Into Sound Kinderfeestje Almere-Haven

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_bob
    • Aug 2005
    • 112

ik draai zelf ook nog zo klein, dus ik vind het wel leuk dat je je foto's post!
    ik vind het er netjes uitzien! alleen heb je al eens gedacht aan een hogere tafel/meubel? mij lijkt het namenlijk niet prettig draaien, zo laag. (tenzij je zit natuurlijk[])

Comment

• PeTAR
      • Jul 2005
      • 151

Sparen voor een TFT schermpje doet ook wonderen denk ik... vind deze monitor een beetje erg 1995. Maar das een persoonlijke mening...

Waarom trouwens zo'n groot mengpaneel, 16 kanaals...

Comment

• DJDGO
        • Nov 2004
        • 37

Beste Mensen,

Dit is al weer een heel oud topic (12/12/2004) van ons alleen is naar boven geplaatst omdat ik de locatie van de foto,s heb veranderd!
        Dit was ons 2e Feestje dacht ik. Inmiddels is er zeer veel veranderd![^] o.a. Tft-scherm en laptop, Rookmachine, Set Par56 incl dmx besturing, nieuwe speakers en andere versterker. Kortom totaal anders![)] Kijk voor meer info even op onze site www.intosound.nl

Groeten,
        Leroy
        You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGO

Comment

• dj_bob
          • Aug 2005
          • 112

okeey! ik dacht al wat vreemd omdat ik ook andere/nieuwe foto's van jullie heb gevonden!
          en nog iets:
          als ik op fotoboek op jullie site klik dan krijg ik een 404 pagina!!

Comment

• DJDGO
            • Nov 2004
            • 37

Jah klopt het Fotoboek is nog in de maak. [)] zal zeer binnenkort af zijn![8D][:I]

You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGO

Comment

• spd
              • Jun 2005
              • 68

Zo jij durft met die derby!! Hoezo geen extra gaatje boren in je t-bar inplaats van vasttapen?!!

Comment

Working...