welke speakers aanschaffen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Tone
    • Aug 2004
    • 5

welke speakers aanschaffen?

ik heb een carver pm-1200 versterkerke waarbij ik nieuwe speakers zou willen aanschaffen.

ik had gedacht aan deze speakers ( dap MC-215, gemini GT-3002, behringer eurolive B1500 X of dap RW-155)

Hebben jullie nog andere voorstellen?

Ik heb maar een budget van 250 euro/box.

De kwaliteit van het geluid hoeft niet uitstekend te zijn
  • DJEM
    • Jul 2004
    • 254

Euhm.. Zoek op dit forum en u zal vinden... Ik ben zo'n soortgelijke vraag al tig keer tegengekomen...
    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• Dj Tone
      • Aug 2004
      • 5

geef eens een paar links want ik vindt de info niet dat ik zoek

Comment

• DJ_Snaky
        • Sep 2002
        • 272

beringer heeft van deze rij wel de beste qualitijd prijs verhouding
        als ze overeen komen met het wattage van je versterker (versterker 1.5 tot 2 x zo zwaar als je box en let ook op het aantal ohm) dan zou ik behringer kiezen
        [:D] zin in een feestjuh [:D]
        <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• Max
          • Feb 2003
          • 680

Zou voor een set Wharfedale EVP-s15's gaan, kosten € 159/stuk
          Klinken beter als Behringer, zowel te gebruiken als top als fullrange.

Comment

• DjFx
            • May 2004
            • 307

budget, 250 boxen per PAAR of per STUK?
            En je versterker dan

Comment

• Fritz
              • Oct 2001
              • 621

citaat:Geplaatst door Dj Tone

Ik heb maar een budget van 250 euro/box.
              Dat houdt dus in: €250,- Per box

Comment

• Dj Tone
                • Aug 2004
                • 5

de versterker heb ik al en dat is een carver PM-1200

Comment

• djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

De Behringer Eurolive B1500X is een subwoofer en geen full range kast...
                  grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

De dap RW serie is een "goede" serie van dap met een goede prijs kwaliteit verhouding. Die dingetjes klinken niet slecht als je naar de prijs kijkt. Maar ga eerst maar is wat zoeken op het forum daar zijn al tig topics te vinden over jou onderwerp.
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJEM
                      • Jul 2004
                      • 254

Tja of zelfbouw.. ook daar zijn genoeg topics over geplaatst.. Je kan voor 250 euries per box toch aardigge 2-weg systemen bouwen...

En die versterker, lag die onder de kerstboom? Is niet bepaald een "instapper"
                      Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• Dj Tone
                        • Aug 2004
                        • 5

Die versterker is 2de hands en lag inderdaat onder de kerstboom.

Comment

• Banned
                          Banned
                          • Dec 2003
                          • 951

Hee waarom neem je die nieuwe JB Systems PSX15 niet ?? Deze kosten 180 euro en klinken niet onaardig. Ze zijn 300W 8ohm.

Comment

• Dropsen
                            • Jan 2004
                            • 375

citaat:Geplaatst door Dj Tone

De kwaliteit van het geluid hoeft niet uitstekend te zijn
                            De versterker is inderdaad geen instappertje. Waarom zou je daar speakers bij willen hebben waarvan de geluidskwaliteit minder is? Je kan bij deze versterker misschien ook kijken naar tweedehands professionelere speakers, dan die je noemt.
                            Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• DJEM
                              • Jul 2004
                              • 254

Duidelijk een omgekeerde wereld. Normaal hebben mensen goede speakers en slechte versterkers... Nu heeft er een een goede versterker en wil die slechte speakers kopen. Okay dit is wel kort door de bocht..

Ik zou dan zeggen, aangezien kwaliteit niet zoveel uitmaakt oid. Verkoop die versterker en koop een compleet setje met boxen en versterker van minder kwaliteit dan...

Crea Bea[]

Comment

Working...