dancefeest in "de lijnbaanhal" in Vlaardingen 10-9

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Weet je zeker dat je niet licht deed?
    Ik zie volgens mij een lichtpaneeltje in je geluidsrack zitten, waar overigens een simpel connectorpaneeltje absoluut niet verkeerd zou staan, een setje blindpanelen (of ventilatie natuurlijk) om hem dan verder dicht te maken ook niet.
    Ook zie ik precies dezelfde rookdoos als bij dat andere feestje van je.
    Of deed je weer samen met dezelfde mensen?
    We're ready to party, are you?

Comment

• Barthezz80
      • Aug 2004
      • 365

citaat:Geplaatst door DJ.T

Weet je zeker dat je niet licht deed?
      Ik zie volgens mij een lichtpaneeltje in je geluidsrack zitten, waar overigens een simpel connectorpaneeltje absoluut niet verkeerd zou staan, een setje blindpanelen (of ventilatie natuurlijk) om hem dan verder dicht te maken ook niet.
      Ook zie ik precies dezelfde rookdoos als bij dat andere feestje van je.
      Of deed je weer samen met dezelfde mensen?
      ja precies, ik deed het weer met dezelfde mensen en die hadden al voordat ik de rest van mijn amps/cross. erop kon zetten dat lichtpaneeltje er in deduwd!
      Bart

Comment

• Barthezz80
        • Aug 2004
        • 365

citaat:Geplaatst door pilot

Wanneer kunnen we eens foto's van je andere w binnen en zelfgebouwd line array bewonderen?
        ja die komen eraan, heb geduld mensen!
        ik heb nu 2 keer een opdracht gehad met een klein busje waardoor ik het niet allemaal mee kon slepen, maar als ik binnenkort een groter optreden heb met meer laadruimte dan zal ik er is wat fotootjes van maken!

mvg,

Bart
        Bart

Comment

• Barthezz80
          • Aug 2004
          • 365

citaat:Geplaatst door gnmixing

citaat:nee ik heb het al een keer in een eerder topic verteld, ze waren zowat kaal en toen heb ik ze zelf opnieuw in de prof.-lak gezet! (ik heb daarvoor alle hoeken en strips eraf gehad!)
          Je gebruikt diezelfde hoeken en strips waarschijnlijk toch opnieuw...niet? Hoe doe je dat dan dat je hoeken en strips bruikbaar blijven en niet helemaal verwrongen of beschadigt zijn?
          groeten,
          Gert[)
          ik heb inderdaad nieuwe strips erop moeten zetten!
          Bart

Comment

• sound-wave
            • Sep 2004
            • 8

hey heb je geen last van je rug gekregen tijdens dat feest? zo te zien moest je behoorlijk bukken om bij je knopjes te komen

Comment

• Barthezz80
              • Aug 2004
              • 365

citaat:Geplaatst door sound-wave

hey heb je geen last van je rug gekregen tijdens dat feest? zo te zien moest je behoorlijk bukken om bij je knopjes te komen
              hahaha, ja die draaitafels en dat mengpaneel iets hoger zou niet verkeerd zijn de volgende keer!
              nou ben ik niet al te lang, maar het wat is aan de lage kant, ben ik met je eens! maar goed dat DJ Francois daar niet draaide by the way, die gozer is iets van 2.10![][][]

en als je de knopjes van m'n ampjes bedoelde: ik ga aan het begin 1 keer door de kniën om de versterkers open te zetten en de crossover-instellingen voor de zekerheid te controleren en voor de rest kom ik daar niet meer aan!
              Bart

Comment

• joepadmiraal
                • Oct 2002
                • 34

citaat:iemand die weet of ik die SA-verf ergens kan kopen/bestellen of wat voor kleur dat precies was?
                Die verf kan je gewoon bij SA in Hoorn kopen.
                Heb ik ook gedaan om me oude boxjes op te knappen.

Comment

• Reemski
                  • Dec 2001
                  • 690

citaat:Geplaatst door Dj_Mobile
                  Line Array ? Sound Projects?[]
                  Die hebben we in het bedrijf hangen waar ik werk
                  Spannend hoor... Maar nee.. Hij wilde toendertijd zelf een line-array bouwen als ik me niet vergis (en als ik me wel vergis, dan niet)...

Maar hoe doet die 22xt het trouwens achter zo'n enorme hoorn ?

Comment

• Barthezz80
                    • Aug 2004
                    • 365

citaat:Geplaatst door Reemski

Spannend hoor... Maar nee.. Hij wilde toendertijd zelf een line-array bouwen als ik me niet vergis (en als ik me wel vergis, dan niet)...

Maar hoe doet die 22xt het trouwens achter zo'n enorme hoorn ?
                    ja klopt, ben nogsteeds aan m'n line-array bezig, verschillende kasten zijn al af, maar nog niet genoeg om het "effect" van een line-array te krijgen!

die 22xt doet het verbazingwekkend goed achter zo'n grote hoorn, zelfs in grote sporthallen hebben ze bereik tot achterin de hoeken en gaat nog behoorlijk hoog ook, ondanks de grote hoorn..

bij kleine feestjes doe ik ze zelfs weleens op mn act.crossover vanaf 6000 hz of nog hoger filteren, krijg je er bijna een soort hifi-geluid uit, maar dan met meer vermogen!

nadeel als je hem lager/te "laag" afstemd op de cross. vind ik dat ie erg gaat krijsen, maar wat wil je met zo'n hoorn!

ik ben zelf nooit zo'n voorstander van laag crossen van hoog-hoorns omdat het dan minder zuiver klinkt en het vaak gaat krijsen!
                    en dan nog een andere nare bijkomstigheid is dat je ze eerder doorbrandt!
                    Bart

Comment

• Barthezz80
                      • Aug 2004
                      • 365

citaat:Geplaatst door pilot

Wanneer kunnen we eens foto's van je andere w binnen en zelfgebouwd line array bewonderen?
                      Kzal er wel is een paar foto's maken

Verdere foto's volgen[]

Greetz Dj Mobile!
                      interessant!!!
                      hou me op de hoogte..
                      ben best nieuwsgierig!
                      Bart

Comment

• beyma
                        • Oct 2002
                        • 1614

citaat:ik heb inderdaad nieuwe strips erop moeten zetten
                        En waren een paar "stapel hoeken" ook niet handiger geweest, ivp bolhoeken,of simpel wat houten latjes er tussen ?
                        Dan ziet het er ook wat stabieler uit allemaal....
                        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Barthezz80
                          • Aug 2004
                          • 365

citaat:Geplaatst door beyma

citaat:ik heb inderdaad nieuwe strips erop moeten zetten
                          En waren een paar "stapel hoeken" ook niet handiger geweest, ivp bolhoeken,of simpel wat houten latjes er tussen ?
                          Dan ziet het er ook wat stabieler uit allemaal....
                          ja daar heb je een goed punt, dit stoort mij zelf ook al een tijdje, dat ik de mid-jes er steeds een paar centimeter naast moet zetten omdat de bolhoeken elkaar afstoten, en idd het staat instabieler zo, en ziet er ook lelijk uit!

gelukkig heb ik reeds 1 andere SA 4518 in gebruik, die stapelhoeken aan de bovenkant heeft en waar de 4512 goed inpast!
                          die andere moet ik ze zelf maar vervangen denk ik...maar dan heb ik weer wat te doen![]

afz Bart
                          Bart

Comment

Working...