boxen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeroen de klokskesman
    • Dec 2003
    • 2

boxen

hallo,

Ik zou graag de stagemaster 2 van DAP kopen http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=1815. Is dit een goede keuze? En zit er een versterker bij of moet ik die er nog bij kopen.

Greetz jeroen
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

bij die set zijn geen versterkers inbegrepen.Staat er ook nergens bij. En voor dat setje aan te sturen heb je er toch al rap een aantal nodig...... .

Denk wel dat je het aantal personen beetje moet relativeren. 2500man is een hele hoop volk en dat doe je toch niet met 9600watt rms.

mvg
    ronny

[edit] op hetzelfde moment gepost als jurjen [edit]
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

Op zich is dit één van de betere sets van de betere sets van DAP geloof k. De versterker(s) zit(ten) er niet bij.

Een tijdje geleden was er hier op t forum ook iemand die met een DAP StageBlaster Set een show had gedraait, maar hij was van mening dat ondanks de twee subkasten, erg toch erg weinig laag was. Misschien moet je de set eens bij de dealer beluisteren als ie je echt wat lijkt?

Comment

• vic
        • Jun 2003
        • 93

Wij waren eerst ook van plan om dit setje te kopen, maar hoorde later van onze locale dealer dat het niks voorstelde. en hebben het ons ten zeerste afgeraade om deze aan te schaffen
        greetzz
        vic

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

beetje raar he, ik wil een set kopen van 13000euro maar heb geen idee of er versterkers bij zitten...

is dit weer zo iemand die stoer probeert te zijn? of ben je serieus van plan het te kopen zonder van te voren beetje onderzoek gedaan te hebben
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

Working...