Welke cd speler moet ik nemen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • seb8iaan
    • Apr 2004
    • 4

Welke cd speler moet ik nemen?

Ik ben een beginnende dj en wil een cd-speler gaan aanschaffen en heb +/- €500 euro om dit te kopen.
    Nu zit ik zelf te denken aan 2 enkele gemini cdj-20 (http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=142) speler van elk €229. Heeft er iemand een ander idee over wat ik zou moeten kopen?

Ik heb er het liefst wel esp (anti shock) en instant true start op zitten.

• SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Hoi,

leuk dat je collega wil worden, maar ook hier zeg ik, gebruik de search engine. Ga langs bij winkels. Bekijk internet winkels.

Maar bovenal, LEES gewoon eerst heftig het forum door !

Succes !
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Dropsen
      • Jan 2004
      • 375

Sebastiaan, tegen jou zeggen we precies hetzelfde als tegen vele voorgangers, ff het NEWBIE-forum checken, zoeken op wat je wilt weten, want daar gaan vele onderwerpen over jouw vraag! Suc6!
      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• djjay
        • Jul 2004
        • 29

Deze vraag heb ik nou ook. Hoe beginnen. Maar ik ga waarschijnlijk de CD-400 x kopen die is wel duurder maar dan heb je ook wel iets beters. Maar daar moet ik natuurlijk wel even voor sparen. Hoe oud ben je eigelijk wil ik wel is weten en laat het horen welke je gaat kopen.

Comment

• seb8iaan
          • Apr 2004
          • 4

Ja ik zag dat de cdj-20 niet leverbaar meer is, en ga dus waarschijnlijk voor de Gemini cdx-400 of de Numark CDN-30 (€389).
          Ik ben 16 jaar.
          -->Djjay<--
          Hoe oud ben je?
          Waar kom je vandaan?
          Welke andere apparatuur heb je / ga je kopen ?

Greetz seb8iaan

Comment

• djjay
            • Jul 2004
            • 29

Ik ben 15 jaar en ga waarschijnlijk de CD-400 x kopen en mengpaneel PS-626i van gemini. Ik woon in veghel vlakbij eindhoven. Ik weet het CDJ-20 is niet meer leverbaar kreeg ik ook te horen.
            Numark op welke site kan je die zien. Mischien dat die ook wel goed is nog niet gezien.
            Ik moet ook nog geluidsboxen kopen. Jij denk ik ook of niet? Welke geluidsboxen ga je kopen of heb je al?

En kan je al beatmixen. Dit moet ik nog oefenen.

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

Voeg elkaar toe op msn of zo iets. Lijkt wel een chat room hier.
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• seb8iaan
                • Apr 2004
                • 4

Die numark staat op: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12654
                Ik heb net boxen aangeschaft: 2x Jb-systems ts-15 (http://www.clubsound.nl/webshop/prod...roducts_id=659)

En ik ga waarschijnlijk een Jb-systems Ax-700 (http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7569) versterker kopen,
                met de Jb-systems beat6(http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7579) mixer (misschien de Talent van Jb-systems(http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7558), nog ff kijken)

Ik ga drive-inn doen, dus moet ook nog lampen enzo gaan kopen, dat wordt meer een probleem (geld:S). Hoe doe jij dit met lampen?

Ik kan redelijk beatmixen, dit heb ik geleerd toen ik mee ging draaien met vrienden.

Greetz seb8iaan

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

Toch lijkt dit me een beter onderwerp voor de afdeling Newbie vragen, en snel ook anders ga ik zelf nog zulke vragen hier plaatsen :-P

ontopic: als ik jou was zou ik kijken voor 2 2ehands pioneer CDJ100s en kosten 2ehands ongeveer net zoveel als die gemini's nieuw. maar dan heb je ook wel wat
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

http://www.licht-geluid.nl/shop

Gebruik de zoek functie van dit forum!!![}]
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

als je twijfelt tussen de Talent en de Beat 6: de Beat 6 is een hogere kwaliteitsreeks. Zie maar.
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3148

Ik zou eerder voor Gemini gaan, als je een goede budget-mixer wil.
                        Ik heb al best wat ervaring ermee en ze bevallen me tot nu toe zeer goed!

JB-Systems schijnt faders in haar mixers te zetten die niet zo lang een gezond leven lijden...

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

Je kan ook even bij american dj kijken. Die hebben ook goede mixertjes voor niet teveel geld.
                          Vette boksuh meneer

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

Je kan ook even bij american dj kijken. Die hebben ook goede mixertjes voor niet teveel geld.
                            Vette boksuh meneer

Comment

• Dave
                              • Jan 2001
                              • 757

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
                              JB-Systems schijnt faders in haar mixers te zetten die niet zo lang een gezond leven lijden...
                              Gemini ook niet, en het lullige is dat geen hond die faders kan/wil naleveren. (Dus als iemand een idee heeft?)
                              U x I = Boem.

Comment

Working...