Nieuwe producties - muziek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

DjRp, ik had het eigenlijk over de lead met één stemmetje
    je hebt daar de accoorden lead gezet
    misschien kan je deze even neerpoten
    je mag mij altijd mailen
    helpen doe ik met plezier
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dropsen
      • Jan 2004
      • 375

ja, de muziek klinkt nu wat voller... de hogere bitrate doet de muziek geen kwaad!
      Misschien heel gek, maar op een paar momenten is alles stil, kan je daar niets iets van een stemmetje in plakken, of die van je zelf. Of een opzwepend geluidje ...
      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• DjRp
        • Nov 2003
        • 10

citaat:Geplaatst door Dropsen

ja, de muziek klinkt nu wat voller... de hogere bitrate doet de muziek geen kwaad!
        Misschien heel gek, maar op een paar momenten is alles stil, kan je daar niets iets van een stemmetje in plakken, of die van je zelf. Of een opzwepend geluidje ...
        Dat klopt, de stiltes ga ik nog invullen alleen heb nog niet iets kunnen bedenken. Binnenkort komt hier een studio micje te hangen, misschien voor mn eigen stem of die van iemand anders. Daar wil ik later ook nog het e.e.a. mee doen. Bedankt voor de tip!

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

Vlak voor de stilte heb je er zo'n roffeltje inzitten. Normaliter wordt dit roffeltje doorgetrokken tot aan de stilte, om dan vervolgens in de stilte steeds sneller te gaan en eventueel opeens de laatste vierkwartsmaat juist erg langzaam.
          Je kunt het roffeltje ook eventueel langzaam doorlopend van klank doen veranderen, dus naast de klankverandering door de pitch.
          Niet erg vernieuwend maar wel (lekker) opzwepend indien goed toegepast.

Voor de rest klinkt het nummer prima [^].

Mvg Johan

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

citaat:Geplaatst door DjRp

2. iCe - Ik heb de start van het nummer aangepast om i.d.d. te voorkomen dat mensen een hartaanval krijgen Laat ff weten wat je nu van het begin vindt. Vocalen zijn nog steeds een probleem. Technisch gezien niet, maar ik heb (nog) geen zin om thuis Idols te gaan organiseren... Kun je btw nog aangeven wat voor bass lijntje je bedoeld op 2:50? Ik heb daar nl. een break zitten. Bedoel je niet de snares?
            Snares ja sorry... weet niet, doet me een beetje erg standaard aan. Nieuwe versie is al een hele verbetering, begin is stukken rustiger zo, krijg je ook meteen een lekkere opbouw door

Comment

Working...