cometaar of zo hoor, maar ik vind het wel een risico om met zo weinig geluid zo'n groot zwembad te doen.Voor de rest ziet het er zweervol uit.groeten arie

Comment

• Davy Gabriels
            • Aug 2002
            • 819

Ik zie je apparatuur ongeveer een meter of 5 van het zwembad staan. Wat denk je dat er gebeurt indien iemand met een serieuze spettergolf uit het water komt gespurt?

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2139

Geen problemen met condens gehad? zie dat je een laptop mee had, hoe reageerde die eigenlijk op het grote temperatuur en vochtigheids verschil?

En je staat ook vrij dicht tegen de rand van het zwembad aan ja, een grote plons en je muziek zwemt ook mee

mvg
              ronny
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• DJ Crazy Sound
                • Jan 2005
                • 63

In het zwembad zelf is af en toe wel eens een andere drive in geweest en het ging altijd goed. Het was ook maar voor een paar uurtjes dus.
                We zijn er gekomen doordat de kameraad van mij bij de zwemvereniging zit. En met het geluid viel reuze mee. Natuurlijk niet denderend maar het was achterin toch goed te horen. Het was ook Familie zwemmen en geen disco zwemmen of iets dergelijks. Natuurlijk zijn tips en dergelijke nog altijd welkom.

Gr. Derk

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Hele leuke thumbs op je site maar als ik er op klik dan wil het een popup openen en daar moet ik dan CTRL voor indrukken (is standaard bij popup-blokkers) wat weer niet werkt omdat je een meestal niet werkende blokkering op je site hebt staan. Als ik gewoon beeld en bron doe ben ik ook in je broncode

Ik kan jou foto's dus niet eerder bekijken dan als jij die CTRL blokkkering er vanaf haalt en met mij zijn er vele met Windows XP waarin deze IE blokkering zit vanwege SP2. Dus ook jou klanten lopen tegen dit probleem aan.

Comment

• Niek...
                    • Nov 2001
                    • 1094

Haha, zwembad de Wilder! Daar hebben wij ook nog op een blauwe maandag gedraaid. Maar toen bleek dat we meer dan EUR 100,- kostten belden ze opeens niet meer [)]

Laat ik eerlijk zijn: je bent de zoveelste drive-in die daar al staat te draaien voor erg weinig geld, je moet veel en kwalitatief goede apparatuur meenemen om die slechte acoustiek te lijf te kunnen, en je apparatuut wordt er altijd slechter van! Laat staan dat je cd-spelers nog normaal werken met die vochtigheidsgraad.
                    <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• DJ Crazy Sound
                      • Jan 2005
                      • 63

Hoveel zouden jullie nou vragen voor de show die daar in het zwembad staan.

Derk

Comment

• DJP-BIM
                        • Jan 2004
                        • 289

uhmmm, 100,150 euro?
                        bimshowequipment.nl

Comment

• LJ Bert
                          • Apr 2003
                          • 270

zit een keer of 3 per jaar in het plaatselijke zwembad. met 4 sibars en 4 movitec en nog wat geluid. wij bouwen meerstal s'morgens vroeg op zodat de lampen savond's aan de omstandigheden gewent zijn. vooral de movitecs miss een tip voor de toekomst. ook de cd's worden door de dj dna al met ons meegegeven zodat deze zich kunne aanpassen aan de vochtigheid.
                          hehe wat een gedoe

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

Ik zou zeggen vervang je geluid voor professionele dingen.
                            Met licht ben je in ieder geval al goed bezig.
                            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ Crazy Sound
                              • Jan 2005
                              • 63

Wij zitten inderdaad aan een prijs van rond de 100 euro. Verder was het draaien maar 1 keer en was eerder opbouwen absoluut niet mogelijk, omdat er verder de hele dag gezwommen werd. We hebben verder helemaal geen last gehad van app die niet werkt zoals het hoort. Ook de dag ernaa meteen weer draaien ergens anders maar nergens geen last van gehad.

Comment

Working...