2 verjaardagsfeestjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Ik denk dat djfx er goed aan doet om het volgende te kopen:
    Flightcase http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=4963 (is alleen een voorbeeld je kan ook goedkopere krijgen van dap of zo)
    Daarin zet je je versterker (p500 dacht ik)
    Dan koop je een leuk 19" mengpaneeltje en een dubbele cd speler. dan zit het keurig netjes in 1 kistjes en dat past wel makkelijk in je auto denk ik.
    Wat Dj.T zegt met spullen verkopen is een goed idee naar mijn mening. In iedergeval dat skytec ding.
    Suc6 met sparen
    Maarja dit was wel erg oftopic maar je kan er wel wat van leren.

Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

citaat:Geplaatst door DjFx
      voor 20 euro heb je echt geen parrensetje hoor!
      Bij de dichtbijzijndeste drive-in/verhuur betaal je ongeveer 42 euro
      (4 parren/dmx t-bar/sturing/statief)
      Je kan altijd een verhuurder vragen of je met korting kan huren, aangezien je een vaak terugkerende klant zult zijn.
      Weer een probleem minder!

Comment

• DjFx
        • May 2004
        • 307

Ik heb al leuke telefoontjes gehad met die verhuurder
        Igg, kortingen bij de aanschaf van een parrenset
        En ik hoef geen borg(som) te betalen.

Me skypech ding weg doen, ja graag.
        Maar voor t geld wat ik er voor zou krijgen kan je echt geen goed mengpaneel + 2 cd spelers kopen...

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

citaat:Geplaatst door DjFx

Ik heb al leuke telefoontjes gehad met die verhuurder
          Igg, kortingen bij de aanschaf van een parrenset
          En ik hoef geen borg(som) te betalen.

Me skypech ding weg doen, ja graag.
          Maar voor t geld wat ik er voor zou krijgen kan je echt geen goed mengpaneel + 2 cd spelers kopen...
          Je hoeft toch ook niet alles teglijk te kopen. Denk je dat ik mijn set in 1 keer heb gekocht.[]
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Niek...
            • Nov 2001
            • 1094

citaat:Geplaatst door vasco Mijn mening is dat deze foto's voor dit forum niet echt iets toevoegen
            Wat een gezeur. Iemand die wekelijks veel van het zelfde soort foto's post voegt niets meer toe.

Iemand die klein begint en vraagt naar nuttige tips is alleen maar slim bezig!
            <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

NIET??

Neejj zonder dolle, koop idd dingen die je op langere termijn ook nog gebruikt, Parren, goede dj stuff flightcases. stippel een plan uit, en koop niet dingen die er leuk uitzien, maar denk goed na, of dat prioriteit heeft. mijn motto geluid goed-------&gt; licht goed.

eerst je geluid, dan je licht.. een muziekavond zonder licht hoeft niet slecht te zijn, als de muziek mar goed is en het geluid glashelder en loepzuiver. maar een perfecte lichtshow met een slecht geluid.. dat wordt niet in dank afgenomen. maar het is wel tijd voor een strijdplan zou ik zo zeggen. ik zie namelijk ook geen enorme vooruitgang met je vorige post

grz Ron
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

citaat:Geplaatst door Niek...

citaat:Geplaatst door vasco Mijn mening is dat deze foto's voor dit forum niet echt iets toevoegen
                Wat een gezeur. Iemand die wekelijks veel van het zelfde soort foto's post voegt niets meer toe.

Iemand die klein begint en vraagt naar nuttige tips is alleen maar slim bezig!
                Zo bedoelde ik het niet Niek. Ik wilde er mee zeggen dat we zijn set op deze manier al heel wat keren hebben mogen zien en daarom (nu) niet veel toevoegt aan dit forum. Had het misschien wat duidelijker moeten plaatsen. Vind het juist goed dat iemand als DJFX hier alles vraagt om er van te leren. Sterker ik kijk ook vaak in het starters forum om te zien of ik daar nog iemand op weg kan helpen. Ik wil ze alleen maar aanmoedigen. Sorry dat het negatief overkwam want dat was zeker niet mijn bedoeling.

Wij hebben hem met heel wat mensen al behoorlijk op weg geholpen en de aanwinst daarvan zijn de DAP speakers en versterker die hij nu heeft. Ik denk dat hij beter gewoon kan vragen in plaats van steeds zijn set te tonen want die kennen we nu wel.

Comment

• VERVALLEN

Geachte heer DJ Fx,

Ten eerste ... uw fotoalbum gaat precies over een kat ipv een drive in.
                  Dus das al niet echt goed he man. Haal gewoon de zever van je site.
                  Dan nog iets ivm je lichten:

Voor een feestje ... zet ge 1 moonflower (zei je zelf)
                  En voor een middagfeestje (geen avond - niet donker) zet je eens gans effectketen recht ...
                  Das ook al niet logisch te verklaren he.

Wat PAR's betreft ... Huur pars aan een T 4 bar met harting konnector, samen met een multikabel en een analoge lichtsturing. Veel simpeler en goedkoper dan DMX latten!

Uw geluid .... Zoals we wisten dat ge DAP speakers hebt ... een vooruigang, maar buiten dat bleef het er ook bij he jongen!!!
                  Zelfs uw hoera vlagje pronkte WEER eens ferm

Koop toch een zwarte doet bij de stofwinkel of Ikea, en rok alles mooi af. Zwarte doek kost je nauwelijks geld, en 't is nog mooi ook.

En je skytec spul ... veel zal je daar niet van krijgen want ik denk dat er op de markt in 't algemeen zeer weinig vraag is naar zulke speeltjes voor beginnende dj's.

Koop een 19" mengtafel, een dubbele cd speler en zo'n case als al gezegd is.

Wel raad ik ja aan om dan uw muziekmeubel of case te voorzien van mengtafel en dubbele cd speler. Zet je DAP versterker in een standaard 19" case. Zo heb je 2 casen, neemt niet veel plaats in beslag.. en HEF je U geen breuk!!

Versterker + dubbele CD + tafel + case in een kist is ZWAAR!!!

Comment

• rene.derksen
                    • Feb 2004
                    • 649

Na het ontcijferen van je text, ik zal geen T4 barren met harting huren, daar ben je juist langer mee bezig, meer kabel, meer gewicht, en met een DMX T4 hoef je ze maar te richten DMX-kabeltje erin en klaar. (en aanzetten niet te vergeten )

En nog iets, je kunt niet zomaar bij de Ikea afrok doek halen, meestal als je wat groter gaat beginnen (nu nog niet van belang) dan zal het toch wel geinpregneerd moeten worden, en dan kost je o zo goedkope doekje ineens toch wel wat meer!
                    Licht is altijd zwaar.

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

Zoals altijd idd safety first: doek nemen die is geimpregneerd, ben ik het mee eens.

maar er zijn ook dingen die je kan verbeteren zonder dat ze bakken met geld kost neem bijvoorbeeld een plaat hout, zet een schanier in het midden om het geheel handzaam te houden en schilder het geheel netjes zwart. deze kan je voorzien van je naam of logo en voor je tafel zetten. ook dit is een nette afwerking en ziet er afgewerkt uit
                      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

Op de eerste plaats: LJ-Martin....je zal het ongetwijfeld heel goed bedoelen...maar het staat er allemaal heel dwingend, wat dat betreft: lakker mn rug op!

DJFX, we hebben je hele set al een keer uitvoerig voorbij zien komen..

Voor dat betreft vlag impregneren: Wie dat serieus meent die draaft door!
                        Een geimpgerneerde backdrop, afrokdoek kost echt niet de wereld...wie dat beweert moet er maar eens eentje bestellen, je zal echt niet schrikken van de prijs :-)

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door ralph

Op de eerste plaats: LJ-Martin....je zal het ongetwijfeld heel goed bedoelen...maar het staat er allemaal heel dwingend, wat dat betreft: lakker mn rug op!

Ik bedoel het zeker en vast niet slecht hoor. Misschien klinkt het was dwingent, maar Fx beslist nog steeds zelf wat hij door hoor Ralph.
                          Ik wou gewoon GOEDE raad, GOEDE tips geven. En deze zei ik uit praktische ervaring

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

citaat:Ik bedoel het zeker en vast niet slecht hoor. Misschien klinkt het was dwingent, maar Fx beslist nog steeds zelf wat hij door hoor Ralph.
                            Ik wou gewoon GOEDE raad, GOEDE tips geven. En deze zei ik uit praktische ervaring
                            Niet lullig bedoeld maar dit is al je 2e post wat ik moielijk kan lezen[] Maarja lekker boeiend vor het forum.

Ik wil nog even tegen dj fx zeggen: Plaats pas weer foto's als er echte veranderingen hebben plaats gevonden. Ow ja en doe wat met onze tips!!!!!!!!!!!
                            Vette boksuh meneer

Comment

• DjFx
                              • May 2004
                              • 307

Hehe, ik lees elke tip, en als ie nuttig en uitvoerbaar is zal ik er zeker wat mee doen!

Maar wanneer zie je t als een 'echte verandering'
                              Parrensetje erbij al genoeg [:P] ?

Comment

• djbirdie
                                • Oct 2002
                                • 509

citaat:Geplaatst door René_Master

Na het ontcijferen van je text, ik zal geen T4 barren met harting huren, daar ben je juist langer mee bezig, meer kabel, meer gewicht, en met een DMX T4 hoef je ze maar te richten DMX-kabeltje erin en klaar. (en aanzetten niet te vergeten )
                                Je kunt een DMX T4 ook stand alone een aantal programma's laten lopen, dus hoef je ook niet persé een tafel te huren.
                                grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

Working...