nieuwe drive in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

Ik zie toevallig ook nog een rokertje ernaast staan? Welke is dat?
    Dat is de jem type: magnum 550 goed appperaat

En die schakelaars zijn ervoor ik heb verlichting in het meubel zitten maar die zie je niet zitten.
    En die andere is voor een ventilator in de meubel. om de versterker extra te koelen dus daar is het voor groetjes.

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Als beginner denk ik dat je e.e.a. prima voor elkaar hebt. Ben wel erg benieuwd wie de financier van al dat moois geweest is... Vaak pappa's auto gewassen ofzo ??

Ga zo door, dan bouw je vanzelf een flitsende drive-in-show. Blijf wel scherp en denk om afwerking ! Kabels tape je langs de truss, achter je meubel mogen geen kabels liggen (uistraling, maar ook voor je eigen veiligheid).

Moving-heads in het midden zijn a) zinloos, b) niet mooi. Altijd symmetrisch, nu heeft beweging namelijk niet bepaald een mooi resultaat.

Veel succes !
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door jorritje

Ik zie toevallig ook nog een rokertje ernaast staan? Welke is dat?
        Dat is de jem type: magnum 550 goed appperaat

En die schakelaars zijn ervoor ik heb verlichting in het meubel zitten maar die zie je niet zitten.
        En die andere is voor een ventilator in de meubel. om de versterker extra te koelen dus daar is het voor groetjes.

Ah wij hebben ook ne magnum 550.
        Zeer degelijk toestel, en qua output ook enorm goed.

een tip ... enkel de echte JEM pro smoke ZR mix gebruiken in dat toestel.

Comment

• jorritje
          • Sep 2003
          • 143

citaat:Als beginner denk ik dat je e.e.a. prima voor elkaar hebt. Ben wel erg benieuwd wie de financier van al dat moois geweest is... Vaak pappa's auto gewassen ofzo ??
          Nee dat spul is door niemand gefinancieert.Dat is allemaal van mijn eigen geen lening en ook geen gehuurt spul. Het is meer een uit te hand gelopen hobby, dus vandaar dat ik er mee ben begonnen
          groetjes.

Comment

• DJEM
            • Jul 2004
            • 254

citaat:Geplaatst door jorritje

citaat:Als beginner denk ik dat je e.e.a. prima voor elkaar hebt. Ben wel erg benieuwd wie de financier van al dat moois geweest is... Vaak pappa's auto gewassen ofzo ??
            Nee dat spul is door niemand gefinancieert.Dat is allemaal van mijn eigen geen lening en ook geen gehuurt spul. Het is meer een uit te hand gelopen hobby, dus vandaar dat ik er mee ben begonnen
            groetjes.
            Door niemand gefinancieert nogwel... das mooi dat je alles gratis krijgt[]
            Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...