2 for U | drive-in-show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJMysterie
    • Dec 2004
    • 80

2 for U | drive-in-show

Wij zijn nu al 2 jaar druk bezig met onze drive-in, maar willen ook graag eens weten wat de rest van de DJ's/LJ's in Nederland van ons vindt.... Ga daarom naar www.2foru.nl en geef je mening over onze drive-in (wel serieus graag)
    DJMysterie aka Martijn
    Let the beat control your body
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Ff wat reacties,
    http://www.2foru.nl/dedukers/thumbs/IMG_0137_tb.JPG - Lichtslang tussen lichtbrug= LELIJK
    http://www.2foru.nl/dedukers/thumbs/IMG_0198_tb.JPG - uhhhhh....
    http://www.2foru.nl/v3a/thumbs/DSC00004_tb.JPG - Vond je dat kastje en/of de verwarming zo mooi ofzo [:P], als je foto's wilt maken van belichting op de grond doe ik dat vanaf waar je staat of vooraanzicht van je show.
    Trouwens heb je maar 2x 3 parren ofzo? rare indeling naar mijn mening, hier in NL hebben we altijd 4 parren. Mja kan belgs zijn [:P]

Algemene indruk:
    Beetje weinig lichteffecten, 2x3 parren denk ik + 2 x debry (of hoe dat ding mag hette) en een flower effect (zie foto: http://www.2foru.nl/stoer/thumbs/DSC00005_tb.JPG)
    Verder mja wel netjes.
    Verder vind ik de foto's best donker, en er zijn weinig detail foto's..

Ps. kan je beter niet ff wat foto's posten?

Veel succes verder

Comment

• DJNielz
      • Dec 2004
      • 13

Reactie op DjFx:

- De lichtslang is niet van ons, toen we in het zwembad daar draaiden hadden ze daar al lichtslangen hangen.
      - De boxen moesten i.v.m. het water in de wc's staan []
      - We gebruiken meestal 2 x 4 par spots, op deze avond hebben we voor 2 x 3 gekozen i.v.m. de ruimte.

Check http://www.2foru.nl/apparatuur.html voor een overzicht van onze apparatuur en lichteffecten.

De foto's zijn gemaakt met een medion digitale camera, was echt niet te doen (vandaar die slechte foto's), nu hebben wij een canon powershot, die een stuk beter is.
      ...there is always a reason to party

Comment

• DjFx
        • May 2004
        • 307

citaat:Geplaatst door DJNielz

Reactie op DjFx:

- De lichtslang is niet van ons, toen we in het zwembad daar draaiden hadden ze daar al lichtslangen hangen.
        - We gebruiken meestal 2 x 4 par spots, op deze avond hebben we voor 2 x 3 gekozen i.v.m. de ruimte.
        [...]
        De foto's zijn gemaakt met een medion digitale camera, was echt niet te doen (vandaar die slechte foto's), nu hebben wij een canon powershot, die een stuk beter is.
        - Lichtslagen staan naar mijn mening niet echt prof. alleen als het recht uit recht aan is valt dit te doen. Rond een lichtbrug hangen (ik ken er meer) is naar mijn mening lelijk! Dus laat dat zwembad ze voortaan maar ff lekker langs de muren hangen
        - Lekker orgineel [:P], hoe zit ut dan met de rest van je apparatuur?
        - Hebben jullie dan ook een stuk t-bar er afgezaagt ofzo [:P] anders maakt ut gewoon niks uit , ik heb ff wat beter naar de foto's gekeken.
        Zelf had ik dit gehuurt ofzo: http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=5418
        Om nog ff door te ze!ken over de parren staat het misschien mooier om zo iets te nemen: http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=171 of terwijl een DMX t-bar [^] (mocht geld hier geen gebrek zijn [:P])

Wederom, Succes
        Ps. sorry voor me geweldige spelling + taalgebruik

Comment

• DJMysterie
          • Dec 2004
          • 80

Om nog even te reageren over de parren:
          Zelf hebben we geen parcans in ons bezit, we huren dit er meestal bij (als het nodig is). Omdat het niet zo'n groot feest was, hebben we een 2x3 setje gehuurd... Binnenkort zullen we een eigen parcanset aanschaffen, dan zal dat ook zeker met 2 DMX T-bars zijn en een Lite-8 DMX o.i.d. Vandaar deze aparte combinatie van 2x3
          DJMysterie aka Martijn

P.s. Zal idd nog ff kijken naar foto's om te posten (ze komen er aan!)
          Let the beat control your body

Comment

• Niels1987
            • Oct 2004
            • 57

Leuke laser maarre ik hoop dat je dat gedaan heb met je medion spul want is niet zo goed voor je ccd-sensor in je Camera. Als het je canon wat zou ik maar is gaan kijekn of er dode pixels in zitten wat das een groot risico
            lijmklem rigging :S

Comment

• Dropsen
              • Jan 2004
              • 375

Tja, btje standaard Drive in show, met standaard uitrustig he...
              Weinig over te zeggen... je moet maar eens gaan sparen voor parren ... en NIEUWE TRUSS!!!! (sorry, maar ik heb slechte ervaring met die showtecladdertjes[V])
              Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• DJNielz
                • Dec 2004
                • 13

We zijn nu bezig met de uitbreiding van het licht met parren en scans dit zal waarschijnlijk in het voorjaar gebeuren

Reactie op DjFx:
                De rest van de apparatuur moest binnen staan, i.v.m. de arbo-wet, we konden daardoor niet veel meenemen.

Comment

• Dropsen
                  • Jan 2004
                  • 375

We zijn nu bezig met de uitbreiding van het licht met parren en scans dit zal waarschijnlijk in het voorjaar gebeuren
                  Laat die scans maar eens achterwege en zorg voor een mooi stukje triangeltruss, daar heb je veel meer aan. Kunnen ook gelijk je parren bij, want die zou ik hier niet ook nog eens bijhangen.

Comment

• DJNielz
                    • Dec 2004
                    • 13

citaat:Geplaatst door Dropsen
                    Laat die scans maar eens achterwege en zorg voor een mooi stukje triangeltruss, daar heb je veel meer aan. Kunnen ook gelijk je parren bij, want die zou ik hier niet ook nog eens bijhangen.
                    Wat heb je zelf aan apparatuur hangen en wat voor truss heb je? Wat is het beste?

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

NIEUWE TRUSS!!!! (sorry, maar ik heb slechte ervaring met die showtecladdertjes[V])
                      Ben benieuwd, kep zelf ook (nog) de Showtec-brug, maar bij mij is er nog nooit iets misgegaan. [:0]

@2forU drive-in: als je speakers niet kan plaatsen ivm met natte vloer, kun je dan niet op zoek naar een tafeltje of zo? Meeste zwembaden hebben toch wel zoiets. Alhoewel ik net wel iets dergelijks heb gezien op 2 foto's, maar tis jammer dat ze zo klein en donker zijn. [xx(]

Lichtslang van het zwembad: ff strak trekken dan. En met 2 vingers gekruisd beloven dat je m aan t eind van de avond weer terughangt.

Verder is het al eerder aangehaald, maar wil het toch ondersteunen: zorg voor een eigen goede lichtset. Eerst parren en de overige effecten komen later wel. Probeer ook vanaf het begin achter zwarte bekabeling aan te gaan en mss zelf wel multikabels. Ziet er toch een stuk netter uit.

Veel succes ermee.

Comment

• Dropsen
                        • Jan 2004
                        • 375

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

NIEUWE TRUSS!!!! (sorry, maar ik heb slechte ervaring met die showtecladdertjes[V])
                        Ben benieuwd, kep zelf ook (nog) de Showtec-brug, maar bij mij is er nog nooit iets misgegaan. [:0]
                        2x dmx 4-bar met totaal 8 par 64 er aan. twee scans en een strob... en toen zag ik de boel langzaam inzakken ... [xx(]

Comment

• DJNielz
                          • Dec 2004
                          • 13

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

@2forU drive-in: als je speakers niet kan plaatsen ivm met natte vloer, kun je dan niet op zoek naar een tafeltje of zo? Meeste zwembaden hebben toch wel zoiets. Alhoewel ik net wel iets dergelijks heb gezien op 2 foto's, maar tis jammer dat ze zo klein en donker zijn. [xx(]

Lichtslang van het zwembad: ff strak trekken dan. En met 2 vingers gekruisd beloven dat je m aan t eind van de avond weer terughangt.

Verder is het al eerder aangehaald, maar wil het toch ondersteunen: zorg voor een eigen goede lichtset. Eerst parren en de overige effecten komen later wel. Probeer ook vanaf het begin achter zwarte bekabeling aan te gaan en mss zelf wel multikabels. Ziet er toch een stuk netter uit.

Veel succes ermee.
                          Wij hebben ook nog nooit problemen gehad met de ShowTec truss. We kunnen het er nu nog mee doen maar in het voorjaar moeten we dan waarschijnlijk een nieuwe truss.

Onder de speakers hadden we krukjes staan van het zwembad, ging prima.

Comment

• DjFx
                            • May 2004
                            • 307

*knip knip*[^]
                            Waarom zie ik je spreakers dan in de W.C. [xx(]?

Comment

• F.V.D.88
                              • May 2004
                              • 58

citaat:Geplaatst door DjFx

*knip knip*[^]
                              Waarom zie ik je spreakers dan in de W.C. [xx(]?
                              Had hij al uitgelegd... staat hier:

Reactie op DjFx:

MVG, Frank

Comment

Working...