Ik wil mijn SL1200 openkrijgen! Maar hoe ?!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dreezz

Ik wil mijn SL1200 openkrijgen! Maar hoe ?!

Hallo!
    Ik wil mijn SL1200mk2 opnieuw opspuiten omdat de lak er nogal erg aan toe is en omdat ik de naaldverlichting moet vervangen, maar ik krijg het onderste (zwarte) deel en de boventste ijzeren plaat met alle hulp van de wereld nie uit elkaar! Alle schroefjes zijn losgedraaid onder en het enige knelpunt waar hij niet los wil komen is onder de voet van de toonarm.. Kan iemand mij raadgeven of mij informatie bezorgen hoe ik dus die voet van de toonarm los krijg van het onderste (zwarte) gedeelte..

Thanks!

Dries
  • nijhuisr
    • May 2003
    • 182

als je echt alle schroeven aan de onderkant los hebt, kun je de rubber base eraf trekken. deze kan soms flink vast zitten. de zwarte rubber base zit alleen aan de onderkant vast geschroeft met een hoop schroeven.

tip bij het weer inelkaar zetten en vast draaien van de schroeven, draai de schroef eerst een beetje linksom tot je een tikje hoort en draai hem dan vast (handvast!)

de schoef moet er dan soepel in draaien zonder een "tweede" schroefdraad te maken. anders mol je het schroefdraad in het aluminium.

Comment

• Masterboy
      • Jul 2004
      • 51

Ga eens kijken op de volgende url, daar vind je een beschrijving en foto's van iemand die zijn Sl-1200MKII heeft herschildert

URL:http://users.pandora.be/TLA-producti.../paintjob.html

Comment

Working...