Brugklasfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Brugklasfeestje

net terug van brugklasfeest...
    voor de verandering eens hoop r&b enzo gedraait, ging best lekker...

was weer gezellig

voordeel van brugklasfeestjes is dat je vroeg klaar bent en snel weer weg bent... moesten helaas wel met alles hele school door rijden om geen last te hebben van irri trapjes

rest hiero: http://www.vitality-show.nl/fotoboek/album02
    Vitality Show
  • deurklink

Misschien een beetje off-topic. Maar ik ben dus doorgeklikt naar jullie site ! En valt me vaker op dat er meer "sfeer foto's" dan foto's met inhoud (ja ik let natuurlijk op de app.!) op verschillende site's zijn te vinden! En dan vraag ik mij soms af ben je nou een drive-in die een product wil verkopen of een drive-in die graag feest foto's online zet!? Ik persoonlijk vind dit niet echt proffesioneel overkomen! Al moet ik zeggen dat die paar foto's van app. bij jullie vrij duidelijk zijn en moet ik zeggen dat alles toch wel erg strak eruit ziet!

Comment

• DjFx
      • May 2004
      • 307

geen gemopper, roel ik vind het zo als gewoonlijk er weer netjes uitzien,
      en zkr prof.
      1 dingetje wel jmmr dat we je meubel niet aan de voorkant zien, want die vind ik (heel) erg mooi

Comment

• deurklink

Hoho dat was een serieuze vraag! Geen gemopper want zoals ik ook zeg het ziet er allemaal erg netjes uit!

Comment

• Dj Nvie
          • Dec 2004
          • 161

hoe werkte de tascam? ziet er erg netjes uit! lijstje?
          Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• Roeltej
            • May 2001
            • 761

citaat:Geplaatst door deurklink

Misschien een beetje off-topic. Maar ik ben dus doorgeklikt naar jullie site ! En valt me vaker op dat er meer "sfeer foto's" dan foto's met inhoud (ja ik let natuurlijk op de app.!) op verschillende site's zijn te vinden! En dan vraag ik mij soms af ben je nou een drive-in die een product wil verkopen of een drive-in die graag feest foto's online zet!? Ik persoonlijk vind dit niet echt proffesioneel overkomen! Al moet ik zeggen dat die paar foto's van app. bij jullie vrij duidelijk zijn en moet ik zeggen dat alles toch wel erg strak eruit ziet!
            op site zelf proberen we zoveel mogelijk onze show te laten zien... dat proberen we daar te verkopen...

In het fotoboek proberen we zoveel mogelijk fotos erin te hebben van de mensen op het feest, af en toe gaat dat amper omdat er amper mensen zijn, maken op een feest ook veel fotos van onszelf en apparatuur, maar die probeer ik er zoveel mogelijk uit te halen, enkele er nog tussen voor sites als deze

Apparatuur is zelfde als we altijd meesleuren, nu alleen 1 subje per kant, 8 parren en we hadden een strobe mee...

Tascam werkt heel goed, nog geen klachten over
            Vitality Show

Comment

• ostracized
              • May 2002
              • 214

ff een vraagje: waarom heb je bij die toppen zo'n kort kabeltje met een verlengbus?? was je kabel tussen sub en top anders niet lang genoeg??
              (...)

Comment

• Roeltej
                • May 2001
                • 761

toppen zitten op 1+/1- van de speakon, subs ook... dus in dat kabeltje wisselen we 1+/1- met 2+/2- om zodat alles door een 4p speakonkabel kan
                Vitality Show

Comment

• Doublej
                  • Aug 2004
                  • 28

met welk muziek progrmma opdie computer draaien jullie???

Comment

• Roeltej
                    • May 2001
                    • 761

pcdj red vrm
                    Vitality Show

Comment

• DjFx
                      • May 2004
                      • 307

Met illigale mp3's of legaal ?
                      Legaal, zoja wil ik ff weten waar download je ze legaal, ben namelijk van plan sinds ik me laptop heb om legale mp3tjes erop te zetten naatste de WMAtjes van alle cd's
                      Heb samen met me 'collega' besloten dat 0,5% illigaal mag wezen

Comment

• Roeltej
                        • May 2001
                        • 761

'legaal' ... zover ik weet iig, lees overal weer wat anders over wat wel en niet mag...

alle mp3s (ong 12.000) hebben we zelf geripped van originele cds... wel enorm veel werk!
                        Vitality Show

Comment

• DjFx
                          • May 2004
                          • 307

citaat:Geplaatst door Roeltej
                          alle mp3s (ong 12.000) hebben we zelf geripped van originele cds... wel enorm veel werk!
                          Ik heb nu 2 cd's geript ben er ongv. een half uur mee bezig geweest voor 2 cd's[V]

Comment

• Roeltej
                            • May 2001
                            • 761

mja, wij stuk of... 300/400 denk ik ... singles zijn zo klaar, normale cds minuut of 5-10 geloof ik...

daarnaast moet je alles nog even door een mp3-tag tooltje halen, zodat de titels tenminste kloppen
                            Vitality Show

Comment

• DjFx
                              • May 2004
                              • 307

Bij mij vergeet ie alle titels/artiest/stijl + hij noemt ze 01 Nummer 01 (<- bijv.)
                              Kan dat Mp3-tag tooltje helpeN?
                              Zoja, hoe heet ie?

Comment

Working...