Ben ik weer..onzin verwijderd, graag serieuze reacties...
School Disco - Djjef
Collapse
X
-
Maar by the way....Wat is er mis met PAR lampen? Ik gebruikt nog graag PAR lampen...En dan voor disco een strobo-tje erbij en een standalone lichteffect....Klaar...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Ja, idd.. helaas voor jou, maar het effect dat je ziet.. is heel mooi, maar niet in vergelijking met wat jij kan bereiken met dit materiaal.
Maar dat geeft niet, je kan ook met deze setup een mooi resultaat bereiken..
Wat ik zou doen is een basis maken van Parren welke je huurt(als er tenminste een klein budget is want parren zijn niet zo duur in de verhuur).
Verder zou ik dan de lampen die er nu hangen het effect laten verzorgen. je moet er even over nadenken hoe je dat precies wil hebben.
maargoed, je hebt een digicam en je kan foto's posten. dus laat ff zien wat je ervan gemaakt hebt..
suc6Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Soms moet je het rustiger aan doen, de eene keer heb je voor een school 8 tot 16 parren, de andere keer kun je het doen met 16 parren, 6 MH's blinder setje en wat effectjes... En ik denk dat je opzich (al lijkt het me niet het allerbeste) best een beetej kan knipperen vor 1 avond met die lampjes...[:I]Licht is altijd zwaar.Comment
-
Comment