wallstreet beat 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lj djcenter
    • Jul 2003
    • 148

wallstreet beat 2004

Hierbij weer enkele foto's van de wallstreet beat en enkele onklare sfeerbeelden jaja ik en digitale camera. Zoals altijd is alle commentaar welkom even opsommen wat we allemaal ter beschikking hadden

Geluid dubbel set mach slingshot
    goed voor zo'n 16 kw
    cd spelers van denon type ontgaat mij even
    Rodec MX180 MKIII mengpaneel

Belichting

enkele meters fd 43 van eurotruss
    8 cirkeldelen fd 34
    en dan nog enkele meters fd 34
    4 mac 250
    8 scans sagiters mini scan 2
    4 dmx fourbarren
    1 atomic strobo
    hazer jem smoke
    martin lightjockey

foto's zijn nog altijd via groups msn te bekijken. De tijd ontbreekt mij om ze op eigen site te zetten.

er zijn nog enkel foto's van een andere locatie maar meer foto's volgen nog. Omdat deze fuif op de dezelfste dag was
    Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

veel truss voor 't weinige dat erin hing

Comment

• Barthezz80
      • Aug 2004
      • 365

licht ziet er super uit! echt waar, maar ik ben zelf niet zo thuis in licht dus voor mij is het al snel super! ben zelf van het geluid en mis ook een beetje de 'pics' waar ik boxen of ampjes zie haha, maar ja..
      al met al netjes gedaan!

grt,

Bart
      Bart

Comment

• Dropsen
        • Jan 2004
        • 375

Ben het met luc eens, teveel truss. Dr hangt een leuk setje aan licht/lucht, maar persoonlijk vind ik je kleurcombi's bagger. Ik had ook andere filters voor je parren gedaan.

Toevallig nog foto's van je geluid? Das ook niet onbelangrijk...
        Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• lj djcenter
          • Jul 2003
          • 148

Nee jammer genoeg geen foto's van het geluid. Het viel mij maar te binnen op weg naar huis dat ik iets was vergeten.... Ja de kleurcombi's had ze even op loop gedaan zodat ik foto's kon nemen. Men kan niet alles nietwaar

greetz tom

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

citaat:Geplaatst door lj djcenter

Nee jammer genoeg geen foto's van het geluid. Het viel mij maar te binnen op weg naar huis dat ik iets was vergeten.... Ja de kleurcombi's had ze even op loop gedaan zodat ik foto's kon nemen. Men kan niet alles nietwaar
            Terwijl het publiek al binnen was? Vind ik persoonlijk niet echt profi. Je draait je show voor je publiek, dus doe je dan ook je best, vind ik tenminste.

Comment

• Dropsen
              • Jan 2004
              • 375

citaat:Geplaatst door (iCe)

citaat:Geplaatst door lj djcenter

Terwijl het publiek al binnen was? Vind ik persoonlijk niet echt profi. Je draait je show voor je publiek, dus doe je dan ook je best, vind ik tenminste.
              En zodra je tijdens het maken van foto's dus niet zelf je licht bedient, heb je dus eigenlijk foto's gemaakt van delen die je liever niet op foto had gehad... [B)] Volgende x kijken of er iemand anders foto's kan maken. Show is tog belangrijker he.
              Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

heb je ook foto's van je Dj-Booth?? dat is toch altijd een beetje het kersje op de taart vind ik, en ik zie er geen overzicht-foto's van??

was die booth zo onspectaculair of ben je ze vergeten??
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• MSSS
                  • Jul 2003
                  • 365

Laaste foto is zo te zien van de booth..Ziet eruit als een rodec mixer. Maar idd staat de rest er niet op.
                  oleole ik heb EV :)

Comment

• lj djcenter
                    • Jul 2003
                    • 148

Geen foto's van de booth gemaakt. Was door omstandigheden gehuurd en was niet echt speciaal te noemen.

greetz tom

Comment

Working...