Nieuw Discomeubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • erik_gj
    • Jan 2004
    • 129

strak meubel! Kan niet anders zeggen. maar inderdaad die "link" kabels moet iets beters voor te vinden zijn, misschien aan de zijkant ofzo ik weet het ook niet precies. verder die ene afdekplaat kon daar voor in de plaats geen laatje? lijkt me wel makkelijk voor wat rommel: gaffa filters stiften koptelefoon etc etc

greetz erik
    zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

hoe heb je je pioneers vastgezet? of mogen die tijdens transport rustig hun gang gaan?

Comment

• johan L.
        • May 2001
        • 384

Die cdj1000's zitten op karwei matjes tegen t gleiden en blokkie schuim in de deksels doet ook wonderen.

Er zitten 3 laatjes in voor linkkabels, muis, koptelefoon, microfoon enz...
        is meer als genoeg.

Filters zitten er bewust niet bij omdat er altijd ander licht mee gaat, en de rest
        van de kabels zit in een kabel kist.
        Net deed ie het nog.

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1067

keurig meubel, ik had mischien aleen de bovenkanten schuin naar voren gemaakt ipv recht omdat er altijd van die mensen zijn die toch hun drankje op je bar gaan zetten.....blijft altijd link. mischien kan je bekabeling die naar beneden gaat vast zetten doormiddel van simpelweg een kabel ty (klitteband ding) aan een schroef in je rek te bevestigen waardoor je je kabels naar beneden geleid. Verder zou ik die pioneers iets netter in t schuim maken....heb je zo een mooi meubel en dan dat weer op een simpel matje maar verder zoals ik al zei het ziet er heel netjes uit!!!

Comment

• CS Light Sound
            • Jan 2005
            • 39

heey
            mooi meubel hoor, ben zelf ook bezig met er eentje te ontwerpen. Ik had alleen een vraagje: waar stop je je lichtcontrollers, want ik neem aan dat je een drive-in show hebt, met licht (correct me if i'm wrong)

groet Chris

Comment

• jans
              • Feb 2003
              • 869

Toen wij nog drive-inn shows deden hadden we aan de zijkant gaten waardoor de multi kabels gestoken werden. Alles netjes weg en geen kabels aan de achterzijde. Als je aan beide kanten een aansluiting maakt voor je amps en monitoren heb je goed voor elkaar.
              Als je je delen schuin naast elkaar wilt zetten dan gaat dat natuurlijk niet op.
              Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1067

ik denk dat dat in dit geval er dan ook zeker niet fraaier word zie je tussen je meubel in telkens korte stukjes snoer....(ze staan denk wel 10 a 15 cm uit elkaar)

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

Jens en Jans, das verwarrend, ik heb het verhaal 3 keer gelezen voor ik het in de gaten had
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jens
                    • Aug 2004
                    • 1067

hahaha tja ik kan er niks aan doen ik heet gewoon jens

Comment

• jans
                      • Feb 2003
                      • 869

Ik ben al jaren veroordeeld met de naam Jans. Niks mis mee trouwens alleen klopt er geen bal van mijn naam. De naam betekend, verbasterd door de jaren heen, zoon van jan. Nu wil het geval dat mijn pa niet Jan heet maar Henk. Ook de melkboer had een andere naam.

Dus ja, Jans , Jens het is inderdaad eve opletten.

Comment

• jans
                        • Feb 2003
                        • 869

citaat:Geplaatst door jens

ik denk dat dat in dit geval er dan ook zeker niet fraaier word zie je tussen je meubel in telkens korte stukjes snoer....(ze staan denk wel 10 a 15 cm uit elkaar)

VAN [u]JANS</u>
                        speciaal voor Upgrading your system
                        Is wellicht op te lossen met een zwarte flexibele beschermslang. Dit zal in het donker niet opvallen.

Comment

• fredjuhh
                          • Sep 2002
                          • 215

Kun je mij vertellen hoe de voorzijde in elkaar zit qua verlichting?
                          Ik was namelijk zelf van plan om ook een verlicht logo te maken, op deze manier:
                          -plaat plexi monteren
                          -logo uit sticker laten snijden of zelf uitsnijden in tape op het plexi
                          -dat zandstralen, waardoor de letters mat worden en dus oplichten
                          -leds aan de boven en onderkant van het plexi
                          -AVR programmeren om 3 kanalen random te PWM'en met daarop FET's

Maar ik zie bij jouw geen glanzende voorzijde ofwel plexi. Zit er een soort van gaas met daar achter een opening in de vorm van het logo ofzo?

Nu ik daar over nadenk zou ik bij mijn idee ook van dat race gaas over het pexi kunnen doen om het te beschermen tegen krassen
                          ---hier staat nix---&gt;

Comment

• Upgrading your system
                            • May 2003
                            • 1684

citaat:VAN JANS
                            speciaal voor Upgrading your system
                            kijk, het werkt wel
                            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• johan L.
                              • May 2001
                              • 384

2 platenplexiglas (transparant en melkglas) en dan ertussen t logo.

De ledjes zijn cls tubes met controller.
                              Net deed ie het nog.

Comment

• badboyscrew
                                • Aug 2000
                                • 304

Er zit bewust geen lichttafel bij het meubel, er kan namelijk van 4 kleurenwisselaartjes tot 60 macjes bij geboekt worden.
                                Net wat de klant wil en betaalt,en dan sta je toch voor lul met je disco controllertje.

@Olaf we sponseren helemaal niks word gewoon verhuurd en kan gewoon gehuurd worden ook zonder dj niet zonder personeel trouwens.
                                groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

Working...