Kokkenenne Goes Tent 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

citaat:Geplaatst door LuPuS

Dat takelen aan die paal mocht dus wel, want dat hadden we gevraagd aan de verhuurfirma van de tenten. Het mocht misschien niet met spanbanden (deze mochten toch 3 ton heffen), maar het ging alvast stevig vast. Achter de affiche hangt hij ook nog eens vast...
    Als spanbanden mochten heffen, hadden ze wel hefbanden geheten; nietwaar. Dat mag dus niet.

Comment

• Dropsen
      • Jan 2004
      • 375

Ik vind het effect op de foto's een btje nihil. Te weinig licht denk ik toch... Volgende x carreetje
      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• LuPuS
        • Dec 2002
        • 457

Als het budget er is willen wij wel een carrétje zetten zoals op de Kokkenennefuif.

We hebben het ook niet gehoffen aan de paal.

We spanden het tegen de zijkanten aan. In de midden hoffen we het, maar niet duidelijk op de foto. Nuja we weten dat het niet zo christelijk was...
        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• _Jasper
          • Jan 2001
          • 330

Waarom heb je de stroboscoop niet aan de onderkant van de truss gehangen? Vind ik persoonlijk veel mooier staan, bovendien was er ruimte genoeg.

Seeeeeeee ya
          Jasper

Comment

• LuPuS
            • Dec 2002
            • 457

Daar kan ik niet op antwoorden, ik ben namelijk de geluidman.

Maar ik dacht dat het kwam omdat we geen grote haken genoeg meehadden om op zo'n grote truss te zetten, en daarom langs een schuine kant gezet hadden.

Waarom niet naar beneden, weet ik ook niet...
            ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Jozi
              • May 2003
              • 11

citaat:Geplaatst door arie

was er wel voldoende geluid?lijkt me een beetje wijnig voor zo'n tent en voor 500 man. voor de rest ziet het er wel ok uit.
              gr arie
              waarom moet het altijd groot en lomp lijken zo'n geluids set.

Zelf draai ik wel eens met de Community set hieronder op de foto.. 1800 watt. Ergens binnen voor een party van 300 personen. heb ik nog niet eens het halve vermogen nodig..

en boven de 110 dB begint geluid toch echt wel vervelend te worden hoor. maar het kan aan mij liggen...

..... dat dan weer wel!

Comment

• Jozi
                • May 2003
                • 11

ik wil er dus maar mee zeggen dat ik jullie lijstje netjes vind hoor... voor 't geluid

en nog iets.. voor in 't algemeen,
                als ik een geluidsetje ergens vandaan haal, dan bekijk ik even de zaal en hoeveelheid bezoekers... dan bedenk ik het benodigde vermogen. en dan reken ik door. Want ik gebruik nooit meer dan 2/3 van het aanwezige vermogen, zodat je nooit last hebt van overspraak, gekke limmiter fratsen en nog wat van dat soort dingen, omdat je te weinig vermogen zou hebben.
                dus werk altijd met 1/3 meer vermogen dan dat je daadwerkelijk gebruikt tijdens je show.

klein rekenvoorbeeldje:
                benodigd vermogen 600 Watt
                Aanwezig vermogen 900 Watt
                dus je zou dan eigenlijk genoeg hebben aan 800 watt, dus 900 is perfect.
                ..... dat dan weer wel!

Comment

• xsystems
                  • Jun 2004
                  • 72

Hoe reken je uit hoeveel watts je nodig hebt jozi??????

wij bekijken meestal het rendement (DB's) van een set en de afstraling. Watt's drukken niets uit..
                  ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

Working...