Feestje afgelopen vrijdag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Theexperience
    • Oct 2004
    • 23

citaat:Geplaatst door Niels1987

nog iets... mij lijkt dat er een BMI ( brandmeld installatie) aanwezig in de school en niet 4 first alert rookmeldertjes... en dan kan je op de centrale gewoon "gemakkelijk" een lus/groep uitschakelen oftewijl een deel van de installatie uitschakelien in dit geval dus de aula... en het alsnog eventje bij de brandweermelden dat er een feestje is en dat ze dan niet gelijk moeetn uitrukken ... anders gaat het centjes kosten
    Zoals ik net ook al geschreven heb, doen ze daar op school erg moeilijk over het hele rookalarm gebeuren. Zij zien ook de voodelen van een rookdoos niet echt in (al hebben we dat al meerdere keren uitgelegd). Dus dan maar zonder rookdoos. Maar ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind. We kunnen nu slechts wat projecteren met de scans en macs. Het effect valt nu bijna weg maar jah......[V]
    Stage Accompany: That\'s how music should sound!

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Wat een opdrachtgever wil he....

Lijkt me verstandig om als toeleverancier.......dixootje... niet te gaan neuzleen over de manier waarop een klant de brandveiligheid heeft geregeld!

lekker compact meubel zo, zijn die paarse kisten van jullie of van de bekende paarse kisten verhuurder uit Bemmel?

Comment

• Theexperience
        • Oct 2004
        • 23

citaat:Geplaatst door ralph

Wat een opdrachtgever wil he....

Lijkt me verstandig om als toeleverancier.......dixootje... niet te gaan neuzleen over de manier waarop een klant de brandveiligheid heeft geregeld!

lekker compact meubel zo, zijn die paarse kisten van jullie of van de bekende paarse kisten verhuurder uit Bemmel?
        Goed gezien die paarse flightcases!!! Ze komen inderdaad oorspronkelijk van "bekende paarse kisten verhuurder uit Bemmel" maar die hebben we een paar jaar geleden over genomen. Scheelde erg veel in prijs (nieuw of een gebruikte flightcase). Maar ze waren nog in goede staat dus hebben we de kleur maar voor lief genomen.
        Het meubel is inderdaad compact zo, al zijn we bezig met het ontwerp van een andere "frontline". De afgelopen jaren is alles binnen de show vervangen behalve het meubel. Wordt dus wel tijd....

Comment

• Theexperience
          • Oct 2004
          • 23

Hebben jullie trouwens tips hoe een mooie maar ook functionele "fronline" te maken? Waar draaien jullie achter: een rij losse flightcases of op een andere manier?

Alvast bedankt voor de reactie

The X-perience

Comment

Working...