Dit was voor mij de eerste keer dat ik een drive-in deed. IK werd door onze school gevraagd op een andere basisschool te draaien, inmiddles ben ik zelfstandig begonnen. Het ging hier om een relatief kleine ruimte (kleine gymzaal). Misschien lijkt het alsof er wta weinig licht hangt, maar dat komt omdat we niet meer konden regelen, het was overigens meer dan genoeg, achteraf. Nouja, hier de foto's dan maar.

Ik weet dta het er niet erg proffesioneel uitziet, maar meer kon ik op dat moment nog niet regelen. Ook was het voor mij en 2 vrienden de eerste keer dat ik het deed. Nu ik zelfstandig ben begonnen heb ik dezelfde speakerste als hier afgebeeld (werd weggegooid ivm aanschaf andere), de effecten hebben wij inmiddels ook in ons bezit.

Ik weet dta het er niet erg proffesioneel uitziet, maar meer kon ik op dat moment nog niet regelen. Ook was het voor mij en 2 vrienden de eerste keer dat ik het deed. Nu ik zelfstandig ben begonnen heb ik dezelfde speakerste als hier afgebeeld (werd weggegooid ivm aanschaf andere), de effecten hebben wij inmiddels ook in ons bezit.
Comment