The Disco de Zon Drive in Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • discodezon
    • Dec 2004
    • 5

The Disco de Zon Drive in Show

De Foto`s Heb ik even verwijderd omdat de website deze nacht geupdate wordt en deze dan een andere link krijgen!
    excuses voor het ongemak
    Aruba One Happy Island:
    Your resident Dj
  • od
    • Feb 2004
    • 138

zou graag een reactie geven, maar zie niets

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Hoe zit dat lichtorgeltje vast, met een stukje tape?
      Dat lichtorgeltje kan je in ieder geval weg doen, haalt toch niets uit.
      Hier eigenlijk de standaard opmerking: zorg eerst eens voor parren en een fatsoenlijk stukje truss, dan kan je verder gaan kijken.
      We're ready to party, are you?

Comment

• DJDGO
        • Nov 2004
        • 37

Leuk opgezet. Alleen lichtorgeltje kan je in ieder geval weg doen, haalt toch niets uit. Daarmee ben ik het wel eens. [8)][:I]
        Alleen zou ik ook idd eens gaan denken aan parren zijn wij ook van plan te gaan halen.

Groeten,

Leroy
        You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGO

Comment

• Dj Nvie
          • Dec 2004
          • 161

heeeey... nog iemand met een dx 1000 [:P], mee eens, eerst parren, de rest komt later. maar wat hangt er nou op die "beneden" verdieping van je statieven?
          Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• Dropsen
            • Jan 2004
            • 375

Het lijkt op twee van die slaapkamer-strobjes... waarom weeti k alleen niet, want erboven hangt een grotere...

Kan je een materiaallijstje posten van licht en geluid, ben wel benieuwd!
            Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• djroyS
              • Aug 2004
              • 132

citaat:Geplaatst door discodezon
              vindt je dat truss niet fatsoenlijkdan?
              Dit is niet echt een truss dit is meer een t-bar waar je inderdaad normaal eerst parren aan hangt maar dat is nu wel genoeg gesegt denk ik.

Laat ik is wat positiefs schrijven: Ik vind het er eigenlijk best wel aardig uitzien het meubel is degelijk en ziet er vrij stevig uit.

Met welke cdspelers draai je nu eigenlijk want k sie alleen de mixer
              Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Kijk maar eens op zijn site, 2 HiFi spelertjes.

Comment

• discodezon
                  • Dec 2004
                  • 5

citaat:Geplaatst door DJ.T

Hey DJ.T
                  Waar ben jij op uit?
                  beetje een vaag persoon als je het mij vraagt je komt een beetje arrogant over?[?][?]

P.s. die hifi-spelertjes DEDEN het best.
                  Numark ligt er inmiddels in
                  Aruba One Happy Island:
                  Your resident Dj

Comment

• Mark-LED
                    • May 2004
                    • 822

Hey DJ.T
                    Waar ben jij op uit?
                    beetje een vaag persoon als je het mij vraagt je komt een beetje arrogant over?[?][?]

DJ.T komt bij mij niet arrogant over hoor, hij zegt gewoon wat ie denkt en draait er niet om heen. Hebben we allemaal veel meer aan.

Deden of doen je spelers het best? Daar zit een groot verschil tussen.

Tja ook hier eigenlijk weer standaard commentaar, eerst zorgen voor goed geluid (dan bedoel ik dus ook het complete geluid), dan voor goed licht en een goed stukje truss. Tegen de tijd dat je dat allemaal hebt ben je al een jaartje of wat verder, maar dan ben je ook al wat bekender en wordt je meer gevraagd dus is het makkelijker om je apparatuur aan te schaffen.

Ga in ieder geval zo door, en hou ons op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

//Edit:

Ik zie daarboven de letters CD-R staan, ik geef je een tip, het is maar wat je ermee doet, maar begin al in het vroege stadium met originele cd's. Gebruik de forum-zoek-functie om erachter te komen waar dat voor is.

Comment

• Fritz
                      • Oct 2001
                      • 621

Ik geef je ook een tip, aleen die gaat niet over je show. Aan de vorige tips heb je voorlopig wel ff genoeg! Je kan niet alles in een keer goed doen, natuurlijk!
                      Mijn tip gaat over je website: zorg ervoor dat het geheel betrouwbaar overkomt en haal daarom geen teksten van andere (wellicht bekendere) sites als http://www.foxpartytime.nl/ .... (incl. spelfouten trouwens!! )

P.S: Ik neem aan dat ik dit kan zeggen, ondanks dat ik zelf al een jaar een site heb die 'binnenkort' wordt geupdate

Comment

• DJ.T
                        • Nov 2002
                        • 1502

Hey DJ.T
                        Waar ben jij op uit?

Het spijt mij als ik arrogant overkom, dit is echt niet mijn bedoeling, integendeel zelfs.
                        Er wordt gevraagd waar je nu mee draait, ik kijk op je site en zie in dezelfde fotoserie als waarvan je hier enkele afbeeldingen gepost hebt 2 stuks HiFi spelers staan. Vervolgens geef ik dus antwoord op de vraag die gesteld is, simple as that.
                        No hard feelings?

Comment

Working...