Schoolfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ricardoke
    • Oct 2004
    • 136

Schoolfeest

Laatst gedraaid op schoolfeest. Hier wat foto´s [8D].

Apparatuur:

Geluid:
    1x Omnitronic Draadloze Microfoon
    1x Denon Dubbele CD Speler
    1x Omnitronic CM-860 mengpaneel
    1x Omnitronic P-1500 Versterker (2x 750 watt)
    1x Omnitronic P-2000 Versterker (2x 1000 watt)
    2x RCF 15" Baskasten (600 watt RMS)
    2x Zelfbouw Speakers (400 watt RMS)
    2x Mackie C-300 Topkasten (300 watt RMS)
    Licht:
    8x Par 56 spot
    4x Magnum Scanners (250/MSD)
    1x Strobo (1500 watt)
    2x Lichteffecten
    2x Winds Ups
    1x Lichtslang [8D]
    1x Dalton Par Sturing
    1x Botex Scan Controller
    1x Switch paneeltje voor effecten e.d.
    6 meter truss
    En heel veel kabels [:I]

• DJDGO
    • Nov 2004
    • 37

Hallo,

Ziet er goed uit!! Alleen wat ik niet zo mooi vindt is bij de tweede foto is er een lichtslang tussen de truss gewikkeld vind ik persoonlijk niet zo mooi staan. [:I][]

Groetjes,
    Leroy
    You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGO

Comment

• daantje
      • Aug 2004
      • 265

een beetje studio effect moet ik zeggen met die netjes afgewerkte flightcases netjes vier uitgangen ondermekaar.

netjes hoor.
      complimenten alleen ben ik het wel met DJDGO eens ik had de lichtslang maybe over de rand van je discobar gedaan
      maar goed: --->>> smaken verschillen
      grtz daniël
      can you feel the light [:)]

Comment

• DJP-BIM
        • Jan 2004
        • 289

ziet er goed uit,

alleen is het niet fijner om je cd speler controller onder/boven je mengpaneel te hebben?
        en over de lichtslang tja... ik zelf heb standaard door mijn truss in lichtslang zitten vind het persoonlijk wel wat hebben
        maar in dit geval had ik hem idd ook over het meubel gedaan.
        bimshowequipment.nl

Comment

• wout
          • May 2003
          • 100

Lijkt me een extreem groot meubel, voor de rest ziet het er wel mooi uit
          The leader knows, Dateq
          The leader knows, Dateq!

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Netjes.

Jammer van de donkere foto's zodat de show moeilijk te zien is.
            Verder ben ik het met de andere eens, Lichtslang is wat minder mooi
            Vindt ook het meubel wat minder (persoonlijk).

Verder Nice Work!

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

Ja, volgens mij is er al een topic over dit meubel geweest maar nu ik hem weer zo zie:

wat zit er nou verder in?? alleen maar lucht?? of zit er nog een vak in waar je al je CD koffers in kan stoppen?

verder: Lichtslang.. dies fout zo vindt ik. maar naar mijn mening is lichtslang alleen goed voor thuisgebruik met kerstmis en het markeren van traptreden. (maar dat is mijn mening)

maar het begin ziet er goed uit, ga zo door
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• pilot
                • Nov 2003
                • 267

Heet jullie disco party-sound?
                In bergen op zoom is er ook jarenlang een disco actief geweest onder die naam,die heeft zijn naam toen gewijzigd toen bleek dat naar ik meen in schijndel ook een disco actief was onder die naam die officieel ingeschreven stond.Dus kijk altijd een beetje uit met een naam te kiezen.
                master-qsc en de rest

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

Net zoals de rest wil ik even zeggen dat ik een lichtslang om de truss heen wikkelen niet zo mooi vind. Dan mss maar strak langs een trussbuis, dat is dan nog iets netter. Als ik het zo zie had je m ook net zo goed weg kunnen laten.

Ook viel me ineens het witte stroomdoosje in je truss op (3e foto van onder), probeer eens zwarte doosjes op te zoeken. [^]

Om te voorkomen dat deze post te negatief wordt ook een paar woorden van lof:
                  Je meubel ziet er dik in orde uit, je lichtshow is niet onaardig en het totaalbeeld is (op de lichtslang mss na) ook helemaal niet verkeerd. [8D]

Comment

• DJMysterie
                    • Dec 2004
                    • 80

Als je de show in front-view bekijkt ziet het er goed uit, vooral je lichtshow is dik in orde. Je audio-case ziet erg netjes afgewerkt uit, maar (en het is ook al gezegd) ik vind hem iets te log. Mssn een leer voor de volgende keer? En het was niet mijn eerste keus geweest om die case van stof te voorzien, dit is erg moeilijk schoon te maken wanneer je veel on-road bent. Dan zou ik kiezen voor een harde mat-zwarte verf of iets van die aard...
                    Nog even over het licht: had je er wel een rookmachine bij? staat niet in de lijst

Groeten, DJ Mysterie
                    Let the beat control your body

Comment

Working...