Het 'welke muziek moet ik draaien' topic

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

Het 'welke muziek moet ik draaien' topic

Ik zie de laatste tijd nogal wat vragen over welke muziek er bij een bepaald soort gelegenheid gedraaid moet worden.
    Leek me wel een goed idee om het allemaal in 1 topic te houden.

Links naar andere topics met dit onderwerp.

En de vraag die nu behandelt wordt:
    citaat:Weet iemand misschien een paar echte showtime knallers??

Moet op een kinderweek het geluid verzorgen en het thema is 'showtime' maar ik kan me daar niet echt muziek bij voorstellen ik wil voor af en toe wel wat passends hebben

Ik had al gedacht aan de tunes deuntjes en fillers van Idols.. die heb ik nu ook, wel leuk om af en toe erdoorheen te doen maar echte nummers heb ik nog niet...

Kan iemand mij hierbij helpen
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824
  • tijn
    • Oct 2003
    • 184

DJ Springer - It's showtime

Tijn

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

intro " new york new york"....
      lekker belangrijk!

Comment

• tididi
        • Aug 2001
        • 352

ik wil mijn mening geven hierover !

als je niet weet wat voor muziek je moet draaien kan je het beter overlaten aan mensen die hier veel ervaring mee hebben.

het is voor je klant erg lastig als je niet weet wat je moet doen
        wanneer er vragen zijn over een bepaalde muziekstijl
        je bent toch door die mensen ingehuurdt en die verwachten dus dat je het naar hun zin maakt.
        en als je dan maar wat staat aan te klooien en dus veel boze reactie kan krijgen doe je het dus verkeerd.

het is maar mijn mening hoor dus neem het mee als bagage en doe er wat mee

p.j

Comment

• djbirdie
          • Oct 2002
          • 509

maar als je dus niet wil dat je maar wat staat aan te klooien is het goed dat je jezelf goed voorbereid, onder andere door dat hier op het forum te vragen.
          grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• tididi
            • Aug 2001
            • 352

ja dat is goed
            maar alleen door theoretische tips krijg je nog geen inzicht in een feestje dit moet je toch echt in de praktijk doen
            en daar komt het dan op aan of je verstand hebt van muziek of niet.
            p.j

Comment

• djbirdie
              • Oct 2002
              • 509

maar als je het nooit probeert lukt het je nooit... je moet alles voor een eerste keer doen...
              grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• ljanton
                • Sep 2003
                • 373

ja maar zo kun je blijven discusieren ...
                het feit is gewoon dat DJ niet zo makkelijk is als het lijkt ...
                ik zie hier velen tussen 12 en 16 jaar die dan een starters setje hebben gekocht en dan hier op het forum informatie enzo komen vragen en dat is op zich wel allemaal heel goed en wel .. maar het gebruik van zo'n apparatuur en het neerzetten van een mooie mix ... dat heb ik er nog maar weinig weten doen ...
                DJ is niet makkelijk en velen onderschatten dat
                en dan zijn topic's zoals deze echt wel belachelijk ... geen enkel fuif/ feest is hetzelfde en zeker het publiek niet

was het maar zo simpel , zomaar wat boxjes zetten hup mengpaneel en 40 cd'tjes en wat liedjes opzetten en hupsakee ..; das mss leuk met je lief en een vriend op je kamer maar in de echte drive-in wereld is het wel helemaal wat anders

Comment

Working...