Ingeprikt op dimmer groep

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJP-BIM
    • Jan 2004
    • 289

Ingeprikt op dimmer groep

hallo

heb afgelopen weekend in een café gestaan door een foutje ingeprikt op een dimmer groep heel dom maargoed
    begin van de avond niets aan de hand totdat de verlichting erbij kwam, dimmer uitgebrand. maar nu is mijn vraag heeft dat ook nog gevolgen gehad voor mijn apparatuur?

bimshowequipment.nl
  • Robert
    • Aug 2000
    • 630

Werd er op die dimmer 100% uitgestuurd of werd er ook daadwerkelijk gedimd?

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

als alles het nog gewoon doet heb je geen last, en als er wat kapot was had je het dezelfde avond al gemerkt...

Comment

• DJP-BIM
        • Jan 2004
        • 289

nadat ik op een gewone groep had ingeprikt niets aan de hand verder. Dus dan heb ik er niets aan over gehouden mooi!
        bimshowequipment.nl

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Afgelopen weekend moest ik in de kroeg ook snel even een ampje leveren omdat die van de kroeg het niet deed op de Beamer.(voetbal/oranje)
          Mijn antieke AUDIOLAZA DS-3100 aangesloten en werkt als een tierelier, volgende dag met afbreken komen we erachter dat het stopkontakt gedimd was.
          Ampje werkt (nog) steeds uit de kunst.
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Roland
            • Jan 2001
            • 480

Op een gegeven moment moeten je cd-spelers er toch mee stoppen of merk je dat je platenspelers langzamer draaien.

Denk zelf dat het voor je amps niet zoveel uitmaakt. Zullen minder vermogen geven.
            Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• DJP-BIM
              • Jan 2004
              • 289

wat ik wel had was, wanneer ik de cd speler los deed, om cdtje te wisselen, de andere even uitviel en weer verder ging, ik dacht dat mijn cdspeler stuk was. maargoed. gister nog even alles aangesloten en niets aan de hand
              bimshowequipment.nl

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Ik denk niet dat je je er dan druk over hoeft te maken, ik vindt het wel raar dat die dimmer uitfikt, in principe is je apparatuur een normale belasting en zou wanneer je deze vergroot (door er licht bij aan te zetten) gewoon de smeltveiligheid (zekering) of installatieautomaat het circuit uit moeten schakelen.

Dom van jou dat je een dimmerkanaal te pakken hebt, maar die uitgebrande dimmer is niet jou schuld vindt ik. Er is volgens mij toch iets niet fris aan die dimmer.
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

leve de geschakelde voedingen!!![8D][8D]
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Roland
                    • Jan 2001
                    • 480

Dat die dimmer doorfikt vind ik niet gek.

Meestal zijn dat dimmers tot een paar 100 watt of 1 kw en geen 3 kw

denk als ze overal 3 kw dimmers zouden gebruiken dat het toch wel een heel duur grapje zou worden. Meestal zitten hier dan ook alleen kleine verlichting op. lampjes van 25, 60 of 75 watt. en als je er daar 10 van hebt blijf je nog onder de 1kW
                    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

Working...