Dap soundmate 3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pauw
    • Jul 2004
    • 4

Dap soundmate 3

Hee wie heeft er ervaring met de dap soundmate 3
    was vandaag uitgenodigd bij highlite kerkrade voor te luisteren maar
    had graag wat informatie van jullie? bedankt alvast.
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Vandaag, dus je hebt zelf al geluisterd. Mooi!

Vertel ook je eigen ervaringen even.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• pauw
      • Jul 2004
      • 4

het knalde goed maar wij willen er artiesten mee ondersteunen
      voor cafe's en kleine zalen en organiseren limburgse avonden
      wij gaan zaterdag nog naar de versie van hk luisteren.
      maar wij hebben hem twee uur geluisterd maar had er gewoon meer
      informatie over gehad.

Comment

• xsystems
        • Jun 2004
        • 72

De set heeft niet echt mijn voorkeur. Heb de set een keer gehoord (weleenswaar volledig in de clip) maar vond de geluidskawaliteit niet echt daverend. Kwam meer "herrie" als "geluid" uit naar mijn mening. lijkt me dat dat HK setje toch weer een klasse hoger is (waarschijnlijk ook kwa prijs). Nu kan het zijn dat tijdens het luisteren de set bagger afgestend was (drive-in show was nu ook niet echt daverend) maar voor dat geld kan je ook geen topkwaliteit verwachten.
        ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

Het is allemaal een kwestie van goed afstellen en goed luisteren, qua uiterlijk
          zal hij misschien wel op de HK lijken maar gezien de prijs mag je de soundmate set
          hier dus niet mee vergelijken. Ik persoonlijk vind het geluidsbeeld echt niet slecht
          klank is ok en de druk is ook wel ok, natuurlijk niet als je er 800 mensen mee wilt doen.

En voor cafe's en limburgse avonden met Big Benny is deze set zeer geschikt!

mvg
          ERC

Comment

• djsjoerd
            • Sep 2002
            • 58

Nou, weet uit ervaring dat Big Benny best wel een hoop vermogen nodig heeft om lekker te zingen. Hij zegt altijd "gaef gaaas kammeroad", en dan moet het volume lekker hoog zijn uiteraard.

Comment

• pauw
              • Jul 2004
              • 4

ik zal het beter uitleggen wij hebben een grote p.a voor grote zalen
              dus ook Big Benny zingt er vaker over. maar als je in kleinere cafe's staat is de installatie veel te groot daarom zijn wij op zoek naar een makkelijker systeem met de versterkers erin.

Comment

• pauw
                • Jul 2004
                • 4

wij hebben toch voor de hk set gekozen had meer vermogen en toch meer druk erop in het geheel klonk het veel beter dan de dap soundmate 3 bedankt voor jullie reacties!!!

Comment

• T-Nuzz
                  • Dec 2002
                  • 274

He Pauw, Patrick toevallig? Welkom op het forum. HK is idd een betere keuze. Maar als we het toch over die merken hebben.. Ik werk zelf met 2 HK PR115 toppen. Voor wat extra bas ben ik op zoek naar een actieve sub voor niet al te veel geld. Ik dacht daarbij ook aan die Soundmate 3 sub. Alleen voor disco's. Geen stampwerk, maar verenigingen en bruiloftencircuit zeg maar. Is het daar wel voor te gebruiken? Iemand ervaringen daarmee?
                  Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

Working...