Feestje voetbalclub.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Feestje voetbalclub.

Gisterenavond nog even een last-minute boeking gehad... was ff wat gestress, maar toch gelukt...

Was eerste keer dat we met dit meubel, pcdj red vrm, dac-2 en subs draaiden, werkte allemaal goed.

Enige puntje waar ik minder blij om was, was dat we maar 1 hifi cd speler bijhadden, nieuwe speler komt komende week, maar de pc hield et goed uit

rest van de fotos is hier te vinden: http://www.vitality-show.nl/fotoboek/album28
    Vitality Show
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

heb je een lijstje met de gebruikte apparatuur?
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Klaaske
      • Jun 2003
      • 571

Bedankt Roel Was een gezellig klussie, op een paar dingen na, zoals Jac de Zingende Lijmboer, maar daarin tegen zong Jos de Zingende Slager wel verrekt netjes. Alleen dat Outline ... om te kotsen
      <font size=\"1\">
      Groeten,
      Jaap
      <b>
      -[GSXke :)]-
      </font id=\"size1\"></b>

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Wat deed je met dat licht? stond dat dehele avond gewoon aan? daar lijkt het namelijk wel op... Verder heb je een heel net meubel moet ik zeggen.
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• Italio
          • Jan 2004
          • 47

ik vraag me af hoe dit meubel je bevallen is, en dan vooral het stuk met de licht sturing. Het lijkt mij namelijk niet echt fijn om een krachtstroomstekker en speakon stekkers tussen mijn benen te hebben zitten. of valt dit toch wel mee?
          Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2139

zijn dat subjes van cyberdance? ze komen mijn namelijk wel heel bekend voor

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

subjes zijn idd de oude van cyberdance... doen et goed

van die stekkers tussen je benen bij lichtdeel heb je geen last... gelukkig.

lampen hebben niet hele avond gebrand... tenminste, niet full-on ofzo...
              Vitality Show

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Nette show, crt inruilen voor tft ter zijner tijd?

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5949

Geleuter over lampen verwijderd, mag het inhoud hebben???ingrijpen op verzoek van de topic starter en omdat ik er zelf ook kromme tenen van kreeg![}]
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Barthezz80
                    • Aug 2004
                    • 365

maken jullie ook cd-opnames tijdens de shows?ik zie een philips cd-recorder staan!
                    Bart

Comment

• Roeltej
                      • May 2001
                      • 761

das een gewone hifi cd speler... dies ooit eens blijven hangen als backup
                      Vitality Show

Comment

• Niek...
                        • Nov 2001
                        • 1094

Mits goed versterkt, moeten die subs die tops toch compleet voorbij bonken?
                        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Klaaske
                          • Jun 2003
                          • 571

Viel wel mee , door de akoestische koppeling door het plaatsen van 2 had je nieteens zoveel vermogen nodig voor de subjes. De input van de DRPA op het sub stond op de hoge stand terwijl die van het toprack op de (normale) standaard input stond.

Merkte nu voor het eerste dat die topjes echt aan hun maximale zaten. Kunnen zsm labtops op gezet worden mits nodig. En dan ken je de tops weer dempen Komt als het goed is ook een zware amp voor de subs, en in totaal 6 nieuwe P10s erbij [^]
                          <font size=\"1\">
                          Groeten,
                          Jaap
                          <b>
                          -[GSXke :)]-
                          </font id=\"size1\"></b>

Comment

• VERVALLEN

Mooi setje. Ist wel niet beter van je lichtpalen in de toekomst naast de boxen te zetten ipv achter jullie?

Hebben jullie buiten 8 par cans nog intelligente lichten (op zicht van lichttafel wel)

Verder mooi meubel!
                            En met 380V werken. Dat is toch in veel zalen nog niet beschikbaar he, of valt dat best mee?

Verder chapeau mensen! Doe zo verder

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

380V is juist in de zalen waar regelmatig feesten gedaan worden te vinden.
                              Veel liever een 380 lijntje dan dat je overal mag gaan zoeken welke stopcontacten op verschillende groepen staan en dan het liefst niet te ver weg in het gebouw.
                              Op twee locaties is zelfs speciaal voor ons 380 aangelegd omdat we daar zo vaak gevraagd worden en eerst met losse haspels aan het kl*ten waren.
                              Wat wel vaak verschilt is toch weer het soort 380 wat je tegen komt.
                              Heel vervelend als je net niet het goede verloopje bij je hebt, of de goede paddestoel.
                              We're ready to party, are you?

Comment

Working...