mijn rikketik gaat prima,
alleen iemand de hemel op aarde beloven en vervolgens een set voor weinig knaken aansmeren, en daar ook nog
bij vertelt,
daar geef ik graag mijn mening over. We weten allemaal dat prijs en kwaliteit rechtevenredig zijn aan elkaar.
Met een gerust hart vertel ik dat nog maar eens, een Mercedes kost wat meer, maar je maakt er veel meer kilometers mee. (mag ook BMW zijn, voor de liefhebers.)
alleen iemand de hemel op aarde beloven en vervolgens een set voor weinig knaken aansmeren, en daar ook nog
citaat: Bijkomend heeft B-52 de absoluut beste garantievoorwaarden van alle fabrikanten, levenslang op kasten, levenslang op HF drivers, 5 jaar op luidspreker en 2 jaar op electronica,
daar geef ik graag mijn mening over. We weten allemaal dat prijs en kwaliteit rechtevenredig zijn aan elkaar.
Met een gerust hart vertel ik dat nog maar eens, een Mercedes kost wat meer, maar je maakt er veel meer kilometers mee. (mag ook BMW zijn, voor de liefhebers.)



Comment