Disco Meubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ricardoke
    • Oct 2004
    • 136

Disco Meubel

Wat vinden jullie van mijn disco meubel ? En dan even op het meubel zelf lettend, niet op de apparatuur [:I]

Alvast bedankt voor de reacties [8D]
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

Is de bovenkant niet afsluitbaar, niet echt heel veilig voor je app. zeker als het vaak on the road is.

Voorkant van het meubel is wel leuk, ook orgineel. Echter vind ik de lay out ook niet zo logisch, zit de tweede cd speler aan de rechterkant ? lijkt me ook niet optimaal bedienen, maar dat is mijn voorkeur. Maar als er nu andere app. komt met andere maten, moet je weer gaan zitten zagen.
    Is weer terug !

Comment

• ricardoke
      • Oct 2004
      • 136

Over die gaten ben ik het met je eens, die cd speler zit inderdaad rechts, maar ik gebruik op een hele avond hoogstens 5 cd's de rest allemaal met de laptop. De bovenkant wordt wel afgesloten, er is namelijk nog een stuk flightcase met wielen, van een centimeter of 20, hier gaat het meubel op zen kant in, zodat de letters die je voor ziet op de bodem van die flight case zitten. De flightcase waar het meubel op staat komt er vervolgens over heen. Dan komt het er ongeveer zo uit te zien:
      (plaatje is ergens anders van, maar ziet er hetzelfde uit)

Zit trouwens ook nog een blacklight in, zodat die witte letters worden opgelicht aan de voorkant. [8D]

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Zoiets ben ik ook van plan met mijn drive-in show, mengtafel/asbak/colafles-houder op de schuine kant, cd-controller daarboven waar jouw cd spelers zitten, en de cd-unit onder de mengtafel, aan de voorkant. Eventueel de besturing voor het licht in dezelfde flightcase, maar dan aan de andere kant. Geheel komt op 2x 1m square truss.

Ik vind het er best gaaf uitzien, maar ik zie nog wel wat hout, misschien heb je nog wat vloerbedekking over?

Comment

• Michel_G
          • Dec 2003
          • 376

Ok, ik hou mijn mond voorderest [:I]

Is weer terug !

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Kannonne wat een kist! wat weegt die kist wel niet joh?

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

Ik zat te twijfelenof ik het moest vragen Ralph. ik vraag me af of dat met zijn tweeen te tillen is[:P] Zeker omdat we ons natuurlijk netjes aan de arboregels houden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee leuk vindt, maar dat je het nog niet echt mooi hebt afgewerkt. verder lijkt het me erg onpraktisch. in zulke kisten heb ik toppen zitten, geen djbar. veel te groot, dan mag ik wel een 60 voet container gaan gebruiken om het geheel te vervoeren. Neejj leuk idee, en ik wil het niet afkraken want het is voor jou mischien toppie, maar voor mijn idee zou het te log zijn.
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

ja, ik vraag het ook omdat ik uit ervaring weet dat niet iedere locatie een lift heeft..... en je soms toch geacht wordt je ding te doen vanaf de eerste verdieping....
                en als er al el een lift is, moet het geen kleintje zijn, gezien de afmetingen

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

Hahahahah, ja idd, daar had ik nog nieteens bij stilgestaan.
                  Meestal heb ik alleen dingen in flinke gebouwen en dan ook 9 van de 10 keer op de bagane grond of met flinke liften. maar feestzalen zijn altijd in van die gebouwen met het liefst wenteltrappen. dan zal het idd een groot feest zijn [:P]
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• martje
                    • Nov 2000
                    • 252

Hij kan altijd de firma MAMOET (van Seumeren groep) nog vragen om te sponsoren.[][]

Die doen echt niet moeilijk over zo`n kissie [8D][8D]
                    Groetjes,

Mark Vermeulen

Blussen noemen ze ook gecontroleerd uitlaten branden.......

Comment

• Iko
                      • Feb 2002
                      • 766

De Multileds kistjes van de Ledvloer waar we mee werken zijn ook zo groot... alleen weeg die 6x 36 kilo + kist... Met 4 man net te tillen dus!! Dus trappetje op gaat ook echt niet [:I] 1 kistje wel, maar meestal heb je toch wel minimaal 4 kisjes bij je [B)]

leuk meubel verder!!

Comment

• Freaky Spike
                        • Oct 2004
                        • 34

Had het niet veel kleiner gekunnen?

Voor een vaste plaats is het mss ideaal, maar voor vervoer...
                        Niels

Comment

• Jan-Peter
                          • Jan 2001
                          • 311

Ik had ooit ook zo iets compleets en groots gemaakt. Mooi alles vast en direct klaar voor gebruik... Tot die dag dat het meubel niet door de toegangsdeur van een jeugdherberg kon... Terug in de auto, omrijden naar de achterdeur van de herberg waar een grotere deur was... Vergeten de remmetjes erop te zetten... Kwam het hele meubel bij het optrekken dwars door mijn achterruit van de bestelbus zetten...

Nee doe mij maar iets wat compacter is.
                          16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• Upgrading your system
                            • May 2003
                            • 1684

Hahahaha, Nou je het zegt. Ik heb vroeger een "Studiotje" gehad waar ik steeds mijn 19" aparatuur opstapelde, dit was een kamer waar ook in gewassen en gestreken werdt dus alles moest van moeders wel weer netjes opgeruimd worden.

Dus wat deed Ron, die maakte een flightcase. Handig, alles netjes opgeborgen enz. maar waar maakte Ron deze Case?? op dat kamertje natuurlijk. En neem van mij aan dat het een mooie was, alles netjes eringebouwd. Deksel eraf en klaar. ook top voor Live dingen, op wielen noem maar op. maar toen had ik hem live nodig. Kreeg ik het kreng met geen mogelijkheid door het trapgat [:P]

Dus ik alles eruit gehaalden via het raam met een touw naar beneden laten zakken en weer vol gestopt. Volgende dag... Op marktplaats ermee..

Tegenwoordig heb ik Cases en gebruik met dezelfde afmetingen voor speakerkasten ed. maar die hoeven niet via de trap naar de derde etage.

Mijn idee is dan ook nu veranderd. beter tilbare Cases stapelen dan alles in 1. Dan maar multikabels er tussen. alleen als het echt niet anders kan dan bouw ik grote Cases

Comment

• CyberNBD
                              • Aug 2000
                              • 1318

Hmmm..
                              Heb ook ooit eens zo'n meubel gefabriceerd voor een collega:

Maar die heeft, nadat ie het ding uiteindelijk toch wel groot uitgevallen vond en het ding niet meer te huffen was, toch maar besloten hem te verkopen.
                              Dus ook in dit geval bleek zo'n groot "snel" meubel toch niet zo'n succ6je
                              CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

Working...