ik wil er eigenlijk niet op reageren.... maargoed, hoe weet jij nu of hij ongemotiveerd is? Het zal wel aan mij liggen, dat ik alles positief probeer te benaderen ofzo...
Into Sound Schooldisco Dronten
Collapse
X
-
-
citaat:Geplaatst door jurjen_barel
Ja, maar toen ik begon had ik andere prioriteiten.
Ik moest zo snel mogelijk goede cd-spelers hebben en daar heb ik wel meer voor betaald dan 250 euro. [xx(]
Comment
-
Dus volgens jou ben ik ongemotiveerd??? Jurjen???
Nou dit heeft niets met motivatie te maken. [}] Dit is gaat over het feit dat je niet alles kunt kopen wat je wilt hebben, ik heb ook nog andere dingen dan alleen maar de Drive-in. [^] Als je het nou voor je beroep zou doen, ja dan zou ik het begrijpen maar voor mij is het slechts een uit de hand gelopen hobby. [
)]
En over dat gemotiveerd zijn! Daar heb jij niet over te oordelen onze klanten zijn tevreden en daar gaat het om.[
]
You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGOComment
-
citaat:Geplaatst door jurjen_barel
Ja, maar toen ik begon had ik andere prioriteiten.
Ik moest zo snel mogelijk goede cd-spelers hebben en daar heb ik wel meer voor betaald dan 250 euro. [xx(]
Bovendien liep ik daarvoor ook niet uit te kramen dat ik 'ze niet nodig had'.
En over Marktverziekers: je betaalt toch immers voor de show, dus incl. DJ. Dan verwacht je niet dat deze gast een beetje ongemotiveerd gaat staan mixen.
Beste Jurjen,
Dat JIJ het anders hebt aangepakt....dat is leuk
Dat JIJ concludeert dat er een motivatieprobleem is...dat is minder leuk
Dat JIJ deze conclusies trekt aan de hand van een paar foto's en een paar (nette) reacties...dat is TRIEST
Onthou heel goed dat anderen andere prioriteiten mogen stellen en dat ze zeker recht hebben op een andere mening.
Als je wenst te discussieren, doe dat dan met argumenten aub...
Graag verder: on topic...Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
citaat:Geplaatst door moderator
Onthou heel goed dat anderen andere prioriteiten mogen stellen en dat ze zeker recht hebben op een andere mening.
Als je wenst te discussieren, doe dat dan met argumenten aub...
Goed, over het mixen van DGO kan ik niks zeggen, heb 'm nog nooit horen mixen. Conclussies trekken van slechte of juist goede mixer kan ik dus ook niet. Maar ik kan wel mijn mening geven, mits be-argumenteert.
Ik vind de show tot zoverre grappig, maar om nou echt te zeggen dat ik de show super vind? Nee. Het is leuk dat je de freshnell's van je school kon lenen, maar op een klus kan je die dus niet lenen. Hoe kom je dan aan je belichting? Precies, die heb je niet. Daarom Jurjen's reactie van overweeg eens parren. Dat je budget dat niet toelaat wil niet zeggen dat je niet kan sparen. Ik kan ook niet op dit moment 2 moving heads kopen, hoe graag ik ook wil. Ik moet daar ook een lange periode voor werken. Wat ik wil zeggen: ga sparen, koop wat je moet kopen maar wat je niet nodig hebt, laat dat achterwege. Ik weet hoe moeilijk het is voor een 15-jarige om basis verlichting aan te schaffen, omdat je schrikt als je deze prijzen ziet.
Comment
-
Ok ik respecteer je begrip, van fouten moet je idd leren en ik probeer ook zo veel mogelijk fouten te verkomen maarja door tips van mensen die al langer in het vak zitten kom ik een hoop te weten en leer er een hoop van.En dus eventuele negatieve commentaar is ook gewenst hoor.
Dan weten wij waar we op moeten letten. [:I]
En wat betreft dat statisch-licht verhaal:
Wij gaan in Januari 2005 een set parren halen. [^]You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGOComment
-
Ik kan me wel een reden bedenken waarom jullie die Folio erbij hebben staan. Ik gok dat (zie deze foto http://www.intosound.nl/images/PB200014.JPG) op kanaal 1 een microfoon zit en dat jullie de stereo ingang(en) gebruiken voor het andere mengpaneel. Nu denk ik dat jullie DJ paneel geen mic-ingang heeft en het daarom zo doen.
En Jurjen, een Folio kost inderdaad niet zo heel veel hoor. Als zij het gebruiken zoals ik denk dan kunnen ze naast hun DJ set wat meer extra, bijvoorbeeld dus microfoons, aansluiten op deze manier. Ze hebben op de ingangen ook de mogelijkheid om inserts te gebruiken of elk kanaal apart wel of niet apart naar een fx te sturen op deze manier. Misschien niet de eerste keus voor een drive-in om zo te werken maar wel flexibel door de extra mogelijkheden.
Comment
-
citaat:Geplaatst door vasco
Ik kan me wel een reden bedenken waarom jullie die Folio erbij hebben staan. Ik gok dat (zie deze foto http://www.intosound.nl/images/PB200014.JPG) op kanaal 1 een microfoon zit en dat jullie de stereo ingang(en) gebruiken voor het andere mengpaneel. Nu denk ik dat jullie DJ paneel geen mic-ingang heeft en het daarom zo doen.
En Jurjen, een Folio kost inderdaad niet zo heel veel hoor. Als zij het gebruiken zoals ik denk dan kunnen ze naast hun DJ set wat meer extra, bijvoorbeeld dus microfoons, aansluiten op deze manier. Ze hebben op de ingangen ook de mogelijkheid om inserts te gebruiken of elk kanaal apart wel of niet apart naar een fx te sturen op deze manier. Misschien niet de eerste keus voor een drive-in om zo te werken maar wel flexibel door de extra mogelijkheden.Comment
-
Om nog een keer duidelijk uitleg over mijn uitpsraak/uitspraken te geven.
Over het marktverzieker: jouw opmerking over "ik heb geen profi cd-spelers" vatte ik in dit geval te letterlijk op. Mensen huren je in en verwachten dat je ook moeite doet om een goede avond te mixen. Uit jouw antwoord kon ik een conclusie trekken die compleet tegengesteld was aan dit idee.
De opmerking over de mixer: het ging mij erop dat je voor hetzelfde geld 1 mixer had kunnen kopen die compleet is en dat je nog een klein bedrag over had om alvast voor statisch licht te spraren.
@Ralph: triest dat ik een mening vorm? Sorry, maar dat zie ik toch anders. [}]
@Lazy: 1) Dat is een keuze van investeren; 2) toen ik de tweede kocht was ie al veel goedkoper; 3) als je wilt klagen over dat ding doe je dat maar bij de eigenaar van dit forum, want daar zijn ze gekocht.Comment
Comment