ook gala gehad

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

ook gala gehad

hallo wij hebben ook weer een kerstgala gehad, weet alleen niet hoe je die verrekte foto's hierop krijgt.[V] website is: www.tfproductions.nl
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

oja lijstje:
    LICHT
    ongeveer 30 meter truss
    4 maal wind-up
    8 maal 4bar par 56
    4 maal scanner sc 380 futurelight
    paar spiegelbollen
    beetje versiering, de sneeuwpop en kerstbomen
    paar par 36 spots
    verlichte catwalk met blowers
    controller Futurelight CP 256
    behringer lichttafel voor parren

GELUID
    4 maal 18" B&C laagkasten
    4 maal plastic top met 15" Eminence en 2" Das driver
    3 maal Studiomaster D1600 eindtrap
    mengtafel, cd-spelers
    draadloze mic.

dit was het wel geloof ik
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

"4 maal plastic top met 15" Eminence en 2" Das driver"

welke kasten waren dit dan? 't zien er K-115'en uit en daar zit GEEN Eminence - noch das in...

Comment

• Bastisito
        • Sep 2004
        • 185

Volgens zijn site zijn dat wel DAP speakers. Maybe andere driver ingezet?
        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• DjFx
          • May 2004
          • 307

Ziet er mooi uit !!!

Comment

• Niek...
            • Nov 2001
            • 1094

Die VMB TE-03 daar midden in het publiek ziet er een beetje tricky uit...Ook het vliegen van de speakers lijkt een beetje....tja...

Daarbij: het pan/tilt bereik van de Futurelight SC-380 is redelijk beperkt, dus wanneer je je scans aan de voortruss had gehangen zou je een aanzienlijk groter bereik hebben gehad.
            <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Italio
              • Jan 2004
              • 47

opzich vind het idee heel erg leuk, maar heb wel een paar opmerkingen.

Wat mij vooral opvalt is dat de mensen wel heel er veel mensen op tafels tussen je parren staan. Dit vind ik niet echt veilig. ten eerste kunnen mensen zich makkelijk branden aan die gloeiend hete parren en als je pech hebt gaat een of andere gek hangen aan je balkje of de truss. Ook een lierstatief midden in de zaal ziet er niet echt mooi uit. Ik zou voor de volgende keer of een andere opstelling kiezen of meer truss gebruiken zodat je helemaal aan de overkant komt

verder ban ik het met niek eens over je scans.
              Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• Joopknoop
                • Dec 2004
                • 78

Tja over die toppen vliegen ik vraag me ook af of het zinvol was (die 10/20 cm hoger).
                Verder over je truss. Je zegt dat je 30 meter truss had. Ik zie voor een trussje van denk ik 6 meter, die ervoor ligt is hooguit 2 meter. 30-8=22 meter voor dat stuk in de lengte van de zaal. Lijkt me een beetje sterk? Die lengte van de truss in de zaal is denk ik rond de 12 meter? De regel die we bij mijn werk aanhouden is maximaal 8 meter tussen 2 steun/trek punten (prolyte truss). Maar goed er hangt ook niet zo heel veel zwaars in. Voor de rest ziet het er leuk uit. Met de spullen die je daar had heb je het leuk gedaan

Comment

• Watt Xtra
                  • Oct 2004
                  • 1119

topjes zijn id k115 met andere drivers. hebben niet al het truss gebruikt, voorkant was 7 meter plus 3meter voor. in de zaal was het 15 meter. sorry 25 meter truss. Over de tafels helemaal mee eens, maar als ze die zelf pakken wat moet ik daar dan aan doen? De wind-up in de zaal is geen vmb 03 maar een magic thec. deze kunnen 5 meter hoog en hebben 4 poten. en ja de scanners, die hangen overal al boven de dj, dus dachten wij, we doen iets anders en met 4 stuks kom je ook wel door de zaal. En movingheads,... even doorsparen he!!

en met 15 meter konden we net tussen de pilaren komen, staan ze niet geheel in de zaal.

Comment

• Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

oja en de lengte van 15 meter in een keer is id best lang, er hing dan ook niet zo gek veel aan dat wij dachten dat dit moest kunnen.

Comment

• Max
                      • Feb 2003
                      • 680

Buiten alle kritiek, vindt ik het geheel wel netjes!

Comment

• Upgrading your system
                        • May 2003
                        • 1684

Paar opmerkingen:

1=Neem een .NL of een .COM site, geen .TK dat is HELEMAAL KLOTE
                        2=Zet je speakerkasten gewoon neer, niet ophangen zoals het hier is gedaan, is niet mooi en het scheelt ook nog bijna niets ook op 10 cm boven je subs. Zet ze er gewoon op. mooier, veiliger, en je belast je TE-03 VMB's minder (vraag me af of je zowiezo niet over het gewicht zit.

Dat geldt helemaal voor die lange truss
                        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Max
                          • Feb 2003
                          • 680

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

Paar opmerkingen:

hebben ze ook: www.tfproductions.nl

Comment

• DJP-BIM
                            • Jan 2004
                            • 289

citaat:Geplaatst door Max

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

Paar opmerkingen:

hebben ze ook: www.tfproductions.nl
                            ik denk dat er bedoeld word lycos hosting, wel leuk als je om de 3 tellen die reclame zooi inbeeld krijgt die de rest van je site in het niets doet laten lijken!
                            bimshowequipment.nl

Comment

• Joopknoop
                              • Dec 2004
                              • 78

Dan kan je nog beter tk dan lycos nemen bij .tk kan je de reclame nog uitschakelen.

Comment

Working...