Kerstgala

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Lezen is een vak upgrading...

in antwoord op waar de headjes aan hingen: die stonden bovenop de kluisjes, die kluisjes waren allemaal ingepakt in backdrop, met kerststerren en glitters. Kluisjes achter de dj was niet genoeg backdrop meer voor, dus die waren mooi geel

Over die kabelzooi: is ook niet mijn manier van werken, de volgende die daar over doorzanikt die ga ik met een bezoekje vereren bij zijn/haar eerstvolgende klus...stelletje zeikerts

Comment

• Dropsen
      • Jan 2004
      • 375

Een dame voor het licht... wat leuk

Maar ff iets, maak jij je pioneertjes nooit schoon? Wat een stofbende ... en je cd's.. gekopieerd (het hoesje is wel heel erg wit...)[)]
      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

@ dropsen: idd een leuke dame, maakt nog leuker licht!

Is dat een aanbod om mn pio's aftekuisen?
        Ze worden 1x per jaar schoongemaakt, lens dus...de bovenkant krijgt een stofdoekje wanneer nodig, ze zitten netjes verpakt in flightcases, dat laagje stof wat je ziet op de foto's...maak ik me niet druk over.

Over die gefikte cd: we hebben geprobeerd om een 12" in de lade te stoppn, heel vreemd, ging niet passen...
        Daarom dus het een-en-ander op cd gefikt...

Daarnaast draai ik zoveel als mogelijk van originele cd's....maar: de cd's zijn sterker dan de hoesjes...dus merendeel van de hoesjes is niet meer origineel[:X]

Nog ff een foto van ander kerstklusje...

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

Wat een vrolijke kleur kabels heb je toch ... zo'n kerstsfeer... krijg het er helemaal warm van [:I]

Weet je er ook nog wat meer over te vertellen?

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Tuurlijk kan ik daar wat meer over vertellen, met plezier zelfs[:I]
            Dit was een bedrijfsfeest/kerstborrel bij een bedrijf met creatieve vormgevers in dienst.
            Dat was goed te merken aan het enthousiasme bij de karaoke!

De kleurcoderingen???
            Die kabels zijn bewust knalgeel! Wij hebben in de karaokelogie meestal van doen met minder, om niet te zeggen dronken, artiesten.
            Die hebben de vervelende eigenschap om alles wat niet onwijs opvalt over het hoofd te zien...
            Uit veiligheidsoverwegingen gebruiken wij dus knalgele tasker voor het aansluiten van de karaokemics...

Wat er verder stond:
            dateq apolo
            2*cdj100
            2*sony md speler (de HTKversie)
            1*spirit fx8
            2*dvd speler
            1*videospeler
            1*beeldswitch
            1*ew145 zender mic
            3*shure sm58
            Eindsetje van 1200W

Om de artiesten in het licht te zetten hadden we 2*T4 met par56 neergezet

Opening werd verzorgd door pianist, speelde onversterkt, maar wel vlotjes weg!
            Daarna was het aan de Dutches (www.dutches.nl) om de zaal op zn kop te zetten, dat lukte de dame sprima...

Op bovenstaande foto hadden de dames twee heren bereid gevonden om te fungeren als kameel...

De Dutches prikten overigens in met twee eigen sennheiser handhelds, dan is zo'n spirit tafeltje toch wel weer ff hendie!

Na het wervelende optreden van de Dutches was het aan de gasten zelf om te gaan zingen.
            We hebben tegenwoordig een leuk assoriment titels, veelal Nederlandstalig op dvd. Het oude, beproefde maar trage laserdisc tijdperk is hiermee ten einde gekomen...
            Wel jammer, want het aantal titels op dvd moet nog groeien, zeker in de Engelstalige hoek. Maargoed, voor "heb je even voor mij" en "love me just a litlle bit more" schamen wij onszelf niet, en die draaien we dus met veel plezier

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

door Ralph
              citaat:in antwoord op waar de headjes aan hingen: die stonden bovenop de kluisjes, die kluisjes waren allemaal ingepakt in backdrop, met kerststerren en glitters. Kluisjes achter de dj was niet genoeg backdrop meer voor, dus die waren mooi geel
              Idd, sorry, ik had er overheen gelezen[B)][:I]

citaat:Over die kabelzooi: is ook niet mijn manier van werken, de volgende die daar over doorzanikt die ga ik met een bezoekje vereren bij zijn/haar eerstvolgende klus...stelletje zeikerts
              gezellig, wat heb je in je koffie??
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• gnmixing
                • Feb 2004
                • 214

citaat:Over die kabelzooi: is ook niet mijn manier van werken, de volgende die daar over doorzanikt die ga ik met een bezoekje vereren bij zijn/haar eerstvolgende klus...stelletje zeikerts
                Vriendelijk blijven, op een forum mag je commentaar verwachten... (daarvoor dient da spel)
                groeten.[8D]
                En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• Iris
                  • Dec 2004
                  • 7

Hier dus maar even een reactie van de lichttechnicus (en sms-slet) van die avond in Nieuwegein...die kabels....ja...uitermate beschamend...ik geef het toe.
                  Ik heb gewoon niet zoveel ervaring met veel werk, amper tijd-klussen...ik doe zulke feestjes ongeveer 1x per jaar. Volgend jaar beter dus.

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

Maar tis wel gezellig om met je samen te werken Iris, dat maakt zo'n kabelzooi meer dan goed!

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

Gepost door Iris:

citaat:Hier dus maar even een reactie van de lichttechnicus (en sms-slet) van die avond in Nieuwegein...die kabels....ja...uitermate beschamend...ik geef het toe.
                      Ik heb gewoon niet zoveel ervaring met veel werk, amper tijd-klussen...ik doe zulke feestjes ongeveer 1x per jaar. Volgend jaar beter dus.
                      Zo, dus jij bent die ongeloofelijk mooie meid die zo slecht kabels kan plakken.
                      Ik blijf het altijd super vinden; vrouwen in deze branche, hoe kom je er zo ingerold? en waarom maar 1 feestje in het jaar?
                      Zoek je soms werk[]

idd geval welkom op het forum[^]
                      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Dropsen
                        • Jan 2004
                        • 375

ahaaaa ... leuk dat je idd zelf ook even langskomt! Hoe lang doe je dit werk al en wat voor feestjes doe je dan vooral? Ben nogal nieuwsgierig omdat je mensen zoals jij minder vaak tegenkomt bij dit werk.

@Ralph
                        Fel gele bekabeling en ook nog eens vrolijk gekleurde "microfoonkapjes/hoesjes/dopjes". Moet ik eens onthouden...

Comment

• Iris
                          • Dec 2004
                          • 7

tja...wat moet een meisje in zo'n branche[:I]

Ik ben al 6 jaar bezig met lichttechniek...maar vooral in het theater/ de sporthal in vianen, waar ralph ook werkt.
                          maar ik ben begonnen met lampjes prutsen bij mij op school.
                          De lichttechnicus ging van school af en zocht vervanging...
                          Toen ben ik via mn ma in de stadshof terecht gekomen.
                          Verder heb ik weleens bij de Parade geholpen, een beetje met de avolites Pearl gespeeld in club revolution, doe ik dus af en toe low-budget schoolfeestjes op school en bouw ik 1x per jaar de aula om in een theaterzaal. En of ik ermee door wil gaan...ik heb serieus gekeken naar de hbo-studie theater en techniek aan de ahk...maar ik heb toch maar besloten om culturele antropologie en ontwikkelingssociologie te kiezen aan de universiteit van leiden wat ik al ruim 3 jaar voor ogen heb. Leuke en razend interessante studie met een zeer zwakke plek op de arbeidsmarkt

Lichttechniek blijft gewoon een passie.
                          Het geeft me echt een kick om een goedgetimede lichtshow neer te zetten met een paar aardige lampjes en een nog leukere tafel die doet wat ik wil [8D]

<h3>Nog even een popie-jopie-foto van mij achter de pearl</h3>

Comment

• DjFx
                            • May 2004
                            • 307

Zow eerste meisje dat IK met licht(controller) bezig zie [:P]

Comment

• Upgrading your system
                              • May 2003
                              • 1684

(gelukkig[:P] Niet de eerste die ik achter de lichttafel zie, want het blijft een mooi gezicht

Weet je het zeker van die studie?? ik moet het je even vragen, want we moetten immers zuinig zijn op de dames in deze branche

Comment

• DjFx
                                • May 2004
                                • 307

Als ik nou nog flink ga uitbreiden, zal ik ook een meid 'in dienst nemen' voor het licht [:P]

Comment

Working...