hallo,
hier een paar foto's van een feest van afgelopen vrijdag(10-9-2004) waar ik zelf het geluid heb meegenomen en zelf ook gedraaid heb!
het was een redelijk grote zaal en ik had toch maar een eenvoudig w-bin setje bij me
(paste niet meer in de bus) maar ondanks dat klonk het tot in de achterste hoeken als een dijk door mijn 3-weg actieve aansturing!
hieronder een aantal foto's(iemand die weet hoe ik ze meteen kan plaatsen hier zonder een linkie?[
])
gebruikte equipment:
boxen:
2x Stage Accompany w-bin sSA 4518
2x Stage Accompany mid SA 4512
2x Peavey 22xt
versterkers:
laag: QSC MX-3000a
mid: Peavey PV 1500
hoog: inkel/inter-m 2075 (deze vond ik zelf aan de zwakke kant, was mijn enige minpuntje aan de show)
crossover:
Behringer super-x pro cx 3400
mengpaneel/draaitafels:
1x Dateq XTC
2x Technics SL 1210 mkII
monitor: JBL 10"/1" ??
luidsprekerkabels: (speakon 2-polig 2x2,5m)
hier een paar foto's van een feest van afgelopen vrijdag(10-9-2004) waar ik zelf het geluid heb meegenomen en zelf ook gedraaid heb!
het was een redelijk grote zaal en ik had toch maar een eenvoudig w-bin setje bij me
(paste niet meer in de bus) maar ondanks dat klonk het tot in de achterste hoeken als een dijk door mijn 3-weg actieve aansturing!
hieronder een aantal foto's(iemand die weet hoe ik ze meteen kan plaatsen hier zonder een linkie?[
])gebruikte equipment:
boxen:
2x Stage Accompany w-bin sSA 4518
2x Stage Accompany mid SA 4512
2x Peavey 22xt
versterkers:
laag: QSC MX-3000a
mid: Peavey PV 1500
hoog: inkel/inter-m 2075 (deze vond ik zelf aan de zwakke kant, was mijn enige minpuntje aan de show)
crossover:
Behringer super-x pro cx 3400
mengpaneel/draaitafels:
1x Dateq XTC
2x Technics SL 1210 mkII
monitor: JBL 10"/1" ??
luidsprekerkabels: (speakon 2-polig 2x2,5m)

)
)
Comment