Draaien op afscheidsfeest KA-Dans

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

Draaien op afscheidsfeest KA-Dans

Materiaal:

Apparatuur:

Geluid:
    Top, Promann, PC415, 400wrms, 15"
    Bass, Promann PB415, 400wrms, 15"
    Bass Aangestuurd door Inter-M M1500 (2x500wrms op 8ohm)
    Top Aangestuurd door Inter-M M100 (2x330wrms op 8ohm)
    2 x Limiter Behringer Composer Pro XL 2600
    Crossover Behringer Super-X Pro CX2310

Mixer Stanton RM80
    CD-spelers Denon dn1800f
    Microfoon Shure SM58
    Technics Koptelefoon

Licht:
    8 x par 64
    aangestuurd door showtec scenesetter 24
    effecten: 2 x gobo beam
    dit selfmade windups die 4m10 hoog gaan.

En voor de eerste keer werd onze discobar perfect afgerokt en dan heb je er geen foto's van [)]. We hebben zo'n mooie effen zwarte doek gekocht om er voor te hangen. Lekker alle kabels weg!

PS:

Nog nooit zoveel succes gehad op Joe Cocker met You can leave your hat on...

Jammer dat om 3u30 het licht uit moest, de ambi zat er in!
    ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

De laatste twee foto's mogen dan wat minder smakelijk zijn, de rest laat een gezellig feestje zien.
    Ik ben zo vrij geweest de rest van de foto's op je site ook ff te bekijken, daar valt me wel op dat je je tops erg laag hebt staan. http://www.the-djs.be/fotos/kasteelf...s/image19.html
    Waarom niet wat hoger?
    Lijkt me zonde dat er nog zoveel zaallicht was, maar daar kan je ook gewoon niet naar kijken...
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• DJEM
      • Jul 2004
      • 254

Ziet er leuk uit, goed dat ze zo uit de kleren gaan voor een song, het zal wel bij de act horen neem ik aan. Verder, zelf gemaakte wind-ups? Hoe heb je dat gedaan?
      Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• LuPuS
        • Dec 2002
        • 457

@ Stripact: Dit was geen act, als je zat bent doe je veel...
        Daar was er zoveel licht omdat het eigenlijk al gedaan was, en we nog 1 afsluitend liedje mochten spelen.

De tops stonden inderdaad iets te laag, dat komt omdat mijn verlengbuizen iets te kort zijn. Heb ze er gratis bij gehad, dus jah, dan laat ik het maar zo. Klink goed dus...

Die windups waren zelf gemaakt door een kerel die er wel verstand van heeft. Alle onderdelen zijn gekeurd enz. Deze huurden we voor dit feestje.

Beter beeld van de windup:

Ondertussen hebben we eigen windups gekocht, nu dat de gewone verkocht waren, namelijk de Mobil Truss MTS410 hoogte: 4,10m, draagkracht: 80kg
        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

Working...