Dit is mijn eerste feeste wat ik zelf doe. Heb ik zo een beetje de goeie spullen. Ik weet het geluid is nog niet goed, er moet nog een dynacord set komen maar hoe ziet het er verder uit.
nieuwe drive in
Collapse
X
-
hey, ik vind je lichten erg mooi!citaat:Geplaatst door jorritje
Dit is mijn eerste feeste wat ik zelf doe. Heb ik zo een beetje de goeie spullen. Ik weet het geluid is nog niet goed, er moet nog een dynacord set komen maar hoe ziet het er verder uit.

en je meubel is ook mooi.
ik mis alleen de speakers en de versterkers, wat gebruiken jullie? ik zie die boxen niet op de foto in ieder geval!
grtz,
BartBart -
(offtopic)Wat vind je van die mx-4'tjes?
Wil er ook nog 4 van aanschaffen maar wil er eerst nog even wat ervaringen over horen.
Ontopic: Mooie show, je hebt het wel goed voor elkaar op het eerste gezicht.
alleen is het niet een beetje lastig om altijd die parren apart op te hangen.. is een four/six bar niet iets voor je? makkelijk neer te hangen en er een dmx kabeltje naar te prikken.
verder ziet het er goed uit, geen oranje of witte kabels die overal slordig liggen of hangen, mijn complimenten voor je eerste klus!Comment
-
Als je ff verder kijkt op die picture-trail-site staat daar wel een foto met midden in een box. Maar wat voor één kan ik er niet uit op maken.
De opzet ziet er leuk uit. Mijn mening, maar btje rare keuze van filters heb je daar. En wat hangt er in het midden? Is dat een headje?
Verder proberen je spullen niet achter een paal te zetten, want ik denk dat je mx-4 daar wel last van heeft gehad!
Ga zo door!Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...Comment
-
ik gebruik zelf bouw master boxen. de versterker zit in het meubel gebouwd. het geluid is niet zo heel veel dat weet ik, maar ik ben effe aan het kijken voor een goed set. Ik denk zelf aan de dynacord powermax 5 set.
De kleuren van de parren waren zo raar ik had die parren pas 2 dagen .en ik was de kleuren vergeten, dus de kleuren waren niet op tijd binnen. En op de laatste dag ben ik nog naar een winkel gegaan maar die hadden nog maar 2 kleuren maar ondertussen heb ik nu 4 kleuren.
Ik had verder geen ruimt om mijn brug ergens anders neer te zetten anders was er te weinig plek voor de mensen. Maar de scan scheen nog goed licht en had nauwlijks last van de paal dus dat was geen probleem
E de mx 4 scans bevallen me perfect doen hetoed mooi licht. Veel kleuren en gobo's en snelle strobescoop functieComment
-
Dat klopt het is de showtec pixie. Het is geen geen truss brug van jb het is eurolift met euro truss. Maar de foto die ik heb gebruikt is die wel van de jb, was een goede foto vandaar heb ik die gebruikt gebruikt. En het was inderdaad een gok kast, geen flipper kast achter me. Maar die stond uitComment
-
"we maken 2 x gebruik van pioneer cdj 800"
Na 2e keer gebruiken gooi je hem weg of ?
Sorry flauw grapje.
Vind het kwa licht ook best netjes, wat je mss kan doen om het nog mooier te maken is 1 par weglaten of bijkopen, zodat je four- of sixbar hebt, en die in het midden hangen. Dan nog 1 headje bijkopen, aan iedere kant van parren eentje, die mooi verbinden, dan heb je pas symmetrisch strak showtje. Nu lijkt me dat headje niet zo'n mooi effect hebben op z'n eentje. Maar alvast héél goed begin voor drive-in show, mooi materiaal !
Waarvoor gebruik je die 2 draaiknoppen achterop je meubel ?Comment
-
je kan het niet goed zien, maar het lijken me van die nokkenschakelaars voor groot vermogen. dus gewoon om de discobar van stroom te voorzien of niet...of zoiets.citaat:Waarvoor gebruik je die 2 draaiknoppen achterop je meubel ?
verbeter me als ik verkeerd ben
mvg
ronnyniet zagen, gewoon doen!Comment
-
Ik zie toevallig ook nog een rokertje ernaast staan? Welke is dat?
In ieder geval een hele nette start voor een nieuwe drive-in show! [8D]Comment
-
Als je dan effect wilt met je headjes én met je scans zou ik inderdaad een fourbar of sixbar maken, aan weerszijde een mx'je hangen, en dan als brug achter de bar neer zetten en dan de headjes op een verhoginkje voor de bar...? Lijkt me mooier en effectieverLicht is altijd zwaar.Comment

]

Comment