ook gala gehad

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

hoe het precies met de website zit weet ik niet, heb ik niet echt verstand van maar weet wel dat we bezig zijn met een nieuwe site. Maarja een dag heeft maar 24 uur waarvan we ongeveer al 12 tot 14 uur werken en slapen zo nu en dan is ook wel lekker. Het is id vervelend als je telkens die reclame hebt maar we zijn er mee bezig. En ja het is mooier als je de speakers neerzet maar op de bassen passen net geen twee kastjes en dan staat het weer heel onstabiel. en de speakers hingen zo'n 40 cm hoger. zijn ook bezig met andere toppen, deze worden vooral gebruikt voor monitoren bij bandjes. maar als je de andere set ook weg hebt moet je wat he?? kijk maar welke set we nog meer hebben. is enkele 18", dubbel 15" plus dubbel 12"/2"top.
    maar nog even en we hebben er een paar toppen bij die beter passen op de bas kastjes.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

zal binnenkort ook eens op live-forum foto's plaatsen van hetgeen we doen bij bandjes.[8D]
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

sorry mensen, ik bedoel idd de lycos reclame, maar ook die hosting via .Tk vindt ik erg onprofi. dus wat dat betreft zou ik gaan voor .nl of .Com
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

van deze taal begrijp ik dus nix meer he!! laat mij maar lekker spelen met licht en geluid

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

[:P]
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...