2 for U | drive-in-show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Maar hij beweert ook dat ze op een krukje hebben gestaan [:P]
    Hoe zit ut nou?

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

citaat:Geplaatst door DjFx
      Hoe zit ut nou?
      Ja, idd. Ze zijn nogal met elkaar in tegenspraak. [:0]

@Dropsen: 2 T-bars met samen 8 parren, 2 scans, 2 small-mushrooms, strobe, moonflower, 2x par36, blacklightbuisje met behuizing, een hoopje clamps, safety's en veel kabels. Als je het goed vastdraait blijft het allemaal op zn plek zitten. [8)]
      (Ja, een beetje zwaar belast, dat wel. Ben aan t kijken voor truss. )

Comment

• DJNielz
        • Dec 2004
        • 13

Hoe zit ut nou?
        De speakers stonden anders te dicht op het water en zou er niemand meer langs kunnen lopen, ook zou het water gemakkelijk bij de speakers kunnen komen.
        ...there is always a reason to party

Comment

• BvE
          • Oct 2004
          • 385

Dap en Behringer [xx(]

Comment

• Dropsen
            • Jan 2004
            • 375

citaat:Geplaatst door BvE

Dap en Behringer [xx(]
            Niet iedereen heeft hier handen vol geld voor het profi spul... bovendien, voor deze klusjes voldoen deze systemen perfect!
            Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• DJP-BIM
              • Jan 2004
              • 289

Hoe zit ut nou?
              verder kijken dan je neus lang is [)]

als je de grote foto pakt zie ik toch echt een krukje onder die speakers
              bimshowequipment.nl

Comment

• DjFx
                • May 2004
                • 307

citaat:Geplaatst door Dropsen

Dap en Behringer [xx(]
                Niet iedereen heeft hier handen vol geld voor het profi spul... bovendien, voor deze klusjes voldoen deze systemen perfect!
                Mee eens, anders kunnen we 100de drive-in's afze!ken (waaronder mij [V])
                citaat:Geplaatst door DJP-BIM

Hoe zit ut nou?
                verder kijken dan je neus lang is [)]

als je de grote foto pakt zie ik toch echt een krukje onder die speakers
                Vraag me af hoe groot/hoog dat krukje is [:P]

Comment

• DJNielz
                  • Dec 2004
                  • 13

Dap en Behringer [xx(]
                  Voor het geld is het goed spul, we kunnen het nu nog redden met deze set. Maar over een tijdje moet er wel een nieuwe set komen. []

@DjFx:
                  Die krukjes zijn zo'n 50 cm hoog.

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Dap en Behringer [xx(]
                    Altijd weer jammer dat iemand die dit soort commentaar levert nooit zijn profiel heeft ingevuld met een homepage...[B)]
                    We're ready to party, are you?

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Toevallig gaat er net een onderwerp ergens anders op dit forum over het commentaar geven op andermans spullen (http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=12955). Laat je niet gek maken door iemand als hij/zij het verder niet wil en/of kan onderbouwen. Iedereen begint ergens en dat weet jij maar al te goed DJFX en we hebben je gewoon geholpen met een begin, daar heb je veel meer aan dan het commentaar van BvE. Wat heb jij zelf dan eigenlijk BvE?

Was het niet mogelijk om je speakers op een andere manier te beschermen tegen vocht. Kan mij zo weinig voorstellen bij een opstelling op het toilet (behalve dat de mensen het nu in het water moesten laten lopen omdat het toilet bezet was dan ) Hoe heb je het trouwens met de stroomtoevoer gedaan in het zwembad? Water en 220 zijn ook niet echt de beste vrienden. Ik neem aan dat de lampen wel in het zwembad stonden en niet op een ander toilet. Daarbij zie je over het algemeen geen contactdozen in het zwemgedeelte zelf dus de stroom moet ergens anders vandaan komen.

Comment

• DJNielz
                        • Dec 2004
                        • 13

citaat:Geplaatst door vasco

Toevallig gaat er net een onderwerp ergens anders op dit forum over het commentaar geven op andermans spullen (http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=12955). Laat je niet gek maken door iemand als hij/zij het verder niet wil en/of kan onderbouwen. Iedereen begint ergens en dat weet jij maar al te goed DJFX en we hebben je gewoon geholpen met een begin, daar heb je veel meer aan dan het commentaar van BvE. Wat heb jij zelf dan eigenlijk BvE?

Was het niet mogelijk om je speakers op een andere manier te beschermen tegen vocht. Kan mij zo weinig voorstellen bij een opstelling op het toilet (behalve dat de mensen het nu in het water moesten laten lopen omdat het toilet bezet was dan ) Hoe heb je het trouwens met de stroomtoevoer gedaan in het zwembad? Water en 220 zijn ook niet echt de beste vrienden. Ik neem aan dat de lampen wel in het zwembad stonden en niet op een ander toilet. Daarbij zie je over het algemeen geen contactdozen in het zwemgedeelte zelf dus de stroom moet ergens anders vandaan komen.
                        Er was een kantoortje waar onze spullen in kwijt konden (zie foto)

Alleen de speakers mochten buiten het kantoortje staan. De lichten stonden ook in het kantoortje, die mochten ook niet buiten het kantoortje staan.

Comment

• Bastisito
                          • Sep 2004
                          • 185

Ik zou zeggen, neem dan geen licht mee. Want zo schiet het ook niet op natuurlijk.
                          Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• BvE
                            • Oct 2004
                            • 385

Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat altijd maar commentaar leveren niet juist is. De beste stuurlui staan aan wal.

Maar wat ik dan niet snap: je dropt iets op het forum in de hoop dat mensen juist commentaar leveren en tips geven. Mijn bedoeling was om aan te geven dat ik vond dat er erg veel behringer en Dap aanwezig was. Dat mensen hierdoor snel op hun teentjes zijn getrapt, tja, shit happens. Ik had mijn boodschap opzich wel wat uitgebreider kunnen overbrengen.

Overigens, vasco, mijn apparatuur bestaat uit voornamelijk mackie (1604 plus speakers en sub), dbx, AKG, Shure. Ik geef toe, ik heb ook wel iets van Behringer, een DI. Hier vond ik het niet nodig een echte dure te kopen omdat ik zelf geen toetsenist ben of gitarist, maar slechts af en toe het ding uitleen.

@DJ.T : Sorry, ik heb geen website.

Comment

Working...