bpm studio controller probleem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • )jeroen(
    • Jan 2001
    • 546

bpm studio controller probleem

We maken al een tijd gebruik van bpm studio met de controller. Laatst startte we het op, alleen alle nummers waren uit bpm studio verdwenen en op de controller verschenen de tracks niet. Alle nummers hebben we toen weer geladen in bpm studio, alleen de controller krijgen we niet aan de gang. De controller staat wel aan en er staat 'bpm studio ver:1.50' op het schermpje, maar de tracks verschijnen maar niet.

Iemand dit ook meegemaakt? zoja, hoe hebben jullie het opgelost?
    Gr.

)jeroen(
  • tijn
    • Oct 2003
    • 184

Hoi Jeroen,

Het gebeurt regelmatig binnen BPM Studio dat al je nummers verdwijnen. BPM maakt echter regelmatig backup's van al je nummers (de titels dan) en die kun je simpel via het menu terugzetten (via rechtermuisklik in het schermpje waar je mappen staan).
    Dat je controller het niet doet los ik over het algemeen op door een keer het opties scherm op te vragen en vervolgens op OK te klikken. Meestal gaat hij dan zelf de controller weer zoeken.

Succes.

Tijn

Comment

• )jeroen(
      • Jan 2001
      • 546

Hallo Tijn, bedankt voor je reactie. Ik heb ook al meerdere keren bij opties gekeken, maar hij gaat de controller niet zoeken en er gebeurt dan ook niks...
      Gr.

)jeroen(

Comment

• Disco Service Apeldoorn
        • Nov 2000
        • 299

In het optie menu moet het hokje RC ( remote control) aanvinken.
        Ik weet zo even niet direct in welk optie menu dit precies staat, maar zoveel mogelijkheden zijn er nou ook weer niet.

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

dat alle nummers verdwijnen heb ik ook regelmatig. Komt meestal omdat bpm niet goed is afgesloten. Hoe het met die controller zit weet ik ook niet helemaal.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...