leuk locatie feestje vrijdag 3-9-'04

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

leuk locatie feestje vrijdag 3-9-'04

hallo,

vrijdag hadden we een leuk feestje op locatie, op de Amsterdamlaan op een groot veld in Vlaardingen (legaal, was door de gemeente georganiseerd en had zelf de afdeling geluid en draaien volledig voor m'n eigen rekening genomen!)
    ik kon alleen niet heeel veel meenemen (dus werd standaard w-bin setje, met 3 versterkers en actieve cross. maar hard en zuiver genoeg om de buurt te laten trillen)
    ik heb wat foto's hieronder (de kwaliteit is niet echt geweldig, maar dan krijg je een beetje een idee hoe het was!)
    het geluid was op 50 mtr. nog heel vet(zeker geen achtergrond!) en binnen 15 mtr. was de resonerende lage bas van de 18" w-binnetjes door merg en been voelbaar!

(p.s. let ook niet veel op de afwerking van alle kabels, was weinig tijd om op te stellen nl.[])http://groups.msn.com/Barthezz80/sho...hoto&PhotoID=5

hier een lijstje van de gebruikte apparatuur: (allemaal eigen materiaal)

boxen:
    2x Stageaccompany SA 4518 w-bin bas
    2x Stageaccompany SA 4512 mid mid
    2x Peavey 22xt (met grote hoorn) hoog

versterking:
    1x QSC DCA 3422 amp. bas
    1x Peavey pv 1500 mid
    1x inkel/inter-m 2150 hoog

crossover:
    1x Behringer super-x-pro 3400

mengpaneel:
    1x dateq XTC

draaitafels/cd-spelers:
    2x technics SL 1210 mkII/ denon cd

bekabeling:
    7x dap/neutrik fs 0410- (2-polig speakon 10 mtr.)
    9x XLR-kabel (voor crossover en amps.)

monitor+monitor-versterking:
    1x JBL 2-weg 10"/1" ???
    1x inkel/inter-m 2075

alles werd zonder problemen gevoed door een grote aggegraat van de gemeente!

p.s. voordat iemand het opvalt, de rechter w-bin mist de schotjes!
    ik moet zelf nog een keer nieuwe (multiplex 18 mm) schotjes erin zetten![]

Bart
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

Bah, afrokken die handel, is echt niet mooi zo, toont echt onprofi.

Altijd tijd maken om op te zetten, spreken wij altijd af met de mensen!

Met wat voor felblauwgeluidssysteem werk jij daar? Niet te zwaar voor zo'n feestje?
    ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Barthezz80
      • Aug 2004
      • 365

citaat:Geplaatst door LuPuS

Bah, afrokken die handel, is echt niet mooi zo, toont echt onprofi.

Altijd tijd maken om op te zetten, spreken wij altijd af met de mensen!

Met wat voor felblauwgeluidssysteem werk jij daar? Niet te zwaar voor zo'n feestje?
      het SA blauw was helemaal af!!(ze waren helemaal kaal, dus heb ik er zelf een kobaltblauwe finish overheen gegooid een keer en de hoeken en strips er opnieuw opgezet!)
      ze zijn weer zo blauw als het maar zijn kan)
      Bart

Comment

• Roeltej
        • May 2001
        • 761

wrom uh.. rookdoos, die op jezelf gericht is
        Vitality Show

Comment

• Barthezz80
          • Aug 2004
          • 365

citaat:Geplaatst door Kerstmanneke

ja we hadden de grootste lol daar, het licht was niet door mij gedaan maar door een paar leden van de organisatie, die gozer had zelf een rookdoos meegenomen en die op mij gericht zodat ik hard achter de knoppen vandaan zou rennen![] (ik had zelf niks van licht of rookapparatuur bij me, ik ben van het geluid!)
          Bart

Comment

• LuPuS
            • Dec 2002
            • 457

Wat had je eigenlijk bij van materiaal?

Zou volgende showtjes wel iets beter afwerken!
            ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Barthezz80
              • Aug 2004
              • 365

citaat:Geplaatst door LuPuS

Wat had je eigenlijk bij van materiaal?

Zou volgende showtjes wel iets beter afwerken!
              er staat een lijst van materiaal helemaal bovenaan (net toegevoegd!)
              als je toch nog iets wilt weten, dan hoor ik het graag!
              Bart

Comment

• Staaf
                • Feb 2003
                • 398

citaat:Geplaatst door Barthezz80

citaat:Geplaatst door Kerstmanneke

die gozer had zelf een rookdoos meegenomen en die op mij gericht zodat ik hard achter de knoppen vandaan zou rennen
                Wil veel zeggen over je DJ-kwaliteiten

Vind wel dat die hoorns niet op de rest passen (te breed). Echt geen zicht.
                Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• robert0593
                  • Aug 2003
                  • 39

Sorry hoor maar ik vind het er niet echt uitzien, allemaal mooi spul maar het dan zo neerzetten is jammer.
                  the vitamusic drive in

Comment

• rene.derksen
                    • Feb 2004
                    • 649

En die speakers (boxen) kun je die niet beter zwart verven en dan een gaasje voor spannen? staat toch veel mooier (of mag dat niet zomaar? ben geen noiseboy)
                    Licht is altijd zwaar.

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

Put over het afrokken is wel afdoende gemaakt lijkt mij!
                      Is niet de bedoeling dat we met tig personen hetzelfde gaan roepen....kunnen we beter een backdrop voor bart(?) gaan breien!

Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• pilot
                        • Nov 2003
                        • 267

Een tip als je die verschrikkelijk lelijke w-binnen eens voorziet van een metalen rooster met achter het rooster een zwart speakerdoek zien ze er veel beter uit.Ik heb zelf ook nog steeds w-binnen deze zijn voorzien van een rooster,geen mens ziet dat het w-binnen zijn alleen dat ze verschrikkelijk hard gaan.Er wordt wel eens gezegd dat ze niet diep gaan,mijn mening is dat ze laag genoeg gaan maar dat is natuurlijk afhankelijk van de speaker (beyma 18g50)
                        master-qsc en de rest

Comment

• Barthezz80
                          • Aug 2004
                          • 365

citaat:Geplaatst door pilot

Een tip als je die verschrikkelijk lelijke w-binnen eens voorziet van een metalen rooster met achter het rooster een zwart speakerdoek zien ze er veel beter uit.Ik heb zelf ook nog steeds w-binnen deze zijn voorzien van een rooster,geen mens ziet dat het w-binnen zijn alleen dat ze verschrikkelijk hard gaan.Er wordt wel eens gezegd dat ze niet diep gaan,mijn mening is dat ze laag genoeg gaan maar dat is natuurlijk afhankelijk van de speaker (beyma 18g50)
                          ik vind het juist mooi hoe ze er uit zien die w-binnen(smaken verschillen), en iets wat me heel erg opvalt is dat iedereen het over het uiterlijk heeft, maar ik heb daar alles puur gedaan om het geluid en niet om de body/uiterlijk/lay-out etc. en het geluid was goed!
                          ik ben het wel met jullie eens dat die kabels niet kunnen, maar het feestje was zeer geslaagd en iedereen stond te dansen, wat wil je nog meer en het geluid was ook nog eens superheftig!

grt. Bart

p.s. los van het feit dat ik die roosters+doek niet vind passen bij een w-bin zal het nooit bevorderlijk zijn voor de ultieme luchtverplaatsing van die dingen!
                          ik heb nog een ander setje met die zelfgebouwde w8lc's en daar vind ik het juist wel weer erg mooi staan die geperforeerde staalplaten met foam erachter![]maar voor die buitenfeestjes vind ik juist dat ruige uiterlijk van die set erg mooi en het blaast!!(krijg ook nog steeds complimentjes van mensen dat ze het een indrukwekkende set vinden![])
                          Bart

Comment

Working...