Studenten Feest Villa de 4 Jaargetijden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Studenten Feest Villa de 4 Jaargetijden

Gisteren een uitermate gezellig Studenten feest gehad in Villa de 4 Jaargetijden Tilburg.
    Was een erg top feest, en binnen 15 minuten stond iedereen de gehele avond al te dansen.
    Hebben dan ook de hele avond complimenten over de show en de muziek gehad en van heel veel mensen gehoord dat we veel te weinig vroegen voor zo'n show !

Villa de Vier jaargetijden

OPstelling, Dit was nog vóór het eten dus alle tafels stonden netjes opgesteld, deze zijn later de avond verwijderd.

Nog een keer

Klaar voor de strart!

Die rechtse kwam nog vragen of ik het ge!l vondt dat ze met een ander meisje danste

Dansende menigte

En om 04.00 weer richting huis

Rest van de foto's zijn te vinden op mijn website! www.lightshock.nl
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Vergeten, De apparatur lijst:

Geluid:
    1x Dateq Apollo
    1x Denon DN D4000
    1x Peavey PV 1500
    1x Peavey PV 2600
    1x Behringer CX 2310
    1x Stanton Pro2000S
    2x Wharfedale Lix C 15
    2x Wharfedale Lix C18SB

Licht:
    2x VMB Te 034
    3x 2M. Eurotruss deel
    2x T4 + 4x par 56 long
    4x JB The Winner
    1x Geni fl 1800/d
    1x Antari Z300 fazer
    1x JB SM 1612 sturing
    1x Showtec Lite 8 sturing

Comment

• djroyS
      • Aug 2004
      • 132

Ziet er goed uit alles netjes. Zijn die scans van jb in 4 vout, ik bedoel hebie dan genoeg effecten??
      Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Wat zei je?? Super Ge!l, Lopen jullie maar even mee

Ziet er netjes uit, maar als ik vragen mag, wat vragen jullie dan voor zo'n feestje en hoever moest je ervoor rijden?? en met hoeveel man kom je dan?

Ben wel eens benieuwd wat deze mensen dan te weinig vinden het waren zeker geen mensen van de organisatie die kwamen zeggen dat jullie zo goedkoop zijn[]

Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Max
          • Feb 2003
          • 680

citaat:Geplaatst door Upgrading your system
          Ben wel eens benieuwd wat deze mensen dan te weinig vinden het waren zeker geen mensen van de organisatie die kwamen zeggen dat jullie zo goedkoop zijn[]
          Het was juist wel de organisatie die ons goedkoop vond.
          Maar ook vele feestgangers kwamen op het einde ons even bedanken en wisten blijkbaar ook wat we vroegen en vonden ons tamelijk goedkoop.

Maargoed, We moesten draaien van 23.15 - 02.30
          Daar komt dan 1,5 uur opbouwen en 1 uur afbreken bij.
          We waren met 2 man, maar de apparatur is allemaal van mij (niets gehuurd)
          Afstand was erg kort, een minuutje of 10 rijden hooguit.
          We vroegen vor deze avond € 250,-- en hier kregen we nog een leuke fooi bij

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

JA Max, vindt ik idd ook wel erg weinig 5uur en drie kwartier zeg maar voor 125 euro pp

komt op iets minder dan 20 euri per uur pp bruto en daar is nog geen reiskosten, afschrijving van app en rookvloeistof afgegaan. eigenlijk kan het niet voor zo'n bedrag als je serieus iets wil overhouden..
            Ik neem aan dat je het hobbymatig doet en het niet opgeeft?? anders is het niet te doen.

Maar als het hobby is dan kan je beter een beetje goedkoper zijn en af en toe een leuk feestje draaien dan dat ze je op een gegeven moment te duur vinden en je niet vragen..

wel mijn complimenten, want het ziet er top uit.
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

Ziet er leuk uit, goede aankleding.

Maar voor een serieus drive-in wel goedkoop. Enne, doe je er altijd zolang over omdat beetje op te bouwen en weer af te breken?!
              Licht is altijd zwaar.

Comment

• daantje
                • Aug 2004
                • 265

mijn school heeft laatst een drive in gehuurd met ongeveer de zelfde spullen voor 400!!

je hebt voor weinig gedaan verhoog die prijs
                maar goed gedaan leuke gobo op plaatje 2+3 dat handje. ik weet het niet heb geen verstand van geluid hoor maar was het voldoende?
                grtz daniel
                can you feel the light [:)]

Comment

• Fritz
                  • Oct 2001
                  • 621

He Max! Ik kan me nog herinneren dat ik (inmiddels alweer een tijdje terug) een mailtje van je kreeg met daarin wat complimenten over m'n shows.

Nu is het denk ik de beurt aan mij want dit ziet er echt goed uit zeg! Zo te zien aan de foto's was het een zeer gezellige boel daar. Je apparatuur staat netjes opgesteld en je ziet geen kabelzooi, omdat je het netjes hebt afgerokt! En tja die prijs... je moet ergens beginnen he en de klanten die je nu tevreden stelt, zijn wellicht bereid om de volgende keer meer te betalen.
                  Ik zou voorlopig nog ff zo doorgaan en dan gaat helemaal goed komen denk ik!

Succes!

Comment

• jens
                    • Aug 2004
                    • 1067

mischien eens een keer nette dj bar ontwerpen, verder is het een mooie set om disco's mee te draaien.

Comment

• Max
                      • Feb 2003
                      • 680

Bedankt voor de complimenten!

Discobar moet er inderdaad nog een keer komen, maar i.v.m ruimte gebrek zat ik zelf te denken aan een uitklapbaar voorschot zodat het EN compact is En netjes oogt, maar heb eigenlijk nog weinig goede ideeën, dus dat kan nog wel even gaan duren...
                      Mooiste vindt ik persoonlijk 3 van die hoge 19'' flightcases maar aangezien het zooitje ook nog naar boven moet valt dat helaas af.

Maar de volgende aankoop zal waarschijnlijk twee extra baskasten zijn, hoewel dit de eerste keer was dat de nieuwe set mee ging ben ik nu al beu dat de subs vol staan met bierglazen, heb dan ook gedurende de avond flink wat glazen verwijderd, maar als er per kant een extra sub tussenkomt is er geen ruimte meer voor bierglazen

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4524

Stukje kokosmat op de bassbins leggen maakt ook dat je er geen bier/eten op kan zetten. En kan er tegen een vuiltje. Is stukken minder sjouwen dan een extra bassbin. (als je die daar alleen voor zou kopen)
                        lekker belangrijk!

Comment

• mbottens
                          • Feb 2004
                          • 743

Ik heb even op je site gekeken en moet zeggen dat je door de tijd heen (ik heb meerdere feesten en dus de foto's bekeken) een leuke drive-inn hebt opgebouwd. En je ziet ook duidelijk dat samen met de apparatuur de feesten ook interessanter worden.

Door gaan zo, (zoals wij zeggen: Goed Bezig!)

Groeten Martin, (ik zal binnenkort ook eens zo'n onderwerpje voor mijn Drive-inn aanmaken)

Doeg
                          Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Max
                            • Feb 2003
                            • 680

Bedankt!
                            zit eigenlijk te denken de oude foto's van de website af te halen omdat hier vooral school en kinderfeesten bijstaan en dat niet zo proffesioneel overkomt...

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Je kan ze altijd in een apparte directory voor jezelf en voor forumleden laten staan, maar de link verwijderen.
                              Als iemand dan niet de link weet vind hij hem ook niet zo snel.
                              We're ready to party, are you?

Comment

Working...