draai ruite gezocht......

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arnoldo
    • Aug 2004
    • 1

draai ruite gezocht......

Hallo beste mede dj's en anderen.

Ik ben al een aantal jaar actief in de house wereld en zit nu met een groot probleem....

Ik ben nu eigenlijk heel dringend op zoek naar een ruimte waar ik kan draaien en apparatuur staat. en met draaien bedoel ik niet op een feest of, want daar heb ik mijn boekingen voor...

maar ik bedoel een ruimte waar ik kan beschikken over twee klaar staande draaitafels technics sl en een mixer.. waar ik live md kan opnemen, platen luisteren en andere dingen..

wie o wie kan me helpen....

ik heb op mijn vorgaande bericht geen reactie gekregen en kan aub best wat hulp gebruiken....

omgeving den haag.....

Bij iemand thuis die beginner is kan ik ook wel het een en andere aan kunnen leren en heb ik ook geen bezwaar als ik daar wat dingen kan doen.

mijn dank is groot....
    tevens heb ik ook net een plaatje geproduceerd en kan ik misschien wel het een en ander bij mijn volgende plaat samen doen ......

• pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

Ik denk dat het beste is gewoon aanschaffen.

Maar hoe kan je zogenaamd al je boekingen voor elkaar hebben maar geen apparatuur hebben.
    Het probleem wordt natuurlijk ook nog hoeveel je wilt draaien, ik denk dat niemand dat voor niets bij zich laat doen dus zullen de kosten nogal oplopen, dan kun je beter zelf wat aanschaffen.
    Maar goed bij mij kan het wel hoor, voor een vergoeding.
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Roland
      • Jan 2001
      • 480

kijk in discotheken of dancings als je resident bij zo'n tent kunt worden zul je overdag best kunnen oefenen daar.
      Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4516

Musicon www.musicon.nl

Heeft oefenruimtes en technicsen in den haag
        lekker belangrijk!

Comment

Working...