Wat wil je nog meer na zo'n foto! Een meid achter een lichttafel [:P]!
Kerstgala
Collapse
X
-
Hallo Iris,citaat:Geplaatst door Iris
Dat van "beslist de mooiste vrouw van de avond"
(en dan een foto van die bimbo??)
Dat moet je Ralph ook nog maar eens flink inpeperen..
voordat alle sneeuw weggedooid is!
Hij had zijn bril zeker op voorhand al afgezet?
[u]IRIS RULEZ </u>een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
En zo zie je maar weer waar een topic bij J&H op uit kan lopen, door enige niet vaak voorkomende invloed van buitenaf... woei!
Ik denk nu aan een forummeeting... met vrouwelijke collegaeLange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...Comment
-
Jij hebt best wel goede ideeén Dropsen
Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
er zijn wel meer meiden die achter de knoppen staan en er ook nog goed uitzien!! alleen bij ons is het zo dat ze er alleen maar staan en meer oog voor ons hebben dan voor de knoppen!![8D]
ja en dan mijn vriendin, die staat er ook achter, staat!! HAHA
JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
door TF Prod..
Ja, voel je je niets, dan ben je niets ook[xx(]citaat:er zijn wel meer meiden die achter de knoppen staan en er ook nog goed uitzien!! alleen bij ons is het zo dat ze er alleen maar staan en meer oog voor ons hebben dan voor de knoppen!!
Maar daar heb jij duidelijk geen last van :-P
Jij draait dan zeker alleen op een kostschool voor meiden?
Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
wist nie dat er zulk mooi vrouwen rond liepen op het forum.
als je werk zoekt roep je maar.
misschien tog maar voor een licht vrouw gaan in plaats van een licht man?
groetjes,
BasComment
-
HEEJJ..
Citaatje van 28/12/04
van mezelf:
BAJ: Ik was dus het eerstecitaat:Zo, dus jij bent die ongeloofelijk mooie meid die zo slecht kabels kan plakken.
Ik blijf het altijd super vinden; vrouwen in deze branche, hoe kom je er zo ingerold? en waarom maar 1 feestje in het jaar?
Zoek je soms werk
-
[?][?] Hebben er mensen dan werk voor me in t weekend in de regio utrecht? Volgend jaar waarschijnlijk regio leiden?[
] [?][?]
Misschien hebben jullie nog wel iets aantrekkelijkers te bieden als mijn bijbaantje bij de Makro en mijn vrijwilligerswerk in het theater...[8)]Comment
-
nou oke jij de eerste maar een ding zijn we het over eens ze is goei!citaat:Geplaatst door Upgrading your system
HEEJJ..
Citaatje van 28/12/04
van mezelf:
BAJ: Ik was dus het eerstecitaat:Zo, dus jij bent die ongeloofelijk mooie meid die zo slecht kabels kan plakken.
Ik blijf het altijd super vinden; vrouwen in deze branche, hoe kom je er zo ingerold? en waarom maar 1 feestje in het jaar?
Zoek je soms werk
duidelijke te merken dat je er mag wezen van ons!ZET UM OP TUSSEN DIE MANNEKES iris.
groetjes,
BasComment

Comment