De jb-systems mx6 of de behringer dx 1000?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

citaat:Geplaatst door djbirdie

ik heb het al eerder genoemd maar ikzelf en enkele verhuurbedrijven die ik ken werken al een aantal jaren met de DX1000 zonder enkele problemen...
    Oude Behringer's zaten Panasonic faders in de DX 1000 kostte toen rond de 700 euro, die dingen waren inderdaad erg goed maar doordat de DX 1000 nu maar 200 nogwat euro kost moeten ze ergens op bezuinigen en hebben ze er goedkope taiwan fadertjes in gegooid waar enorm veel problemen mee zijn.

Comment

• jrbuurke
      • Aug 2004
      • 45

citaat:Geplaatst door Max

citaat:Geplaatst door djbirdie

ik heb het al eerder genoemd maar ikzelf en enkele verhuurbedrijven die ik ken werken al een aantal jaren met de DX1000 zonder enkele problemen...
      Oude Behringer's zaten Panasonic faders in de DX 1000 kostte toen rond de 700 euro, die dingen waren inderdaad erg goed maar doordat de DX 1000 nu maar 200 nogwat euro kost moeten ze ergens op bezuinigen en hebben ze er goedkope taiwan fadertjes in gegooid waar enorm veel problemen mee zijn.
      Tsja, ik denk dat ik er toch maar 1 bestel en dan zie k wel, als ze binnen het jaar brak zijn, gaat ie fijn voor de garantie of eventueel het geld terug

Comment

• brander1
        • Aug 2003
        • 59

ja dat is wel straf, toch goed dat ik dat nu ook weet, heb ook zo'n DX1000 zonder problemen! en wou er nog eentje bij te bestellen, ga nu mijn aankoop toch nog maar herzien!

Comment

• Jan
          • Jan 2001
          • 128

Ik werk al jaren met 2 dx1000 mixers ZONDER problemen! Zitten wel netjes stofvrij geflightcased!

Comment

• Woutro
            • Sep 2004
            • 24

Idd ds 1000 overduidelijk, je had t idd mis[^]
            - - - - - - - - - - - -
            Dikke vinger 3 Bier [^][:D][^][:D]
            - - - - - - - - - - - -

Comment

Working...