2 verjaardagsfeestjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

2 verjaardagsfeestjes

Heyz,
    Eindelijk het duurde ff, de vakantie was erg rustig!
    Ik heb in het wekend 2 verjaardagsfeestjes gedaan bij alle 2 zijn natuurlijk foto's gemaakt

25 september
    Verjaardag/Achtergrond muziek/Koud buffet
    Erg gezellig feestje, en lekker eten [^]
    Jammer genoeg alleen muziek,
    Ook een aardige kat die ff naar me cd's kwam kijken

Foto's zijn te vinden op: http://www.internetdorp.nl/citybeatz...agina=cat&id=2

App. lijstje:
    Geluid:
    1* Dj Set
    1* ?? koptel.
    1* Dap P-500 versterker
    2* Dap MC-12 boxjes
    2* Dj-monitoren
    En alle kabels natuurlijk
    Kan zijn dat ik nog wat vergeten ben

Licht:
    1* Moonflowertje (wat vonden ze dat leuk)

26 september
    Verjaardag/Achtergrond muziek
    's middags erg leuk en gezellig, 's avonds wat minder leuk omdat er een paar ruzie gingen maken.
    Me opdrachtgever zij daarna dat ik maar moest afbreken en naar huis moest gaan, want de sfeer was gelijk verpest![V]
    Jammer genoeg nog maar 1 foto!

Fotoboek is deze keer te vinden op: http://www.internetdorp.nl/citybeatz...agina=cat&id=3

App. lijstje:
    Geluid:
    1* Dj Set
    1* ?? koptel.
    1* Dap P-500 versterker
    2* Dap MC-12 boxjes (op statief)
    2* Dj-monitoren
    En natuurlijk alle kabels

Licht:
    1* moonflower
    1* dataflower
    1* mushroom
    1* strobotje
    1* statief en alle benodige kabels

Graag NUTTIG commetaar [^]

Groeten,
    Mij []
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Bedroom dj becomes liningroom dj...wat moet ik hier nou van vinden? hoop dat je bezoekers/feestgangers het naar hun zin hebben gehad[8)]

Comment

• DjFx
      • May 2004
      • 307

citaat:Geplaatst door ralph

Bedroom dj becomes liningroom dj...wat moet ik hier nou van vinden? hoop dat je bezoekers/feestgangers het naar hun zin hebben gehad[8)]
      25 sep. een gewelidig appelaus
      26 sep. kwam iedereen persoonlijk zeggen dat ze het leuk vonden, en natuurlijk nog ff handje geven, foldertje mee [] (dat alleen 's middags)

Comment

• Dropsen
        • Jan 2004
        • 375

uhm ... leuk...
        Nu sparen voor parren he!
        Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

citaat:Geplaatst door DjFx
          25 sep. een gewelidig appelaus
          26 sep. kwam iedereen persoonlijk zeggen dat ze het leuk vonden, en natuurlijk nog ff handje geven, foldertje mee [] (dat alleen 's middags)
          Nou ik vind het echt leuk voor jou dat je "publiek" het naar de zin heeft gehad. Dat is in elk geval eer voor je eigen werk. Verder weten we jou achtergrond van de installatie omdat deze al vaak is besproken. Mijn mening is dat deze foto's voor dit forum niet echt iets toevoegen

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

Uhm ja erg klein. Vind eigelijk alles het zelfde als die eerste dingetjes("showtjes"). Niet lullig bedoeld maar het is niet echt boeiend voor hier.
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

ik denk dat de meeste zo wel zijn begonnen

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Veel mensen zullen ook inderdaad zo zijn begonnen, daar niet van...

Het is alleen niet echt veranderd sinds je vorige topic. Het is allemaal zo'n beetje het zelfde... En of je nou de ene keer je Mushroom links of rechts hangt (bij wijze van spreke), maakt ook niet echt uit.

Om je met je neus op de feiten te drukken: je moet echt flink sparen en investeren! Waarin kon je in je vorige topic al lezen.

Fijn dat je publiek het naar d'r zin heeft gehad: blijft toch ook belangrijk!

Comment

• od
                  • Feb 2004
                  • 138

kwam daar muziek uit die poes???

Comment

• F.V.D.88
                    • May 2004
                    • 58

citaat:Geplaatst door od

kwam daar muziek uit die poes???
                    Typisch een geval van slecht gevoel voor humor... (of ik snap de grap niet )

Maar verder ontopic: tja, dit is ongeveer dezelfde show als eerst alleen je luidsprekerset is nu vernieuwd! Het gaat de goede kant op... maar je hebt wel nog een lange weg te gaan

Ik denk dat je er verstandig aan doet om volgende keer de volgende dingen aan te schaffen: een statief met parren en een basiscontrollertje. En een nieuw mix-apparaat met eventueel huis-tuin-en-keuken cd-spelers
                    MVG, Frank

Comment

• DjFx
                      • May 2004
                      • 307

Ik spaar nu voor 2 cd spelers [:P] (welke weet ik nog niet, en dat zie ik later wel)
                      Een parrenset zal ik voortaan gaan huren, tenzij de klant er NADRUKKELIJK bezwaar tegen heeft

Comment

• DJP-BIM
                        • Jan 2004
                        • 289

hoezo bezwaar, je reken hem toch gewoon ook die parren voor zeg 20 euro op je normale prijs
                        bimshowequipment.nl

Comment

• DjFx
                          • May 2004
                          • 307

voor 20 euro heb je echt geen parrensetje hoor!
                          Bij de dichtbijzijndeste drive-in/verhuur betaal je ongeveer 42 euro
                          (4 parren/dmx t-bar/sturing/statief)

Comment

• rene.derksen
                            • Feb 2004
                            • 649

Ik hoor hier vanalles dat je als eerste beter licht kunt aanschaffen, maar mij lijkt het verstandiger eerst een mooi DJ booth met goede app. erin te verzamelen, licht kun je wel zo gemakelijk huren...
                            Licht is altijd zwaar.

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Geluid kun je ook makkelijk huren, een tafel is altijd wel te vinden op locatie...
                              Als DjFx nou eens eerst al zijn effect gedoe (op misschien 1 na) weg doet en dan begint met een klein setje parren op een T4. Dat is een leuke basis en vandaar uit kan je verder.
                              Alles paste nou al niet meer in de auto dus hoe wou je dan een hele booth meenemen? [:S]
                              Het lijk mij handiger om gewoon een soort van voorplaat te maken zoals ik eerder uitgelegd hebt. Wat in ruimte nog veel meer scheelt is een spandoek laten maken en dat tussen 2 statieven spannen. Het is misschien niet zo mooi als een compleet meubel maar het scheelt je wel ontzettend veel ruimte.
                              We're ready to party, are you?

Comment

Working...