Drive in show magic music in de toren in heeswijk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maikelpal
    • Nov 2003
    • 61

Drive in show magic music in de toren in heeswijk

hey mensen afgelopen vrijdag en zaterdag in heeswijk
    gestaan met onze vernieuwde licht show

geluid:

jb systems clasic 9 mixer
    denon dubbele cd speler
    jb systems crossover
    jb systems eq
    jb echo
    sivian versterker 2x900w
    aleasy? versterker 2x 750w
    glijbaan bass 700w
    toppen 500w zelfbouw
    muziekcomputer encore

licht:

6x martin robo scan
    8x martin coller 1
    4x martin coller 2
    20x parr 64
    4x cat eyes
    6x babystars
    1x martin tunnel effect
    1x behringer lc2412
    1x martin scan controller
    4m truss
    + de benodigde switchpacks en dimpacks

vrijdag:

zaterdag

ik ben benieuwd naar jullie reacties

mvg Maikel
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Netjes,

Trouwens wat staat daar op t spandoek?

Comment

• maikelpal
      • Nov 2003
      • 61

ja wat staat er op het spandoek het refrein van een liedje over marktplaats.nl
      mvg Maikel

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Vraagje, je hebt een prachtige show hoor, daar niet van maar toch.. veel licht, alleen staat het publiek in het donker(bij wijze van spreken) hoe zit dat??

Als een band dat doet ok, maar een drive-in?? of heb ik het niet bij het rechte eind?
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

tja, je hebt dan wel "Martin" maar 1/ 't zijn oer-oude beesten en 2/er komt bitter weinig licht uit

Dergelijk setje in occasie of een beetje bijleggen voor nieuwe van JB/HQ (of zelfs DAP)? Dan weet ik het wel...

Verder wel mooi afgewerkt setje!

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Erg netjes!

OP wat voor statieven staat je truss?

Comment

• BvE
              • Oct 2004
              • 385

Hee ziet er opzich wel leuk uit. Heb ff gespeurd naar wat mogelijke minpuntjes, heb daar wel mijn best voor moeten doen.

- De speakers staan recht naar voren gericht. Maar op deze manier straalt het geluid niet echt naar middenvoor. Lijkt mij logischer als de speakers iets naar binnen staan gericht, niet teveel echter.
              - Lijkt me mooi als je een logo op het djmeubel zet, precies op de plek waar het licht invalt. Dit licht is wel een leuk idee trouwens.
              - Ik weet niet waarvoor dit was, wat voor publiek er kwam. Maar het ziet er misschien een beetje rommelig uit op het podium. Bijvoorbeeld op de eerste foto, en dan linksachter het dj meubel. Bovendien, het meubel is mooi strak, maar dan staan er aan beide kanten nog twee flightcases, die ook niet dezelfde zijn. Jammer voor de symmetrie, iets waar jullie volgens mij wel naar streven.

Verder ziet het er goed uit. Succes verder ermee!

Comment

• foxy music
                • Oct 2004
                • 23

mooi strak discomeubel,netjes afgewerkt,misschien een beetje overkill aan licht.
                patrick

Comment

• maikelpal
                  • Nov 2003
                  • 61

nou ten eerste bedankt voor jullie reakties ik zal ff wat vragen
                  proberen te beantwoorden

citaat:Vraagje, je hebt een prachtige show hoor, daar niet van maar toch.. veel licht, alleen staat het publiek in het donker(bij wijze van spreken) hoe zit dat??
                  er was in de zaal meer als zat licht voor de mensen alleen op het podium was het lekker donker

citaat: tja, je hebt dan wel "Martin" maar 1/ 't zijn oer-oude beesten en 2/er komt bitter weinig licht uit

Dergelijk setje in occasie of een beetje bijleggen voor nieuwe van JB/HQ (of zelfs DAP)? Dan weet ik het wel...
                  wij hebben deze martin ook al 6 jaar en hebben er tot nu toe nooit geen problemen mee gehad net wat je zegt martin toch oerdegelijk maar de licht opbrengst is wel wat minder maar volgend jaar staan er moving heads op het verlanglijstje dus het komt wel goed

citaat:Hee ziet er opzich wel leuk uit. Heb ff gespeurd naar wat mogelijke minpuntjes, heb daar wel mijn best voor moeten doen.

- De speakers staan recht naar voren gericht. Maar op deze manier straalt het geluid niet echt naar middenvoor. Lijkt mij logischer als de speakers iets naar binnen staan gericht, niet teveel echter.
                  - Lijkt me mooi als je een logo op het djmeubel zet, precies op de plek waar het licht invalt. Dit licht is wel een leuk idee trouwens.
                  - Ik weet niet waarvoor dit was, wat voor publiek er kwam. Maar het ziet er misschien een beetje rommelig uit op het podium. Bijvoorbeeld op de eerste foto, en dan linksachter het dj meubel. Bovendien, het meubel is mooi strak, maar dan staan er aan beide kanten nog twee flightcases, die ook niet dezelfde zijn. Jammer voor de symmetrie, iets waar jullie volgens mij wel naar streven.
                  de speakers stonden naar voren gericht omdat er die avond nog wel wat stukjes kwamen en de mensen tegenwordig niet weten hoe ze in een mic moet praten dus gewoon om feedback te verkomen

achter op het podium lagen idd wel wat spullen zoals een jas en een trui had wel opgeruimt mogen worden

ja en van die flightcases we wisten dat het niet de zelfde waren maar we moesten ons bier ook ergens op kwijt en de zij kant van de bar was niet afgewerkt hpl toen de tijd op en eigenlijk staan daar normaal de speakers

citaat:mooi strak discomeubel,netjes afgewerkt,misschien een beetje overkill aan licht.
                  we hadden idd veel bij ons maar wel leuk om mee te spelen en we doen heus niet alles tegelijk aan wordt het maar een kermis van

mvg Maikel

Comment

• stekelvarke
                    • Dec 2004
                    • 1062

ik zie rechts op de foto een statief met 4 martin color changers op het zouw leuker zijn als dit langs 2kanten was. misschien was dit wel zo want ik zie links een stukje statief. maar op foto4 zie ik enkel de linker kant maar oplichten(misshien een ongelukkig moment warop de foto genomen is). voor de rest zeer netjes maar ik zouw ook meer truss op jullie verlang lijstje zetten want ik vind dat er veel statieven gebruikt zijn. maar zeer goed gedaan
                    exit night into LIGHT

Comment

• jens
                      • Aug 2004
                      • 1067

volgens mij lees ik dat er 8 robocollers 1 hangen dus er zal wel aan beide kanten een setje staan.....

Comment

• dj franko
                        • May 2005
                        • 116

Leuke discobar. Vooral met die lampjes erin.

Ziet er verder goed uit naar mijn weten.

m.v.g.

DJ Franko(Frank)
                        Hoi!

Comment

• beyma
                          • Oct 2002
                          • 1614

Nette show hoor!

Maare, weet je zeker dat het afgelopen vrijdag en zaterdag was ?![]
                          Want ik zie nog kerstbomen en versiering hangen, of zijn ze niet zo vlot met weghalen in Heeswijk hahahahaha
                          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• DJP-BIM
                            • Jan 2004
                            • 289

ouwe koeie uut de sloot trekke
                            bimshowequipment.nl

Comment

• VERVALLEN

Wat oude martin robobakken zijn dat?
                              Die zijn bijna antiek zeker?
                              In ieder geval zien ze er net verzorgd en in goede staat uit!
                              Voor de rest ... zeer mooie opstelling!

Comment

Working...