Technics SL-DZ 1200

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dome
    • Mar 2002
    • 159

Technics SL-DZ 1200

Hallo mannen,

Deze nieuwe table top cd speler gaat binnenkort op de markt komen.

http://www.panasonic.com/consumer_el...o_sldz1200.asp

Ondanks dat deze nog niet uit is ben ik benieuwd wat jullie er van denken.
    Zou dit de nieuwe standaard worden omdat deze de looks van zijn vinyl spelende broer heeft.
    Of is iedereen nu zo verslingerd aan de pioneers, dat deze speler een flop wordt.

En als er mensen zijn die hem al gezien (in real life) of getest hebben ben ik benieuwd naar de bevindingen.

(tussen de regels door dit is geen reclame en ik werk niet voor technics o.i.d)

Zo op het eerste oog vind ik hem er wel goed uitzien. (op het plaatje)Nu maar afwachten wat deze speler in werkelijkheid gaat doen.

Groeten Johan.
  • pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

Ja leuke post, ik vind de technics er erg leuk uitzien en ben erg benieuwd
    naar hoe goed die is. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet echt de nieuwe
    cdj1000 gaat worden maar meer een cd-speler die door veel dj's wordt geprezen
    maar niet echt doorbreekt in clubs.
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

Ik denk dat de Pioneers er een goede concurrent bij krijgen als ik dit zo zie....
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

vind em er wel grappig uitzien

ooit komt de dag dat ze cd-speler en platenspeler in 1 aparaat gaan steken. 1 superspeler

je kan nu alleen maar wachten tot em uitkomt en tot er gebruikservaringen gaan komen. Moesten die positief zijn, kan het goed zijn dat de pioneer er wel een concurrent bij zal krijgen.

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• koenvc
          • Apr 2004
          • 19

Er is al veel over gezegd geweest maar om kort te zijn bekijk deze 2 video's eens:

De hoge prijs is dus enkel voor de 'betere looks', want er zitten heel veel bugs in en het geluid is niet zo goed als veel anderen.

Comment

• Iko
            • Feb 2002
            • 766

Ik weet het niet.. zijn nog maar weinig dj's die er mee willen draaien volgens mij. Zelfs Tiesto, die meestal wel experimenteel is wilde laatst ook weer gewoon cdj1000's. Probleem is ook dat iedereen ze cue disks heeft.. Dus ik denk dat het nog wel een jaar gaat duren voor ze echt veel gebruikt gaan worden.

Greetzz Iko

Comment

• dabassman
              • May 2003
              • 172

Ook Numark heeft er weer eentje gemaakt. Bij deze moet je er zelfs een plaat en een slipmat opleggen.
              Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• jgeer
                • Jan 2003
                • 27

Zowel de nieuwe Technics als de nieuwe Numark zijn beide te proberen in de showroom in Maarsbergen. Vooral de Numark werkt erg lekker door zijn full size 12" platter, de Technics heb ik maar even kunnen proberen, maar is op het eerste gezicht erg stoer.

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

Ik heb met de Pioneer CDJ1000 ff gespeeld, evenals de Denon DN-S5000 en de Numark CDX. Vind persoonlijk de Numark de fijnste...Om het feit dat ie inderdaad het meeste echt lijkt op een draaitafel idee...n vn d4 zi er 3de ook MP3un afspelen...Waar ik van weet dat de Numark alle funkties blijft behouden...En makkelijk mee te werken...Dus ik ga over een jaartje of zo mijn CDN34 opruimen voor een CDX...
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• MatthiasB
                    • May 2003
                    • 674

ftp://ftp2.bheller.com/bheller/361_technics01.mov

filmpje en dan zie je hoe de technics presteerd tegenover 2 andere top dj cd spelers

Ik ben serieus geschokken in ieder geval
                    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• djbirdie
                      • Oct 2002
                      • 509

valt dat ff zwaar tegen! jammer dat de numark er niet bij zit in deze test
                      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

Working...