Logo op m'n dj meubel?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-ricky
    • Dec 2003
    • 9

Logo op m'n dj meubel?

Zo als de titel al zegt hoe krijg ik m'n logo op m'n Dj mubel.
    Ik heb al veel pogingen geprobeerdt om het te schilderen maar ging niet goed en daarna met de printer geprobeerdt maar dat wordt m'n logo lelijk als ik hem vergroot.
    heeft iemand een iedee[8D]

gr DJ-Ricky
    Drive-in show D&R
  • DJP-BIM
    • Jan 2004
    • 289

ricky, bij de drukker, of stickerboer kun je je logo uit laten printen *drukken* zodat je hem op je meubel kan plakken.
    bimshowequipment.nl

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

Wat ik heb gedaan: uitprinten op papier (in de grootte waarin je m op je meubel wil), vervolgens evenvaak uitprinten als het aantal kleuren dat je gebruikt en per kleur die vlakken uitknippen. Met andere woorden: sjablonen maken.

Vervolgens kun je met spuitbussen de verf op je meubel aanbrengen.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

ja, dat klinkt leuk maar dat werkt alleen als je een heel eenvoudig logo hebt, ik ons logo zit bijvoorbeeld een stukje truss en dan wordt het andere koek, dan wordt het toch echt drukkerijenwerk. Of weet je nog een klooster waar ze niets te doen hebben, gezien het feit dat het andere echt " monnikkenwerk wordt "

Als je een eenvoudig logo hebt, dan is het wel een goed plan
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• JBL-QSC-DBX
          • Apr 2003
          • 381

Als je problemen hebt met je logo vergroten, zal dat komen omdat je het waarschijnlijk als een eenvoudig jpeg-je opgeslagen hebt. Maak er met een redelijk programma als PhotoShop eens een vectorbestand van, (kweet zo even geen voorbeeld), dan kun je vergroeten zonder aan de kwaliteit af te doen.
          Timescape.nl

Comment

• jakobjan
            • Jul 2002
            • 599

nou.... dan heb je er waarschijnlijk geen vector van gemaakt, want een vector heeft geen (nou ja bijna geen) limiet aan z'n grootte, als je hem 800x600 gemaakt hebt kun je hem waarschijnlijk niet verder oprekken zonder vervorming.
            Een echte vector tekening kun je vaak alleen inlezen met programma's als, Coreldraw, Adobe illustrator, Autocad. enz.
            Als hij de extensie .tif .jpg .bmp. gif oid heeft dan is het geheid een raster en geen vector.

stuur mij dat logo eens toe, dan kan ik hem misschien vergroten, 800x600 dan kan hij op een beetje fatsoenlijke resolutie niet groter dan 10x15 worden afgedrukt.
            Jakob-Jan
            Lightjockey Beta tester
            Freelance Licht tekkie

Comment

• johan L.
              • May 2001
              • 384

www.123sticker.nl kan je eigen logo's op stickers laten printen.
              Net deed ie het nog.

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Ja, precies.. zo laten wij het ook altijd doen..

even een tip, als je zo'n stikker op een donkere achtergrond wil plakken en je logo is licht moet je het niet laten drukken op een transparante stikker.

Ik had helemaal in het begin een stikker laten maken (geel met grijs) op een transparante stikker en die wilde ik op een zwarte plaat plakken. Ja FOUT, alle geel viel weg, heel gekloot geweest en toen heb ik het op een witte stikker geplakt en uitgeknipt, toen op de zwarte plaat en dan lukt het wel.

dus, als je een licht kleurig logo op een donkerkleurige plaat wil plakken:
                Laat het afdrukken op een witte stikker, knip je logo uit en plat het dan op je donkere achtergrond, dan wordt het strak. goede tip, maak er gebruik van want anders krijg je net zo'n gekloot als ik heb gehad :-P
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...