ervaringen of bemerkingen op hercules dj

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Den Berte
    • Apr 2003
    • 147

ervaringen of bemerkingen op hercules dj

Ben aan het zoeken gegaan op het forum naar de hercules dj-set.
    het ziet er een leuk ding uit en zou voor mij ideaal zijn om het te draaien zonder elke keer alles te moeten stellen.
    zeg maar een oefendingtje ( nieuwe mixen proberen en dergelijke) maar nu wil ik eens van anderen horen wat de ervaringen zijn en of nog voor andere dingen kan worden gebruikt. ( misch. voor zeer kleine dingen of waar een 2° dubbele cdspeler gewenst is maar niet kan bijvoorbeeld)

De hamvraag is dus: In hoevere is het betrouwbaar en wat zijn de eventuele mogelijkheden om er mee on the road te gaan.
  • dj_lucv
    • Aug 2001
    • 616

deze?

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

Voor zover wat ik ervan weet: erg leuk apparaat met zeer veel mogelijkheden. In zeer veel recensies komt ie er zeer positief uit. Het apparaat heeft 1 duidelijk minpunt: zo gauw als je de scratch-knop beweegt moet dat ding even 'nadenken' en stopt de muziek. Ondanks dat dit een fractie van een seconde is, is het toch hoorbaar. Dit zou een reden kunnen zijn om 'm niet mee te nemen 'on the road'.

Daarom is het apparaat heel leuk voor de beginners onder ons, maar ik denk dat een gevorderde gebruiker eerder iets beters neemt.

Zelf heb ik er nog niet meegewerkt, maar heb wel echt heel veel erover gelezen.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Idd, ik heb het ding gezien en er even aan gedraaid maar hij is idd een btje traag. zelf zou ik toch gaan voor iets snellers

Maar voor de beginnende beginner vind ik het een leuk apparaat
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• denkomieken
          • Jan 2004
          • 111

tis als het ware een vervanger van de hardware module van bpm of zoiets in die trend.
          Enigste verschil is dat deze goedkoper is en dus geschikt voor de beginner.
          nadelen zijn bekend maar ja. On the road zou ik niet riskeren. ziet er wel tof uit qua lay-out moet ik zeggen.
          ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• - -Niels- -
            • Aug 2003
            • 253

citaat:In zeer veel recensies komt ie er zeer positief uit.
            Nou, wat ik heb gelezen niet... hij wordt juist vaak wat slecht afgeschilderd...

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Niet alle recensies worden door dj's geschreven, de meeste recensies die ik heb gelezen zijn uit computerbladen. Aangezien die recensenten niet veel vergelijkingsmateriaal hebben, vinden ze dit meestal een erg leuk speeltje en dat laten ze duidelijk merken

Comment

• Juriaan
                • May 2004
                • 190

Ik heb hem
                hijs wel relaxt als je een beetjuh snelle pc hebt
                maar verder ook wel

Comment

• truster
                  • Sep 2003
                  • 13

Ik heb hem ook.

Zeer leuk voor eventjes. Tot je er intensief mee begint te werken. Om één of andere reden blijft hij soms hangen en daar sta je dan. Snel herstarten - hehe - .

Ja leuk voor thuis. zeker niet gebruiken live.

Comment

• dj_lucv
                    • Aug 2001
                    • 616

Comment

Working...